.Hej ducks (:
Jeg har to spørsmål til jer

-har i/har i nogensinde haft et rygte som player?
-har i nogensinde haft noget kørende med en dreng, selvom i vidste at han havde en kæreste?
Jeg vil ikke sige at jeg selv har et rygte som player, men mine veninder kalder mig player.
Jeg ville ikke selv kalde det at være player, men til fester kan jeg godt flirte med flere forskellige drenge (hvis jeg altså er singel). Men jeg har ikke noget kørende med nogen, samtidig med at jeg har en kæreste.
Og ja, jeg har haft noget kørende med en der havde en kæreste, men jeg kom til at tænke på hvor synd det var for hende, så nu er vi bare venner

Hvad med jer?
