Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Humor når det er allerbedst!
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 17:13

Tjek lige den her video: www.youtube.com/watch?v=AFk8UWW9NGQ


Det er nogen drenge fra min klasse, der har lavet den til vores formiddagsamling som var i dag.

Formiddagssamlingerne er på vores gymnasium et sjovt indslag i en kedelig hverdag en gang om ugen.

En gang om året skal hver klasse på. For dette indslag gives der en karakter som går videre i en konkurrence om hvem der skal sidde hvor.

I dag var det så vores tur. Typisk min lidt småkogede klasse var der ikke rigtig nogen som havde planlagt noget.. så what to do? Nogen af drengene endte så med at lave filmen i linket ovenover. Den varer kun 8 minutter så vi skulle have lidt mere, da pausen er 25 minutter.
Drengene havde 100 forslag og i et krisemøde 10 min i pause dissede jeg dem alle sammen hårdt og kontant, men det fik jeg slet ikke lov at bestemme. Så drengene endte med at stå på en række med bukserne nede om anklerne med sorte sække over hovedet og fortælle latterlige jokes som : "hvad kaldes verdens hurtigste ko? Kondis-ko" Haha..ha..ha.. eller...

Ej, det var meget sjovt..

Men det bedste af det hele var at.. vi fik 12!!!!


Så vi er bare super glade og jeg har trukket mine negative holdninger i mig igen..


Nyd videoen ænder! ;D





Signe

- fuck alt, jeg vil bare være rockstar


- BU 06/07



0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 17:31

Arg hvor er den herlig ;-D Jeg elsker sjove skole-videoer. De har også talent for det på min skole, der har vi bl.a. "Lær at skræmme dine venner". Meget inspirerende!


Og desuden, meget beskrivende bamse i slutningen ;-D





Mvh. Rikke

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 17:40

Rikke: Ja, ikke? Det er så sjovt så noget..

Ja, bamsen er fantastisk. Det er filmet halv tre om natten, så de var vist liiidt trætte, drengene :P




Signe

- fuck alt, jeg vil bare være rockstar


- BU 06/07



0
0
Svar på denne tråd
 
 Juleman
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 17:50

Ja det kan pifte enhver auling op ;-D (Auling er morgensamling hos os)


Fandt lige video, hvis nu nogle behøver hjælp til at skræmme nogle venner ;-D


www.youtube.com/watch?v=NloPdAFWOQ0





Mvh. Rikke

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 SKOLEINDLÆG
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 19:52

Hahhaha hvor er det @!#$'t - Dark vader smadre burger hahaha..


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 kdfkdfk.
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 20:17

Haha, jeg var også bare flad af grin!! ;D

- den er bare humor når det er bedst.


Thea

- Nu med Chameur . :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 selwyn
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 20:17

haha var ved at bræk mig af grin ;D ;D ;D

fed video :)


skrev catrine sørensen

- der er bidt af en gal welsh...


Hvis din pony kan hop er det uden tvivl en bette welsh cob.

en welsh kan umuligt være nok! :*


www.Stald-Grove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift XD
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 21:55

Fück det er NICE!


Hende Med Ponyen Der Ligner Et Æsel.


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 22:30

Hahah, fedt at I også synes den er sjov når I ikke kender menneskerne og så noget..




Signe

- fuck alt, jeg vil bare være rockstar


- BU 06/07



0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 13:22

ej hvor nice. & tillykke med karakteren.


Vi har også haft morgensamling i dag på mit gymnasium. Hos os(Virum gymnasium) hedder det ROUTE 66 og er en gang om måneden :)


&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 
 [VID] Humor når det er allerbedst!
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 13:24

Ja, nu så jeg det jo så til det store 'live-show', haha. :b - Det var nu meget sjovt.


Vidste slet ikke I havde fået 12, tillykke med det da ;D - Men det var nu også dejligt at det for engang skyld var noget andet end nogen, der dansede til noget musik :b


Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 16:52

Stina(Major): Hahah, det var da fantastisk med alle de 'sjove' jokes.. Peter aka. Shakerboy er vist også ved at synes at det er pinligt at så mange har set hans rød.. hahah..

Ja, dans til musik skal bare være VIRKELIG godt før det er fedt.. Men synes at c-klassen var rimelig fede til det i sidste uge!

Men det der topmodel det stank godt nok. hahah..


Hvorfor havde i egentlig så dårlige borde sidste år?




Signe

- fuck alt, jeg vil bare være rockstar


- BU 06/07



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 11:21

Ham der siger: "Lækker, sød og gode p*atter" ved omkring 6.45

Hedder han tilfældigvis Mathias Duedahl ?, (:






<3Kaaberbøl And Skjødt<3


Casnewydd Telynor

Mr. Scott

Karina


Søger arbejde, se info på præs, kontakt på martins_kathrine@hotmail.com el. via PB!


Må jeg ride din hest i weekenderne?


Elbæk Efterskole 07/08'

0
0
Svar på denne tråd
 
 [VID] Humor når det er allerbedst!
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 11:26

Signe: Jeg synes det er fedt, at musikklasserne ikke bare laver et musiknummer i år, men faktisk laver noget kreativt. ;D - Det er virkelig nice.
Jeg synes også det var ret sjovt det C-klassen lavede, der var bare ingen rød tråd overhovedet.


Haha, tror også jeg ville synes det var pænt pinligt bagefter :b


Spørgsmålet er ikke hvorfor vi havde så dårlige borde sidste år, men hvorfor vi har så gode i år ;) - Vores klasse har aldrig været gode til at lave noget kreativt, så det er lidt snyd vi har så gode borde i år - Men Emil fra min klasse er jo i Skrymer udvalget ;)




Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-10-2008 15:42

Stina: Ja, det synes jeg også (: I starten ville vi lave en HighSchoolMusical-Medley, men det blev bare aldrig til noget.. Det havde vi nok heller ikke fået 12 for vel :P

Hahah, nej, overhovedet ikke, men det var jo meningen at den ene af de to drenge til sidst skulle hive en rød tråd op af lommen og sige at det var der den havde gemt sig, men den var blevet væk


Hahaha, nej okay, det kan jeg godt se.. Elskede jeres 'talent' til Bordkapringsskrymer sidste år.. 'Øøøh, vi har ikke noget talent, og ham der havde et talent sidste år er ikke i skole..' wtf altså, grinede så meget... Hvilken linje har du egentlig?




Signe

- fuck alt, jeg vil bare være rockstar


- BU 06/07



0
0
Svar på denne tråd
 
 [VID] Humor når det er allerbedst!
Forfatter: 
Dato:  05-10-2008 22:02

Signe: Det er sgu svært med det formiddagssamling, det handler satme om timing - For folk begynder bare at snakke og miste koncentrationen, hvis de bare synes det er en lille smule kedeligt ;D Haha genial idé med den røde tråd :b


Jeg har samf-eng, med matematik på b-niveau :) - Det skøønt. Det er en musik-linie du har, er det ikke? :)


Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider