Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 00:27
.Hej ducks (:

Jeg har to spørsmål til jer :-D

-har i/har i nogensinde haft et rygte som player?

-har i nogensinde haft noget kørende med en dreng, selvom i vidste at han havde en kæreste?


Jeg vil ikke sige at jeg selv har et rygte som player, men mine veninder kalder mig player.
Jeg ville ikke selv kalde det at være player, men til fester kan jeg godt flirte med flere forskellige drenge (hvis jeg altså er singel). Men jeg har ikke noget kørende med nogen, samtidig med at jeg har en kæreste.

Og ja, jeg har haft noget kørende med en der havde en kæreste, men jeg kom til at tænke på hvor synd det var for hende, så nu er vi bare venner :-)

Hvad med jer? :-)

- Caroline

©Med seje Zerinius Limbo xb©



0
0
Svar på denne tråd
 
 lknkjn kjn
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 00:32

jeg har ikke :)
og det har jeg heller ikke :P og vil jeg hellere ikke for så kunne det blive min tur næste gang.

og skal slet ikke have noget med nogen der har sådan et rygte xD


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 oo2-Pirat ..
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 00:47
..sejt :-P
de steder hvor jeg går i byen, er alle på den måde, desværre ;/

men selvfølgelig ved jeg godt at det ikke er en undskyldning for selv at gøre det d:

- Caroline

©Med seje Zerinius Limbo xb©



0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 01:00

Ingen af delene.



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 01:33

Er faktisk én gang blevet kaldt player - men det var så også af en fyr, som var overbevist om jeg flirtede med ham - selvom jeg aldrig gjorde, da jeg for det første ikke kunne lide ham og for det andet havde kæreste. Men han var nu også en underlig én ;-D


Har aldrig haft noget kørende med en, som havde kæreste :-)


Casual

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 11:37

Nej og nej


Kan selvfølgelig godt kysse på lidt forskellige fyre til nogle fester og sådan, men så heller ikke mere end det. Og lige nu har jeg jo så kæreste, så så foregår det hele jo lidt mere stille og roligt. Jeg er så også en af dem der synes det er skønt at være sammen med én fyr, og ikke skulle ud og 'jagte frisk kød' til hver eneste fest


Og jeg har jo så heller aldrig haft noget kørende med en dreng der havde en kæreste. Ved sgu ikke om jeg kunne finde på det, der skal man nok stå i situationen.



... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 14:37

Aldrig til nogle af tingene.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 14:58

Nej


Ja


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 15:00

-har i/har i nogensinde haft et rygte som player? Nej, men har haft øgenavnene p'ikmagnet og udnytter :b Dette var dog (næsten) uberettiget, og fordi folk syntes det var sjovt.

-har i nogensinde haft noget kørende med en dreng, selvom i vidste at han havde en kæreste? Ja, det har jeg. To gange..


Emilie Watson
Egocentreret blondiebabe
-Og stolt af det!
0
0
Svar på denne tråd
 
 dfmmdfmdkfmdfk.
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 09:13

- Har i/har i nogensinde haft et rygte som player? Nej.

-Har i nogensinde haft noget kørende med en dreng, selvom i vidste at han havde en kæreste? Nej.



Thea & Usse

- Nomatter what come, i will still love you .

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 12:30

-har i/har i nogensinde haft et rygte som player?

Nej (:

-har i nogensinde haft noget kørende med en dreng, selvom i vidste at han havde en kæreste?
Ja, det har jeg bla også lige for tiden s:


{Gudde'licious}

Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddd...dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 14:00

Nej.

&

Ja.



Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 zerinius limbo .
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 14:46
.tak for jeres svar :-P

- Caroline

©Med seje Zerinius Limbo xb©



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalal
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 17:01

- hehe , jaa d; er da blevet kaldt en player, men nok sådan mest for sjov(: & ja har haft noget kørende med en der havde kæreste på, men han glemet sjovt nok bare lige at fortælle mig det ! s: men kom lige til at tænke på noget, hvor gammel er du egenlig ? (:



Maria

Prisca er virkelig glad for at dig (: - stævne ?/;


0
0
Svar på denne tråd
 
 SPØRGSMÅL
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 21:11

har i/har i nogensinde haft et rygte som player?

- Nej har jeg ikke. Ikke hvad jeg evd af, selvom jeg holder af, at flirte/kysse med mange fyre, istedet for at slå mig fast, så nej ikke player.

har i nogensinde haft noget kørende med en dreng, selvom i vidste at han havde en kæreste?

- Nej! Og ville jeg heller ikke kunne gøre..


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider