Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Facebook? :)
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 09:10

Ganske simpelt spørgsmål: Har du facebook?


Tilføj mig endelig - simone@andersen.mail.dk


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 09:13

Selvfølgelig har jeg det.


j-skovgaard@hotmail.com I tilføjer bare



07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jep....
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 09:25

Mvh. Carina






0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 10:25

- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 11:19

Jeg har også facebook, dog holder jeg den privat og kun til de IRL... Det har jeg valgt, fordi alle andre profiler jeg har rundt omkring, der er jeg venner med alt og alle, facebook er privat.


beklager ænder..


Mette Schønning.


Jeg ved du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør.

Jeg savner dig - glæder mig til at se dig! <3 :/

Du betyder meget.. ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 12:55

schoense: Ha ha, hvor sjovt egentligt. Min MSN og min Arto er privat for mig, hvorimod min Facebook og myspace er "åben"... :P


Bare tilføj hvis i lyster :-)
www.facebook.com/ profile.php?id=1131167039


» Camilla Maria «

Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.
Myspace - Arto - Artoklub


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 18:52

schoense: det er jeg seriøst såååå ked af at høre






Og jep jeg har selv, bare søg på XXX XXX :)



Cikorie

- It's a simple fact,

that you can't seem to handle me...



Pony sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 19:33

jada, Sofie Støjko Larsen (;



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 olkijuhygtfr
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 19:35

Louise Frandsen - Frandsen_4@hotmail.com


i tilføjer bare ;)


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taking very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 21:25

Gitte Rahmberg


Gitte B. Rahmberg

Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 21:44

Michelle Jespersen i tilføjer bare :D


Nu uden mijn lille dreng. <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 21:34

Camilla Stormont, tja.. Det er nu bare det eneste sted, hvor jeg har en mulighed for at holde noget lidt mere privat, og hvor det ikke bliver "misbrugt" som på Arto. Du har jo også flere billeder på facebook end på arto osv :)


Cikorie, er det bare mig, eller mener du ikke det du skrev dér?


Mette Schønning (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 21:37

Du gennenskuede mig sgu...

Kan ikk lige se hvorfor du skriver når folk alligevel ikke må adde dig... tror egentlig de fleste er pænt ligeglade så.



Cikorie

- It's a simple fact,

that you can't seem to handle me...



Pony sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfadaafdhadfh
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 21:39

Ligesom schoense holder jeg min Facebook profil privat, men min msn er 'åben' .. :D




RIKKE.A

>>Søger gratis part nær 9300 <<



0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 21:42

Cikorie : og du er da bare negativ?!


- RikkeA, gør det da også... jeg synes det er fint nok, vi må da selv bestemme hvad vi svarer på - og ikke svarer på!


Mette Schønning (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 22:40

Jep det har jeg


k-outzen@hotmail.com


Søg eventuelt efter Kristina Outzen



KRISTINA OUTZEN ..

Med hendes lille stykke himmel;

©©LINSE AUNSBJERG©©


Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider