|
|
| Når i står der kl. 5 |
| Forfatter:  |
Jan R .L Andersen |
| Dato:  |
08-06-2004 08:45 |
|
om morgenen hvad ryger der så på madpaken til ungerne og jer selv ?
Jeg plejer at lave en med saltkød en med rulepølse en med pate og så en gullerod eller en anden ting.
og hvis de har været trælse kan der komme et stykke chilli under, det frisker så dejligt !
En hest er en Oldenborger Jan Alle andre er bare billige efterligninger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal smørre |
|
|
mellem 9 - 12 stykker brød... der kommer rullepølse, hambrugerryg, røget medister, leverpostej, kødpølse, nogle gange frikadeller eller æg, torskerogn....
Det er til mine børn..... de får så en banan, et æble, gulerod, vindruer eller andet frugt med.... en enkelt gang kan jeg godt finde på at give dem en sanwich med.. også.
Min mand smørrer jeg sjældent til, han spiser på arbejdet... mig selv og min yngste vi spiser hjemme.. da vi er her hele dagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad de ønsker |
|
|
mine unger vil ikke have de der salat madder som man hører så meget om, med i skole..
de får kyllingefilet,hamburgerryg,skinke, smørreost..ol
de er i nærheden så de fortæller selv hvad der skal på.. får jeg et sundhedsflip, så kan jeg også regne med at madpakken ligger i tasken når de vender hjem.. de tager så et stykke frugt eller tomat med også.. hertil vand i dunken... vi er ikke med i skolemælke ordningen, da den ofte var varm og ikke kom til tiden..jeg syntes at den er hulens dyr og er den ikke lækker kan de lige så godt drikke vand på skole.. der ryger ca 10 liter mini mælk her hjemme om ugen, så jeg tror ikke de er i mælke underskud..
Sussie
Check vores hjemmeside - Linedance,westernridning og hygge i FuglebjergDancing Joyriders 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| johns madpakke |
|
|
den er nem han får med fra aftensmaden han arbejder nat,!
anne hun vil havde hamburgryg og bierwurst på hende og så har hun et stykke frugt med.
hilsen beritkåret tinker hingst står til tjeneste se her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhh aner det ikke |
ElseG |
08-06-2004 10:02 |
|
M.K.H. Else. "Man lugter ikke af hest, man dufter!"
| "Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så skriv en besked eller mail, eller ring til mig på 97 33 39 89... !!!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine madpakker |
|
|
Til ungerne
kyllingepølse
leverposteg
æg
figenpålæg
hamburgeryg
flæskesteg
plus en skoleagurk
Hilsen jeanett*monique 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til mig |
Lars Johansen |
08-06-2004 11:12 |
|
Til mig lægger der en frisksmurt madpakke hver dag, og jeg smør den ikke, så det må være min Kone der gør det.
Lars
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iøjeblikket er |
|
|
italiensk salat og karrysalat i`n. Dåsetun med mayonaise eller creamfraise med salt og peber og majs, bare sagen.
Agurk skiver pakket ind separet, og ristet løg i folie, som de selv kan drysse oven på madden til remoladen.
Rosiner oven på leverposteg er dejligt. prøv selv.
Appaloosa 4 u 2 Jeanette Få en appaloosa, Mere af hvad du vil have, alt hvad du nogensinde behøver.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ungerne? |
99E |
08-06-2004 12:01 |
|
Naahh...
Mikkel får da madpakke med, og det er ofte mig, der pakker den. Det er sjældent rugbrødsmadder, oftere store kæmpesandwiches (med mayonnaise, sennep, salat, tomat, ost og hamburgerryg), pizza, aftensmadsrester (de har en microovn), pølsehorn, pizzasnegle, pitabrød etc.
Ofte garneret med frisk frugt og gerne lidt kage ell. lign.
Mine madpakker ligner ret meget - dog har jeg ikke mulighed for at varme maden, så det er kun ting, der kan spises "kolde".
99E If your horse is recreation for you.... ...Can you be recreation for your horse?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej Jan den med chilien...... |
gittes magi |
08-06-2004 12:25 |
|
Hi hi den var ellers go  Mine børn elsker at få rester fra dagen før med uanset hvad næsten. Det kan være kold pasta, frikadeller, krebinetter osv. selvfølgelig er et stykke pizza populært. nu er mine jo bette ( 3½ og 7 år) så de kræver formiddagsmad, det kan være en toast eller en franskbrød med ost el.lign.
Når den står på rugbrød er det leverposteg, makrel uden mayo, bierwurst, hårdkogt æg, hvidløgssmørreost el rejost, og en god spegepølse (ikke den 3 stjernede)og så ligger jeg nogle stænger af noget friskt grønt med det kan være peberfrugt,agurk,gulerødder cherrytomater osv. Forresten er det også et hit med en lille bøtte med pillede rejer i. Om eftermiddagen er det også hele skalaen inden for bær og frugt vi bruger, jeg kan godt lide variationen, så bliver det aldrig kedeligt at lave madpakker
Mvh Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er så heldig |
Illum |
08-06-2004 12:30 |
|
At jeg aner ikke hvordan verden ser ud kl. 05.00 .
Og madpakker ad bad , dem har jeg ikke brug for
Illum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He he he he... |
|
|
Kl. 5 om morgenen... Da snorkbobler vi (gemalen, jeg og hundene) stadig...
Og madpakker? Det er kun kæresten der har det med og den sørger han selv for...
Jeg er så heldig, at vi sætter os ved bordet kl. 12.00, som er veldækket rugbrød, flutes, salat, pålæg o.s.v. for kun 12,- kr. om dagen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min bedre |
isa |
09-06-2004 07:30 |
|
halvdel sørger også for sin egen madpakke 
SÆLGES: Spisebord og papegøje-unger. Se min præsentation for detaljer + billeder. Logo, design, tegning m.m. udføres af freelancer. Se min præsentation for galleri, information og priser.Papegøjelink m. unger, udstyr omm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|