Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 "Unge, stoffer og alkohol" Undersøgelsen
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 22:29

Ja, i dag droppede der så en kuvert ind ad postkasen fra "Det Nationale Forskningsintitut For Velfærd" omhandlende "unge, stoffer og alkohol", er der andre end mig der har fået den ?

Der skulle være udvalgt 3.000 unge mellem 17-19 over hele landet.


I Så fald, hvad syns i om ideen, og har i valgt at svare på spørgeskemaet ?


Personligt syns jeg at det er en god måde for systemet at nå ud til ungdommen og høre deres uforbeholdte mening. Og jeg mener derfor også at man bør tage sig tid til at besvare spørgekemaet og tage det seriøst.


Til dem af jer der ikke har modtaget brevet, men kunne tænke sig at læse om det, så kan der læses mere på www.sfi.dk/yoda




Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 07:02

Dit link virker ikke.

Jeg har ikke fået den, men synes det er en super god idé så ville gerne.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 14:00

Det lyder som en super idé. Jeg har ikke fået noget brev, men jeg er så også kun 13. Her for cirka et halvt år siden, fik jeg et brev, om at være med i en undersøgelse. Det var om "unge i hverdagen", der ringede de mig op, spurgte mig om en hel masse. God idé, synes jeg :)



One World - One Dream

Every end is a new beginning!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørgeskema.
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 14:37

Jeg ville med glæde have svaret på det, men der er nu ikke dukket noget op her. Så jeg er ikke en af de "tilfædigt udvalgte". Håber, at folk, der får det, vælger at svare.


Synes det er en god idé, håber så bare de bruger oplysningerne til noget fornuftigt, hvilket de højst sandsynlig gør. :)



Ditte

- med May Ray



0
0
Svar på denne tråd
 
 jhvfhgjfkdlk
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 23:25



Har heller ikke modtaget et sådant brev.


Men ganske god idé.



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 08:56

fin idé.


Emmabemma.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider