|
|
| Fælles inspirationsdag |
|
|
Forslag til Dato 9/12 kl 10 V/ Camilla p som bor i mejlby tæt på haverslev.Camilla har et lille ridehus som hun stiller til rådighed. Dagen er påtænkt som inspirations kilde for hinanden , hvad er det vi gør med vores heste og hvorfor gør vi det og er der andre der kan have glæde af det vi gør , har man problemer med bestemte ting kan det være at der er hjælp at hente , vi vil blandt andet se lidt på trailerlæsning , kørsel,rideformer og håndtering. salg af brugt rideudstyr er muligt også. Man er hjertlig velkommen med eller uden hest. vi vil gerne at dem der ønsker at deltage melder sig her i tråden så vi kan få en indikation af hvor mange der kan den dato og også af hensyn til evt pladser til heste og bagværk  Så altså hvis du er med på en rigtig god dag så er det bare at melde til det er helt gratis og gratis glæder er som bekendt de bedste. Vh Berit og Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spændende |
| Forfatter:  |
moerkbak |
| Dato:  |
19-11-2006 22:43 |
|
I kan godt frygte at Aslan tager mig med derned. Jeg regner med at få en nærmere besked om hvor det sker. Ærbødigst ole
Det gør ikke noget med lidt kulør føl, plage og voksne heste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvor??? |
|
|
Husk at glemme bagateller, Husk at nemme hvad det gælder Husk at elske, mens du tør det, Husk at leve, mens du gør det
Piet Hein Undervisning, trailertræning, kurser tilbydes. Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jylland... |
|
|
Ok, fandt en Haverslev i Nordjylland på Krak. Øv, der er nok lidt for langt fra nordsjælland af  Ville ellers gerne...
Husk at glemme bagateller, Husk at nemme hvad det gælder Husk at elske, mens du tør det, Husk at leve, mens du gør det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ciller.. |
camilla p |
22-11-2006 22:56 |
|
ja det er i nordjylland, og kom du bare, det ligger lige op af motorvejen, afkørsel 33 
Venlig hilsen Camilla p
irishcob hingsteføl efter wild irish jo-jo og O`Sullivan sælges. er ensfarvet med 4 hvide sokker schæfer/labrador hvalpe sælges er født 5/11-2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ciller |
|
|
Ej da! Jeg skal nok give en kop kaffe og en tot hø til Cille 
-Jane
Arrangerer Ute Lehmann weekendkursus i Aalborg Foråret 07
Venter guldfølle i juli 2007
Regulator Complete sælges ved Aalborg
Trailerlæsning og problemløsning Se mere på min hjemmeside www.hms4life.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jane kunne |
|
|
du ikke tænke dig at komme ? vi skulle jo gerne være en rimelig flok og jeg er sikker på at det bliver hygsomt og lærerigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvorfor... |
|
|
annoncerer i ikke inde på hyggen så der er flere der ser det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jane... |
|
|
Ja tak, det kunne da være hyggeligt. Hvis det ikke var fordi pengene er små, og jeg ikke drikker kaffe, ville jeg helt sikkert springe på  Men det går ikke, og slet ikke i julemåneden  Der skulle jo også gerne være penge til julegaverne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Berit... |
|
|
Det er da ikke utænkeligt. Dog uden hest. Vi har ikke trailer og heller ikke en bil der kan trække en.
-Jane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Bliver der aktiviteter for dem uden hest? Som fx. æbleskive-spisning?  Så kunne jeg godt finde til Mejlby
MVH Rikke
"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge "Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump
En gang DV, altid DV !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| med eller uden hest |
|
|
man er velkomme uanset hvad og jeg er sikker på at der vil være et eller andet at fortære !! tilbage til hestene hvad enten man har hest med eller ej, så har jeg et par stykker eller 3 med af vores og der af kan ihvertfald de 2 af dem godt indgå i forskellige ting hvis man har noget man gerne vil dele med os andre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bare kom |
camilla p |
24-11-2006 21:48 |
|
jane hvis du har løst til at demonstrere noget trailerlæsning har jeg et par stykker du kan gå i krig med*S* berit har jo formegentlig en trailer med. og ja kom i bare uanset om i har hest med, vi kan jo også altid sludre og dele erfaringer om alt muligt.
Venlig hilsen Camilla p
irishcob hingsteføl efter wild irish jo-jo og O`Sullivan sælges. er ensfarvet med 4 hvide sokker schæfer/labrador hvalpe sælges er født 5/11-2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| må man vente til sidste øjeblik... |
|
|
...med tilmeldingen ...vores nye rideklub "AALBORG RIDESELSKAB" holder nemlig julefrokost d. 8dec. ...så det ku' være "man" ikke var til pænt brug dagen derpå  Nu har jeg jo godt nok heller ikke hest (mere), men jeg har da et komplet (næsten nyt) Tinker-udstyr der måske skal sælges eller byttes til noget islænder-udstyr...hvis jeg da ikke falder for en tinker igen... ...og så vil jeg gerne nusse et par tinkere igen...
:-) Med Venlig Hilsen Hanne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hanne det må |
|
|
du  jeg er sikker på at du skal ha tinker igen så er det ikke synd at sælge udstyret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uygyugyu |
|
|
Det kunne godt ha interesse
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! Én gang gul hest, altid gul hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annecathrine |
|
|
du er også velkommen jo flere jo bedre og jo mere kan vi lære af hinanden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Jamen så må jeg da hellere komme- I skulle jo nødigt have mad i overskud bagefter 
MVH Rikke
"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge "Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump
En gang DV, altid DV !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hanne larsen |
camilla p |
26-11-2006 08:32 |
|
hvis du trænger til at nusse tinkere så kan du nok få styret din løst, jeg har 2 hopper og en følle og berit tager vist dagda og lukas med. glæder mig til at møde jer alle.
Venlig hilsen Camilla p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Med hest... |
|
|
Jeg har fået tilbudt transport d. 9. til hesten, så nu er det da ikke utænkeligt hun kommer med også  Og jeg vil da gerne demonstrere lidt med trailerlæsning.
-Jane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det lyder |
camilla p |
26-11-2006 19:03 |
|
super godt jane, hvad endten du kommer med eller uden hest, så glæder jeg mig til at møde dig, og alle de andre der kommer
Venlig hilsen Camilla p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det var lækkert |
|
|
jane og jeg vil gerne se noget af det ridning du praktisere og så kan vi 2 og andre nok få en herlig "diskussion" omkring læsning af heste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi vil oss |
|
|
med:) Vi kommer fire styks. 2 voksne og 2 børn. Får man en nærmere adresse hvor det er henne ad? Eller står den et mystisk sted i tråden;) Jeg kan evt. nok overtales til at bage lidt boller hvis det er:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vibs... |
|
|
adressen kommer ind på et senere tidspunkt, men det ved berit og camilla mere om 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vibs... |
camilla p |
28-11-2006 11:01 |
|
det lyder godt at i komme og at du evt har noget spiseligt med  adressen er stausgårdsvejen 1 9610 nørager
Venlig hilsen Camilla p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super. |
|
|
Hvis jeg skal have noget med, vil jeg godt have et ca. antal på hvor mange der kommer:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vibs hvor mange |
|
|
der kommer er vist uvist i det jeg tror at der er nogle der kan finde på at dukke op, så hvis du bager det du har lyst til så er der boller til der ikke er flere, jeg køber nogle æbleskiver og noget marmelade og flormelis og medbringer. og jeg tror mette bager en kage  jeg glæder mig rigtig meget til sådan en rigtig hyggedag i selskab med heste og hestemennesker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oki... |
|
|
Jeg bager et par "omgange" boller og tager noget smør med. Jeg tror også det bliver hygsommeligt:) Glæder mig da allerede.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jamen Nørager! |
|
|
det er jo lige om hjørnet så jeg vil da også meget gerne møde op! Jeg kan tage nogle æbleskiver med ikke.
Accept af forskellighed er individets største problem. Karl Johan Lindrup Olesen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej Camilla (og Berit) :-) |
mig_selv100 |
03-12-2006 21:44 |
|
Det kunne da være vildt hyggeligt. Vi havde egentlig inviteret gæster til om lørdagen - måske det kan rykkes til søndag?  Jeg vil da se, om det kan lade sig gøre, samt leje en trailer, så jeg kan komme med en hoppe i håb om måske en fælles ridetur eller andet sjovt  Mvh Lise
Planer om avl af Irish cob/tinkere og fjordheste - dog først med egne føl fra foråret 2007. Se evt. mit nye hingsteføl på hjemmesiden www.stutteri-hauge.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det lyder |
camilla p |
03-12-2006 22:14 |
|
godt alle sammen, jeg glæder mig meget til at møde jer, og få en hyggelig dag. adressen er som sagt stausgårdsvejen 1 9610 nørager som sagt jeg glæder mig 
Venlig hilsen Camilla p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor mange |
|
|
er vi ved at være efter hånden? Glæder mig også, og skønt at jeg kan få uldtotten med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har ikke tal |
|
|
på det , jeg har ikke lært at tælle endnu, men mon ikke vi bliver en fin lille forsamling, lise og hebrana glæder mig til at se jer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sidste tilmelding |
|
|
Hej Har lige fået dette link fra Vibs, da jeg ikke lige havde set det... og selvfølgelig vil jeg da også gerne med, og kan nok lige samle en lille flok... smiler men hvornår er sidste tilmedling til arrangementet... Godt intiativ  Annika
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej annika |
camilla p |
05-12-2006 06:43 |
|
der er ikke nogen endelig tilmelding, så kom i bare. der er nogen der tager lidt boller med og nogen tager æbleskiver med, bare en dag fuld af hygge og inspiration. og har man noget man gerne vil ha solgt, udstyr eller andet er man også velkommen til at tage det med.
Venlig hilsen Camilla p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej med jer |
|
|
Nu har jeg lige talt med en veninde som også meget gerne vil med og så kom vi ind på om vi skulle tage et par heste med. Skal vi ud og ride en bette tur måske? Er der mulighed for at de kan få en plads udenfor traileren? Det er lånte heste uden den store erfaring. Glæder mig meget til at møde jer allesammen og super fedt initiativ! 
Accept af forskellighed er individets største problem. Karl Johan Lindrup Olesen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror den ridning |
|
|
der bliver og der bliver noget af den , kommer til at foregå i hallen, så vi kan få lov at betragte hinanden og evt lære af hinanden osv er der nogle der har lyst til at ride en tur er de selvfølgelig velkomne til det og det kan da også tænkes jeg tager med en tur hvis og såfremt, det afhænger lidt af hvad min krop syntes. camilla har god plads og mon ikke der er et sted de kan være hvis de kan bindes, jeg har jo været så fræk at beslaglægge en af løsdrifterne til buller, men ellers kan han også være i traileren. Glæder mig også rigtig meget og jeg er spændt på om jeg kan få vores bladder heste nogenlunde rene, for det kan man ikke just kalde dem lige nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bladder heste |
|
|
berit de er da ikke bladret  Jeg håber da at vi kan få dem bundet, ellers må camilla stå med Darma  Glæder mig os!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nå... |
|
|
Nå men så fik vi lige en vildhest (hingst)foræret idag som skal flyttes hurtigst muligt så jeg må desværre melde afbud igen så jeg kan få lavet en boks og hegn i weekenden når manden nu kan tage lillepigen. Men i andre må have en sand fornøjelig dag og se om i ikke kan aftale en ny omgang en anden dag. Som sagt synes jeg det er et rigtigt spændende initiativ. Hygge-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hebrana... |
|
|
du ved hvor du kan finde os hvis du afligevel skulle få et hul. Men ja så er det i morgen og jeg glæder mig rigtig meget , nu vil jeg ud og fodre og lige strigle dem lidt og så håber jeg de bliver inde i løsdriften i nat så de er tørre i morgen inden den bliver hentet. dagda har fået vasket hovskæget og så må folk tage ham som de vil*GG*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Jeg kan desværre ikke komme alligevel, men I må hygge Jer Spis en ekstra æbleskive for mig 
Glædelig Jul!
Ønskes I af Rikke/MissFejrskov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Sådan damen bliver hentet i morgen kl 8.30  Jeg var så glad fordi det regnede idag, fordi hun altid bliver så ren i regnvejr  Men idag stod hun selvfølgelig under halvtaget da vi tog dem ind for to timer siden, så hun var jo tør og mudret!  Så jeg må vist lige igang med børsten mens dyrene spiser aftensmad, så hun ikke ligner en grå pony i morgen 
-Jane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det skal du |
|
|
ikke være ked af jane vores er heller ikke for rene  vi ses inden så længe og husk alle man er velkommen til at komme og kigge og evt prøve en hyp eller 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|