Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad betyder ...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:18

Orv, hvor er min fysik lærer altså bare dårlig til at formulere spørgsmål. Det er alt for meget på gymnasiesprog til mig endnu. Jeg fatter aldrig hans spørgsmål. Så hjælp mig lige, med hvad dette betyder: Hvilke forudsætninger gør man ved beregningen?

Mine forældre kan ikke forklare det, og min kæreste har forklaret det for mig, han sagde noget med, at det betød noget med hvad man troede/tror?!


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3

R.I.P Lisa! Du er elsket og savnet!!!<3 ;'(



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:31

Jeg regner med at det er Forudsætninger du er i tvivl om? :)

Det betyder, hvad man forventer af beregningen tror jeg.
I hvilken sammenhæng står det? Jeg kunne forestille mig at det er noget du skal skrive før du laver beregningen? :)

Men ja, mit bud er at det betyder hvad du forventer/tror beregningen vil vise.


mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering i Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 19:52

Tusind tak Anna. Det kan faktisk godt passe med hvad du siger.


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3

R.I.P Lisa! Du er elsket og savnet!!!<3 ;'(



0
0
Svar på denne tråd
 
 fajfnkjankfj
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 20:04

Jeg tror, at han vil have dig til at lave en slags hypotese. Altså forklare hvad du tror/forventer der vil ske og ellers hvilke overvejelser du gør dig inden du udfører beregningen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jchdshaFJDHFJSDH
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 22:57



Hvad tager du højde for, når du laver beregningerne?


- eks. er der nogen fejlkilder, der kan give et "helt hen i vejret" resultat osv.


Så tager du vel højde for dem.




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider