Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hvem dækker ved uheld?
Forfatter: 
Dato:  14-01-2004 21:52
Tja.. Så begår jeg hn-brugerens dødssynd nummer ét!

Jeg DOBBELTPOSTER!!

Det drejer sig nu mere om en link-tråd, da det "rigtige" forum ikke har så mange besøgende og det virkelig er et spørgsmål, der optager mig.

Håber på forståelse og at I har lyst til at læse min tråd alligevel :)

Er jeg dækket?
.

Mange hilsner
Katarina og Hera :-D
0
0
Svar på denne tråd

for et par år
Forfatter: 
Dato:  14-01-2004 22:38
siden væltede john og ami en anden rytter til rideundervisningen,vores fosikring dækkede skaden på rytteren som brækkede benet,heldigvis skete der ikke hendes hest noget eller ami,men såfremt at der var sket hendes hest noget er det hestens egen forsikring der skal dække da hesten er et dyr kan den ikke drages til ansvar for dens handlinger.....så det er en god ide at havde sin hest forsikret.

hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd

Min hest og jeg...
Forfatter: 
Dato:  14-01-2004 22:45
...var for nogen år tilbage ude foran en bil sammen. - Den blev bange for en dame med barnevogn, der kom ud fra en sidevej, og hoppede ud på kørebanen. Heldigvis skete der ikke noget med nogen - heller ikke hesten. Jeg lavede en stor fed ridse i bilen, og smadrede det ene blinklysglas fortil på bilen.
I denne ulykke var det ejeren af bilen, der selv skulle betale reparationen, da heste ikke kan stilles til ansvar for deres handlinger - fordi de handler ud fra instinkt.
Men hvis der er personskade, så vil jeg tro, at forsikringen dækker...
Hilsen fra
Sine :-)
0
0
Svar på denne tråd

Hvor var det jeg læste???
Forfatter: 
Dato:  15-01-2004 09:04
En historie om netop en pige der var redet ud på sin hest - som hun havde haft en uges tid eller lign., som hopper ud foran en bil.

Pigen skulle selv erstatte - da man vurderede at hun burde havde vidst bedre, eftersom hun kun havde haft hesten så kort tid - ergo "kendte" hun den ikke!!!

Så jeg tror det er meeeget forskelligt fra sag til sag...
0
0
Svar på denne tråd

Se mit..
Forfatter: 
Dato:  15-01-2004 09:54
... svar her.

Hilsen
Lotte

Vil du lære at dykke. Se her: www.nolimitsdiving.dk
0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  16-01-2004 14:58
For Jeres svar..

Jeg har samtidig kontaktet mit forsikringsselskab..

Læs mere HER
.

Mange hilsner
Katarina og Hera :-D
0
0
Svar på denne tråd

Dumt spørgsmål??
Forfatter: 
Dato:  18-01-2004 22:40
Nu kan det godt være at jeg spørger dumt, men har lige købt hest og skal kun have denne ansvarsforsikret. Er det hos den alm. forsikrng, hvor man nu har sin ansvarsforsikring, eller er det en speciel heste ansvarsforsikring man skal lave??? Og hvilke forsikringselskaber laver i givet fald sådanne forsikringer???
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror det må være
Forfatter: 
Dato:  18-01-2004 23:04
ens normale forsikring der klare den. Jeg har ikke kunne finde ansvarforsikring på alm. brand's eller Tryg's forsikringsoversigt for heste (er i besiddelse af begge pt), men har faktisk også undret mig, da jeg i min uvidenhed aldrig har fået en sådan for hest.
Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

en landbrugsforsikring..
Forfatter: 
Dato:  19-01-2004 09:48
...fungerer som ansvarsforsikring for ALLE de dyr, man måtte have på ejendommen: hunde, heste, køer og hvad har vi ellers.
(y)

Den er også billig (i) men kan naturligvis IKKE tegnes, hvis man ikke bebor noget der ligner et landbrug!
:-)

med venlig hilsen
atengstedt

Hvordan ser DIN have ud??
Haveplaner udformes.
Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
0
0
Svar på denne tråd

Alm. forsikring
Forfatter: 
Dato:  19-01-2004 10:17
Hvis du som privat person ejer en/flere heste hører disse under din normale indboforsikring. Det er pt. KUN hunde, der har sin egen ansvarsforsikring.

Husk at ansvarsforsikringen dækker kun skader forårsaget af din hest på ANDRES ting/dyr med mindre disse er dækket af anden forsikring.
Hilsen
Lotte

Vil du lære at dykke. Se her: www.nolimitsdiving.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider