Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nye billeder - Dressur <3
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 21:40

Hej igen igen igen..


Nu har jeg næsten lige fået ny pony -- Eller 5 måneder siden - men ville vise ham frem nu.. :b


Info:

DHI Peppino

149cm

brun

Tysk Sportspony



Pepi kommer fra England og var engelsk landsholdpony i 6 år. og før var han tysk landsholdspony. Har det sidste 1½ år kun gået over 70% til nationale og store internationale stævner. Jeg har redet PRI til 75% og PRT til 68% til landsstævner og er blevet Sjællandsmester med 71,4 og 69,8. Og nogle andre resultater.. :b





Nu til billederne.. :b Kommenter meget gerne










Træningsbilleder kommer snart. Skal lige have lagt dem ind. :b


Læg gerne en kommentar <3








Nadia

Camarano & D&G
Elsker jer <3 <3

Søger ny dressurpony, som kan nå toppen af toppen!
^Skriv til mig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 21:42

Han er super fin da! (:



... Sofie Støjko

- snart uden årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX /':

Uden den fantastiske FA Estipona OX love you girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 21:42

Dig som rider på billederne??
Så den faktisk på bogø... :D
Den er jo så super super super lækker lækker..
Glæder mig til at se træningsbilleder..:D


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 21:46

Ja- Det er mig der rider. :b hehe..


tusind tak




Nadia

Camarano & D&G
Elsker jer <3 <3

Søger ny dressurpony, som kan nå toppen af toppen!
^Skriv til mig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 gfggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 09:45

Super flot pony!






© Marko & Evald ©

©©©©
>> Der er kun eét svar på nederlag, og det er sejr! <<

.. Hun sagde sin mening og .. Ruller væk igen ..





0
0
Svar på denne tråd
 
 Nye billeder - Dressur <3
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 09:50

Sikke en smuk pony :) Held og lykke med den :)


Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 13:48

øøøj en lækker pony! heldige dig :b

held & lykke med ham fremover



- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 :o:o:o:o
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 15:20

GODE BILLEDER, OG MEGA LÆKKER PONY;) SÅ JER OM LØRDAGEN TIL SJÆLLANDSMESTERSKABERNE;) HELD OG LYKKE FREM OVER:)


mvh

Josephine

darling, format, abezz, kashmir

Josephine

mvh

0
0
Svar på denne tråd
 
 lkhøækl
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 16:18

Hold da kæft en lækker pony :] Gods, man!
Tillykke med ham og held & lykke med ridningen fremover ;]]



sofie
på fjordhesten fredrik

0
0
Svar på denne tråd
 
 WOW!!!
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 20:02

Nøjjj den er godt nok lækker den hest! Held og lykke fremover



Siff og Benton


Pony dressur ekvipage fra Kongelundens Rideklub

(KRK, Amager)

Amatør fotograf, www.siff-ronja.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 20:08

Åhh en lækker hest (':

Held & lykke fremover :b


Line

- med Rapper (L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 20:09

Dejlig, dejlig pony!


Hvor må det være fedt at få en pony der kan det hele.. Held og lykke fremover :)


Emilie Watson
mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 19:11

lækker pony du har dig der, det ser rigtig godt ud (:



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nye billeder - Dressur <3
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 20:58

sig mig, samler du paa laekre ponyer eller hvad?

omg. WOW.


Josefine Søndergaard

med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.JosefineS.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 09:27

Tusind tak for alle kommentarene


Jeg er enormt glad for at have fået ham (L)



Nadia

Camarano & D&G
Elsker jer <3 <3

Søger ny dressurpony, som kan nå toppen af toppen!
^Skriv til mig.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider