hej ænder .
Kender I det med frustation?
Det gør jeg for groft ..
Denne gang ikke over kærester eller andet med venner ..
Nej, jeg har det simpelthen så dårligt og jeg kan ikke tænke på andet, og jeg er i vildelse ..
Jeg er så nem at såre og denne gang er det bare ikke til at overskue ..
Skal op kl. @!#$ imorgen og har ikke læst det kapitel jeg skulle i en bog, og jeg kan bare ikke sove, tænke på andet og er totalt lost ..
Jeg tuder hele tiden og vil så gerne snakke med nogen om det?
Kunne godt bruge det kram eller noget lige nu, også bare græde ud ...
Det er virkelig hårdt det her og jeg kan simpelthen ikke tage det ...
Er simpelthen så smadret efter en lang weekend med gang i den hele tiden, også denne her slutning?..
Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive ..
Undskyld ænder .. Det er bare så svært det her , .. 