der var lige et "ikke" for meget
Nå men hvis man skal uddybe sagen lidt, så hænger det således sammen at jeg er uddannet radiokædemand. Dvs. reelt set har jeg en funktion - jeg har blot aldrig fået lov at være med til at oprette. Dette klagede jeg skam også over, indtil flere gange... Uden resultat...
Funktionsprøven er det der i gamle dage hed prøve 40. En prøve hvor man først tager forhindringsbane på max 9 minutter. Herefter er der en skydning, hvor man løber 500 meter, skyder 5 skud, løber 500 meter og skyder 5 skud. Dette skal også gøres på max 9 minutter og med min. 1 træf i hver skive. Så er der en slæbe/bære prøve hvor man slæber en person 25 meter og derefter bærer ham i brandmandstag 50 meter. Dette skal gøres på max 70 sek. Endelig er der en 10 km march som man har 110 minuter til at gennemføre.
Det hele gennemføres i skyt - dvs. basis, hjelm og gevær.
Iagtagelsesskemaet som jeg taler om giver prædikatet "passer godt" til alle spørgmål, undtagen:
"Klarer FUT tilfredsstillende" (jeg løber ikke så stærkt")
"Er fysisk robust" (Ja altså, nu er jeg ikke den største)
"Udviser fysisk mod" (højdeskræk)
"Tager strabadser med godt humør" (blev lidt sur på løjtnanten under en march)
"Synes at klare pressede situationer uden tendens til panik" (højdeskræk igen...)
Disse fem får prædikatet "passer mindre godt"
Derfor kan jeg ikke helt forstå hvordan det kan lede hen til karakteren C3, som står for Mindre brugbar/mindre tilfredsstillende.
Jeg sender brevet i morgen, så må det briste eller bære. Jeg har jo intet at tabe. Tak for jeres svar
Her er lige en rdokæ-bil. Nedpakket:
og her en magen til blot oprettet