Hej Ænder! 
Puha! Så skal jeg igang med "det hele" igen imorgen, og det bliver bare SÅ travlt de næste 2 uger... Min sidste fridag! 
Men! Jeg er ved at være træt af mit signatur, har bare haft det såååå længe! Så vil gerne have et nyt.
Jeg er bare en DØR vil at lave sådan noget.
Nogen der kan hjælpe?
Der er kun et par krav:
Der skal stå Camilla Stormont øverst (som i det signatur jeg har nu) også skal der stå Myspace - Facebook - Hjemmeside nedern (også som i det signatur jeg har nu).
Forskellige ordsprog/sætninger det gerne på indholde:
- Intet er umuligt for den der har viljen i hjertet.
- Flabet - På den stand-up agtige måde!
- Alt hvad man for her i livet er en gave!
- Øje for øje gør verden blink!
- How do we change the world? One act of random kindness at the time!
- Det´ Jytte? - Vil bare høre hvornår du kommer hjem!
Farve og design - dit valg 