Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 *i morgen har jeg haft Polle i 4 måneder
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:53

Ja overskriften siger nok det hele, imorgen har jeg været heste ejer i 4 måneder


jeg fik Dapoll i konfirmation's gave den 18/04-08 div. 4 måneder siden i morgen.


:')<3

Allerede den gang elskede jeg ham :')

Kærlighed <3

Maj 2008.


@!#$ ö han var i dårlig kondi :b




Min lille sove trunte :b


Min lang håret hest :b


Kysssss


Juni 2008

:b


Nurh Jeg elsker det her billed :')<3




10/06




Juli :








@!#$ ö han er lækker :b Haha skal jeg jo sige :b


den 22/07




24/07 anden gang med rigtigt sadel








August

09/08







Når det var det ænder , håber i er kommet så langt :b


Catrine Jensen


Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX

& nu uden Zasha OX

Tidligere Zalle


2 super dejlige araber hopper søger part.skriv for info(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 22:39

Ej en smuk og dejlig hest du har dig :)


- Men er nød til at spørge. Er Polle det rigtige navn til sådan en smukkert der'?




CeliaHag&Ganti<33
© KyljaDuErBareLækker ©
-HrinaJegElskerDigForEvigt<33
Stvaespasernee V.I.P !
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 22:45

Jamen tillykke med dagen i morgen smukke (;


Celia: nej, han hedder Dapoll



... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX

Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:13

gud er det allerede 4 måneder siden? - tiden går stærkt når man har det sjovt :D


Men han jo simpelthen så flot altså.

^specielt det der billede, ohgod han er smuk.


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 14:49

Celia: Mange taak (: Støjko svarede (:


Sofie: Taak mus (:


Fiona: JA det er allerede 4 måneder siden ö Hehe taak søde


Catrine Jensen


Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX

& nu uden Zasha OX

Tidligere Zalle


2 super dejlige araber hopper søger part.skriv for info(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 15:02

Tillykke.



- med væmli' hilsen Aja

...ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


www.epona.tv - bare prøv det, okay?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider