Ja, i dag droppede der så en kuvert ind ad postkasen fra "Det Nationale Forskningsintitut For Velfærd" omhandlende "unge, stoffer og alkohol", er der andre end mig der har fået den ?
Der skulle være udvalgt 3.000 unge mellem 17-19 over hele landet.
I Så fald, hvad syns i om ideen, og har i valgt at svare på spørgeskemaet ?
Personligt syns jeg at det er en god måde for systemet at nå ud til ungdommen og høre deres uforbeholdte mening. Og jeg mener derfor også at man bør tage sig tid til at besvare spørgekemaet og tage det seriøst.
Til dem af jer der ikke har modtaget brevet, men kunne tænke sig at læse om det, så kan der læses mere på www.sfi.dk/yoda
Don't imitate, innovate ! "Venner er som stille engle, der løfter os op, når vores vinger har problemer med at flyve"