Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Fustration? Jer?
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:26

hej ænder .


Kender I det med frustation?


Det gør jeg for groft ..

Denne gang ikke over kærester eller andet med venner ..

Nej, jeg har det simpelthen så dårligt og jeg kan ikke tænke på andet, og jeg er i vildelse ..

Jeg er så nem at såre og denne gang er det bare ikke til at overskue ..

Skal op kl. @!#$ imorgen og har ikke læst det kapitel jeg skulle i en bog, og jeg kan bare ikke sove, tænke på andet og er totalt lost ..

Jeg tuder hele tiden og vil så gerne snakke med nogen om det?

Kunne godt bruge det kram eller noget lige nu, også bare græde ud ...

Det er virkelig hårdt det her og jeg kan simpelthen ikke tage det ...

Er simpelthen så smadret efter en lang weekend med gang i den hele tiden, også denne her slutning?..


Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive ..

Undskyld ænder .. Det er bare så svært det her , ..


Sara

SaraL-Foto
- Springponyen Freja.

R.I.P Min Lille Troldemis ... :'(

Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:33

Er du frustreret over at du ikke har fået læst det kapitel eller er jeg galt på den?




- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:37

Spørger om det samme som smukkeZaco? Dit indlæg er lidt rodet :-)





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:38

smukkeZaco: Nej, det er ikke det ..

Jeg er frustreret over noget, som er sket, og jeg kan slet ikke beskrive det ,,

Jeg hader det .. Det er indelukkende at være mig lige nu, jeg vil vildt gerne ud med det - men alligevel så ved jeg ikke hvordan ..

Jeg har det så dårligt og jeg tuder konstant ..


Sara

SaraL-Foto
- Springponyen Freja.

R.I.P Min Lille Troldemis ... :'(

Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:40

Der er jo ikke nogen der kan hjælpe dig hvis du ikke fortæller hvad der er galt... :-)





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegerggud
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:42

Jamn .. Det er så svært at forklare ..


Altså, min mor .. Hun er cyklet?

Ingen ved hvorhen? Hvornår hun kommer tilbage?

Om hun kommer tilbage?

Nu er det mørkt ...


Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre men lige nu siger mit liv bare

Mine tanker flyver rundt ..


Sara

SaraL-Foto
- Springponyen Freja.

R.I.P Min Lille Troldemis ... :'(

Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:45

Rolig nu, selvfølgelig kommer hun tilbage.


Forældre er også mennesker og nogle gange har de også brug for at have plads til at reagere og puste ud :-)


Hun skal nok komme tilbage når lige er faldet på plads igen.


(Og btw. hvis man vil stikke af, tror jeg ikke man gør det på cykel ;-) )





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:46

Okay, jeg ville bare vente og se til hun kom tilbage - hun forlader jer jo nok ikke for evigt -, men nu ved jeg jo heller ikke hvorfor hun er cyklet?



- med væmli' hilsen Aja

...ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


www.epona.tv - bare prøv det, okay?

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 21:55

Du bliver nød til at forklare hvis vi skal hjælpe dig..



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 nfjdhfjshdjgk
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 22:30



Er hun kommet tilbage?

Hvorfor tog hun afsted?




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 22:34

Nogle gange kan sådan noget være svært at forklare.

Jeg ved ikke, hvor meget jeg kan hjælpe - men jeg kender til det at være frustret over noget. Det gør vi alle vel.


Sig til hvis hun kommer hjem, ellers så snak med nogle fra din familie/venner om det? Det nytter jo ikke, at du prøver at få hjælp ud af nogle ukendte-intetvidende piger på nettet vel? Det tror jeg ikke hjælper særlig meget, så istedet vente på svar og sidde her, så gå igang med det kapitel (ikke noget pres)? Nogle gange, kan bøgernes verden tage en lidt væk fra den virkelige og give een et pusterum man mangler.


Men bare rolig, man kan ej være evig frustret eller evig glad.


Skrev hun

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 22:38

AnnSofieDK: Det var seriøst godt skrevet



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 LouiseA
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 15:13

Jeg kender det med frustation alt for godt .

Og forstår dig godt, synes du skal prøve og tænke på noget andet .

Det lyder som om din mor bare har brug for et lille pusterum, hvis man virkelig ville stakke af forever, var det ikke på cykel . Din mor kommer med garanti tilbage, og det hele skal nok gå.

Trøstekram til dig.


Louise Andreasson

-Vox & Veneration

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider