Ja overskriften siger nok det hele, imorgen har jeg været heste ejer i 4 måneder 
jeg fik Dapoll i konfirmation's gave den 18/04-08 div. 4 måneder siden i morgen.

:')<3

Allerede den gang elskede jeg ham :')

Kærlighed <3

Maj 2008.


@!#$ ö han var i dårlig kondi :b




Min lille sove trunte :b


Min lang håret hest :b


Kysssss

Juni 2008

:b


Nurh
Jeg elsker det her billed :')<3



10/06


Juli :








@!#$ ö han er lækker :b Haha skal jeg jo sige :b
den 22/07



24/07 anden gang med rigtigt sadel







August
09/08





Når det var det ænder , håber i er kommet så langt :b