|
|
| Dit yndlings citat? |
|
|
Ja, overskriften siger alt. Hvad er dit yndlings citat? Det er lige meget, hvilket sprog det er. Skriv også gerne, hvad det betyder.
One World - One Dream Every end is a new beginning!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Bombing for peace is like f*cking for virginity
oversat: At bombe for fred er som at bolle for at være jomfru
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
"Tror du det er en gavebod?" Citat og citat... Bruger det sådan 
Mvh. Rikke med Nadim Årets JHN springrytter 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| YNGLINGS |
|
|
Forrest gump: "Life is like a boks of chokolate, you never know what you are gonna get" The Hills, Lauren Conrad: "I wanna forgive you, and I wanna forget you" The Hills, Stephanie: "Out of sight, out of mind"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Torskesmoothie ... |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
07-09-2008 21:14 |
|
Jeg har mange jeg lytter efter. "Intet er muligt for den har viljen i hjertet" "Så hvis verden er så nedern, hvorfor vil du så blive, hvorfor dør du ik´ bare ta´ og ta´ dit eget liv" - Fra sangen "spild af tid" (Af "Anden) fordi jeg syntes det er rigtigt, der er så mange der ALTID brokker sig og ALTID er sure, men hvis verden er så nedern og du aldrig kan se noget godt, så skyd dig selv og giv os andre fred Ondt måske? Men sandt. Og nu til det bedste! Som også står i mit signatur! "How do we change the world? One act of random kindness at the time" - Hvordan ændre vi verden? Ved at gøre en god tilfældig gerning af gangen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dit yndlings citat? |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
07-09-2008 21:17 |
|
Jeg har ikke noget, men der er mange nice nogle  som fks: "You cannot depend on your eyes when your imagination is out of focus" "Scream till your lungs are sore" "The stars are always there but we miss them in the dirt and clouds. We miss them in the storms. Tell them to remember hope. We have hope." + mange flere 
Josefine Søndergaard med Dressurponyerne Wild Rose og Chico nu uden Sukema & Oeps. www.JosefineS.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dit yndlings citat? |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
07-09-2008 21:22 |
|
Simone-Low: Aarh, det var bare saa godt, da Lauren sagde det til Heidi! Amerikanerne, siger jo tit at man skal "Forgive and Forget" og saa fik heide jo haab. det var bare saa godt 
Josefine Søndergaard med Dressurponyerne Wild Rose og Chico nu uden Sukema & Oeps. www.JosefineS.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
07-09-2008 21:23 |
|
Mit er ligesom Simones: out of sight, out of mind. elsk på The Hills ! (; <3
og så sådan nogle fede nogle, som Mia svanes signatur osv. de så nice.
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Det er bedre at fortryde det man gjorde, end det man ikke gjorde. Aner ikke hvor det er fra, men jeg gør mit bedste for at leve efter det 
Emilie Watson mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Jeg har ikke et yndlings, men der er mange. They eyes is the mirror of the soul. No act of kindness, no matter how small, is ever wasted. osv. d:
Sofie & Cappuccino - you'll never walk alone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Jeg har 2!! Det første har jeg måttet sige højt for mig selv rigtig rigtig rigtig mange gange! "Don't cry because it's over, smile because it happened!" Det andet er Samathas mesterværk fra SATC :p "Women are for friendship, men are for f'ucking!"
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Dressurundervisning tilbydes i Odense og omegn - skriv PB for info :.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
'hvorfor være negativ, når man kan være mega stiv?' jeg eeeeelsker det citat haha, og jeg ved ikk hvor mange gange, at jeg har levet op til det citat, når jeg har været pisse negativ (':
odin/rikke - uden hest vsrk. always in my heart <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CITATER |
|
|
Josefine S: Præcis, elsker den måde det bare lige blev slynget ud på  Line Henriksen: Great, endnu en The Hills "lover" hahah 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød <3 |
|
|
'Jeg bor i mit hus, men jeg er hjemme i min sadel' Haha xD Synes det er ret godt !  Har mange flere, men det er tidligt De kommer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det samme som i min signatur 
© .. skrev Sille - min Sylle © > Tro kan flytte bjerge, men almindelig fornuft, får folk til at gå uden om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde |
|
|
haha det er nok ik et citat men alligevel, Hvad skal vi med guld og sølv, så længe vi har sprut og øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asasassaas |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Monique♥ |
| Dato:  |
08-09-2008 13:16 |
|
Selv den dyreste hest, kan ikke bære to sadeler....
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ♥TheDreams♥ |
|
|
Jeg har mange, men jeg kan bl.a. godt lide disse:
Gå ikke bag mig - måske fører jeg ikke an. Gå ikke foran mig - måske følger jeg dig ikke. Gå ved min side og vær min ven.
Hellere fortryde det man gjorde, end fortryde det man ikke gjorde.
Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sanheden.
♥♥♥♥Bailey, Beauty & Plet♥♥♥♥ - Ingen kan erstatte jer (':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fufufu |
|
|
Jeg eeeelsker citater [x Heheh .. Specielt dem der bliver nævnt i A Walk to Remember - en rigtig cry'er [x A friend is a soul in to bodies - Dolly Parton En ven er en sjæl i to kroppe Enjoy life, there's plenty og time to forget - Kit D.G. Nyd livet - der er masser af tid til at være død How do you know where you're going, if you don't know where you've been? - 3 Doors Down det er sikkert blevet sagt af mange, men har det fra en af deres sange Hvordan ved du, hvor du er på vej hen - når du ikke ved, hvor du har været? Hvis jeg er billig, er du gratis Ved sgu ikke hvor den egentlig er fra, men den er nice [x
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har selv rigtig mange. Jeg prøver sgu at leve op til nogle af dem. Men hvordan det går, har jeg ingen anelse om. I får lige dem, jeg kan komme i tanke om lige nu. Først et min far altid fortæller mig, når tingene ikke lige går, som det skal. Sticks and stones can break your bones, but names can never hurt you! Grene og sten kan brække dine knogler, men (øge)navne kan aldrig "såre" dig! Never give up - be strong! Giv aldrig op - vær stærk! Every end is a new beginning! Hver slutning er en ny begyndelse! One world - One dream! En verden - En drøm! Every bode dreams about a perfect life - I'm included! Alle drømmer om et perfekt liv - også mig! The future will be, whatever we make it! Fremtiden vil blive, hvad vi gør den til! Sometimes I cry, and I newer find out why! Nogle gange græder jeg, jeg finder aldrig ud af, hvorfor! I guess its time I run far, far away. Find comfort in pain. All pleasures the samme, it just keeps my from trouble! Det er på tide, jeg flygter. Langt, langt væk. Finder behagelighed i smerte. Alle glæder det samme. Det holder mig væk fra "ballade"! Ja, det er lidt svært at oversætte direkte. Men jeg tror godt, at I forstår dem på engelsk. 
One World - One Dream Every end is a new beginning!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| §!"#¤%& |
| Forfatter:  |
Kroelle |
| Dato:  |
08-09-2008 18:20 |
|
som min signatur siger: Hvad rager det dén der er sikker på sit, at resten sf verden er ude af trit? -Piet Hein Livet er to æsker der rummer nøglen til hinanden. -Linie fra 'Gruk', Piet Hein Silver and gold might buy your way home, but time has a way of turning us old and time can't be bought back for silver ans gold. -Dolly Parton i sangen 'Silver and gold' If you can dream it - you can do it. -Walt Disney Afgrunde er til at kravle op af, ikke til at gå til grunde i. -ukendt Der er aldrig blevet ført en god krig, eller sluttet en dårlig fred. -Benjamin Franklin Alle vil gerne leve længe, men ingen ønsker at være gamle. -Benjamin Franklin Learning to love yourself, it is the greatest love of all- -Whitney Houston i sangen 'Greatest Love' Den der elsker mest, er den underlegne og må derfor lide. -Ukendt Desto mere man elsker, desto mere lider man. -ukendt har mange andre,men da det er omkring de 4-500 jeg snart har samlet, vil det tage for lang tid at skrive dcem alle. men det kan være i får nogen flere en anden dag 
- Kroelle - Hvad rager det dén der er sikker på sit, at resten af verden er ude af trit. La joie du seigmeur est ma force.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oæflidy |
| Forfatter:  |
Smukke Casanova Skath ♥dejlige |
| Dato:  |
08-09-2008 20:28 |
|
mit må være: hvis jeg er billig så er du gratis! fordi det er min mening
#Østerlunds Casanova# Spring er for ryttere som IKKE er kvalificerede til dressur! # sagde en stor springrytter #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkkkkkkkkkkkkkk |
| Forfatter:  |
NilLine »Veninder« |
| Dato:  |
09-09-2008 21:33 |
|
Time change, people change ! d;
Malle med hyppen Domina <3 .:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:. Friendship isn't how you forget, but how you forgive. Not how you listen, but how you understand .. - Alle veje uden om hjertet, ender blindt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tghsergdff |
|
|
Benjamin-et-eller-andet: Rigdom tilhører ikke den som ejer den, men den som bruger den  Og et andet, kan ikke huske hvem der har sagt det, men mit yndlings: I like my money where I can see it - hanging in my closet det BEDSTE!
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
10-09-2008 17:02 |
|
sys at 'hvis jeg er billig så er du gratis' er rimelig arto agtig. hæhæ :b de fleste poptøser har bare sådan et billed af sig selv på arto, med teksten under 'hvis jeg er billig så er du gratis?'
Emmabemma what goes around, comes around i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det jeg lever efter er |
|
|
I teorien virker alting, og alle ved hvorfor i praksis er der ikke noget der virker, men alle ved hvorfor Hjemme på gården forener vi de to ting: der ikke noget der virker, og vi ved ikke hvorfor
Venlig hilsen kristian Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget
JHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben JHN'S farligste bruger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
10-09-2008 21:05 |
|
og, orden er for primitive, kun genier behersker kaos er riiiimelig misbrugt hjemme ved mig, når jeg skal rydde op på mig værelse d:
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhhdfhfdhf |
|
|
Jesus is black, Ronald Reagan is the devil, and the Government is lying about 9/11!
Why yuh cya stay pon mi like di corna? And keep yuh lips pon mi like yuh marijuana? - FlavaBC Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yndlings citat |
|
|
Det som står i min signatur og... "At vinde er mere, end at blive nummer ét!" - Ulrik Wilbek.
Mette Schønning (: "Jeg tror, at det rigtigste er, at stille sig frem og sige: Her er jeg. Tag mig, som jeg er. Eller lad være." - Jesper Skibby.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hullebullu |
| Forfatter:  |
gizmo1 (Susie) |
| Dato:  |
16-09-2008 13:10 |
|
Sagt af en af mine veninder: "chok, et f*ck jeg fik"!
Hun byttede ved en fejl om på orderne ;p Spred lyset, spred glæden, fjern hadet, fjern facaden. Døm ikke før du kender! Giv aldrig op
Lille Klit 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selwyn er bedst |
|
|
jeg ville heller være en kælling end en kylling :b Forsiden er altid pænest Du griner af mig fordi jeg er anderledes, jeg griner af dig fordi du er som alle andre. Springbanen er bedst hvis du sidder på ryggen af welsh heste 
skrev catrine sørensen - der er bidt af en gal welsh... Hvis din pony kan hop er det uden tvivl en bette welsh cob. en welsh kan umuligt være nok!  www.Stald-Grove.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Ganske enig med Karen  "Women are for friendship, men are for f'ucking" - Samantha i SATC "Hvad du ikke dør af, bliver du stærk af" - min Far "No one can let you down without your permission" - Joe fra Princess Diaries Og som min signatur siger
"If you can dream it, you can do it!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfkdsfjllghalghfl |
|
|
Enhver død fisk kan svømme med strømmen, men det kræver en levende at svømme mod den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine citater |
|
|
"War is old men talking and young men dying!" Fra One Tree Hill's Lucas (Chad Michael Murray): "It's all worth nothing if you can't knock down the shot."
Avler og ejer af Dansk Varmblodsheste med holsteinerhoppestamme!
Vi søger en rytter med grunduddannelsen i orden til at ride 5 af vores heste 2-5 gange i ugen i nærheden af Tønder! Skriv en PB!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| balbalbla |
|
|
Life's too short to be mainstream.
Tænk ikke over, hvem du dræber, men hvem du lader leve.
Well, jeg lever livet for at have det sjovt, tage nogle risikoer, for imorgen kan i realiteten være min sidste dag, så jeg vil bare have det sjovt sammen med andre 
x.Vampire [ak,sel] SuidiceSilence the price of beauty.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
Lone (CAMILLA) |
| Dato:  |
17-09-2008 16:46 |
|
"Don't cry because it's over, smile because it happened!" "Time may change me, but i can change time" "Baby mine, don't you cry Baby mine, dry your eyes Rest your head close to my heart Never to part, baby of mine Little one when you play Don't you mind what you say Let those eyes sparkle and shine Never a tear, baby of mine"
kh. lone m/ Camilla og pt. Jackpot.. stævnerytter distrikt 11/13
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Viljen til at ville, skaber evnen til at kunne - min bror Life is a @!#$ sometimes - min bror Livet er en dans på roser, men alle roser har torne - en veninde If you love something, set it free. If it comes back, it's yours. If it doesn't, it never was.
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LOLOLO |
| Forfatter:  |
Matildetoesen »Michi« |
| Dato:  |
17-09-2008 23:35 |
|
- You'll miss 100% of the shoots you never take.
- A father... knows exactly what those boys at the mall have in their depraved little minds because he once owned such a depraved little mind himself. In fact, if he thinks enough about the plans that he used to have for young girls, the father not only will support his wife in keeping their daughter home, but he might even run over to the mall and have a few of those boys arrested.
- We've begun to raise daughters more like sons, but few have the courage to raise our sons more like our daughters.
Og det skrev jeg, Michi-Tidligere Matildetoesen, så... Noah's ark sank, og derfor var det kun ænderne der kunne svømme, der reddede sig selv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Citat Citat |
| Forfatter:  |
Anti Hitler »Cargash« |
| Dato:  |
18-09-2008 09:19 |
|
Dræb en, og du er morder - Dræb millioner, og du erobrer - Dræb alle, og du er Gud! 
I am more than just quickly >> Danish Joung Rider Team << Doesn't have any time for losers, for there is a winner..
Now with the stallion - Cabon ox..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålå |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
18-09-2008 15:29 |
|
Min signatur. Hvis du virkelig vil noget, så kan du også gøre det.
Determination to achieve, give you the ability to do it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ynglings |
| Forfatter:  |
pretty100 ♥Troian♥ |
| Dato:  |
18-09-2008 16:05 |
|
tokio hotel: lieb die sekunde lev i sekundet 
ღ I nutid, datid, Troian vi er sammen for altid! ღ Det bedst at ride PINTO hest ! :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
mit yndlings: "People always leave" fra One Tree Hill. ja umildbart vil det nogenlunde altså passe, på den ene eller den anden måde.
» Bianca Hvolbøll (; _______________________ - Med dressurponyen Maestro ______________::::♥ .. ___________fando :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Pernille ♥basse♥ |
| Dato:  |
19-09-2008 19:20 |
|
in good times and bad times i'll be on your side forever more because that's what friends are for
i gode tider og dårlige tider vil jeg være ved din side for altid for det er hvad venner er til
Pernille<3 -på ponyen Sebastian
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Citat <3 |
|
|
Et citat mig og min veninde engang blev helt vilde med, og som jeg altså bare ikke kan glemme. Big Girls Dont Cry, But Sometimes I'm Just Not A Big Girl <3 -Sabrina 
Jeg rider Fjordboller, & Haffelaffer.. -Og jeg er Stolt af det..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Everything I'm not, makes me everything I am.
Hilsen Louise Luna og Snippe <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|