|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| facebook |
|
|
Jeg har også facebook, dog holder jeg den privat og kun til de IRL... Det har jeg valgt, fordi alle andre profiler jeg har rundt omkring, der er jeg venner med alt og alle, facebook er privat. beklager ænder..
Mette Schønning. Jeg ved du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør. Jeg savner dig - glæder mig til at se dig! <3 :/ Du betyder meget.. ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralalala |
|
|
schoense: det er jeg seriøst såååå ked af at høre  Og jep jeg har selv, bare søg på XXX XXX 
Cikorie - It's a simple fact, that you can't seem to handle me...
Pony sælges, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
jada, Sofie Støjko Larsen (;
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
The one and only - Arabisk Fuldblod <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Gitte B. Rahmberg Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeeeeee |
|
|
Michelle Jespersen i tilføjer bare 
Nu uden mijn lille dreng. <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| facebook |
|
|
Camilla Stormont, tja.. Det er nu bare det eneste sted, hvor jeg har en mulighed for at holde noget lidt mere privat, og hvor det ikke bliver "misbrugt" som på Arto. Du har jo også flere billeder på facebook end på arto osv  Cikorie, er det bare mig, eller mener du ikke det du skrev dér? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Du gennenskuede mig sgu... Kan ikk lige se hvorfor du skriver når folk alligevel ikke må adde dig... tror egentlig de fleste er pænt ligeglade så.
Cikorie - It's a simple fact, that you can't seem to handle me...
Pony sælges, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfadaafdhadfh |
|
|
Ligesom schoense holder jeg min Facebook profil privat, men min msn er 'åben' .. 
RIKKE.A >>Søger gratis part nær 9300 <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| facebook |
|
|
Cikorie : og du er da bare negativ?! - RikkeA, gør det da også... jeg synes det er fint nok, vi må da selv bestemme hvad vi svarer på - og ikke svarer på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|