Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Signatur hjælp!
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:25

Hej Ænder! :)

Puha! Så skal jeg igang med "det hele" igen imorgen, og det bliver bare SÅ travlt de næste 2 uger... Min sidste fridag! :)


Men! Jeg er ved at være træt af mit signatur, har bare haft det såååå længe! Så vil gerne have et nyt.


Jeg er bare en DØR vil at lave sådan noget.

Nogen der kan hjælpe?


Der er kun et par krav:
Der skal stå Camilla Stormont øverst (som i det signatur jeg har nu) også skal der stå Myspace - Facebook - Hjemmeside nedern (også som i det signatur jeg har nu).


Forskellige ordsprog/sætninger det gerne på indholde:
- Intet er umuligt for den der har viljen i hjertet.
- Flabet - På den stand-up agtige måde!
- Alt hvad man for her i livet er en gave!

- Øje for øje gør verden blink!
- How do we change the world? One act of random kindness at the time!

- Det´ Jytte? - Vil bare høre hvornår du kommer hjem!


Farve og design - dit valg :)


» Camilla Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 vllallalala
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:26

Du skal bare beholde:


Camilla Stormont


Det er nemlig så meget dig agtigt B-)



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:27

Ha ha okaj så :P
"Mig agtigt"... ha ha xD...


» Camilla Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 blallalal
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:30

Ja, men det er det altså! o:


Bare ikke lav den i gul og blå igen, det var mindre kønt B-)

Men skiften og så det med, at C og S'et er en anden farve end resten, det er SÅ meget dig agtigt ;D



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:30

Camilla Stormont

intet er umuligt, for den der har viljen i hjertet

Myspace - Arto - Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 Signatur hjælp!
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:35

Camilla Stormont

- Med Minelli, Yasmin & Charme!

- www.stald-stormont.dk -


Myspace - Facebook


kunne ikke lige finde der hvor der stod hvad for nogle heste du har ;)


Josefine Søndergaard

med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.JosefineS.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:44

Camilla Stormont

Flabet - på den stand-up agtige måde!

Myspace - Arto - Facebook




Camilla Stormont

Flabet - på den stand-up agtige måde!

Myspace - Arto - Facebook




Ej, ved det ikk :P












~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:50

d


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:54

^hovsa hvad skete der der? :D


men forslag:


CAMILLA STORMONT

..FLABET! - på den stand-up agtige måde


Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:57

Enten den du har nu, eller den som Josefine S foreslår. :)

Det er så forvirrende når folk ændrer signatur. ;D


mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering i Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 20:41

Camilla Stormont

intet er umuligt for den der har viljen i hjertet

Myspace - Arto - Facebook

www.stald-stormont.dk






Camilla Stormont

intet er umuligt for den der har viljen i hjertet

Myspace - Arto - Facebook

www.stald-stormont.dk



Camilla Stormont

intet er umuligt for den der har viljen i hjertet


Myspace - Arto - Facebook

www.stald-stormont.dk


Emmabemma - bag skyerne er himlen altid blå.

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 21:32

blir herre forvirret af de der skrifte



Mvh Camilla S

Myspace - Arto - Facebook

www.stald-stormont.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 07:40

Camilla Stormont

Flabet - På den stand-up agtige måde!
www.stald-stormont.dk

Myspace
Arto Facebook





0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala.
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 07:46

EmmabemmaxD's øverste :

Camilla Stormont

intet er umuligt for den der har viljen i hjertet

Myspace - Arto - Facebook

www.stald-stormont.dk


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider