|
|
| Så er Dizett sat til salg :'( |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
08-07-2008 21:14 |
|
Ja, som overskriften siger - har jeg sat mit et og alt Dizett til salg  Det er en beslutning som faktisk er taget på et par dage, men grunder er simpelthen at jeg er for stor til hende, og jeg har fundet en KANON lækker hest som jeg har redet her de sidste par dage som jeg skal have  Det bliver rigtig trist af sige farvel til Dizett som har lært mig rigtig rigtig meget igennem de sidste 2½ år . Vi er gået fra LC1-LA3 og har fået uttalige placeringer til stævner . Den nye er en 4års rød vallak efter Bernstein og med Dwight som morfar -iiiiih han er lækker  Et par billeder af min elskede disse:    
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Aldrig sjovt at skulle sælge nogen heste. Men det er bare desværre nødvendigt engang i mellem Held og lykke med saglet, håber i finder en rigtig sød familie til hende. Men lyder da meget spænende med den nye hest, held og lykke med ham frem over 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
08-07-2008 22:07 |
|
Trist det er aldrig sjovt sådan noget! Men held og lykke med den nye så 
Hvad så med Suze? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
08-07-2008 22:18 |
|
Så bliver du jo nødt til at finde en anden der kan være dit "et og alt" 
- med væmli' hilsen Aja! "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| b cbmv-,m--, |
|
|
Oh, det er virkeligvirkelig hårdt, det er rigtig trist sådan noget :/ håber i finder en god ejer til hende, hun er rigtig køn  Aja, hvor er du dum & høre på, er du nogensinde positiv i et indlæg?? jeg sys altid du er negativ ...
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
08-07-2008 22:22 |
|
Frk Krid: Nå, syns du det.
- med væmli' hilsen Aja! "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
08-07-2008 22:24 |
|
ej, hvor ærgerligt. Det er super svært at sælge de kære kræ, for man holder sgu så meget af dem. Men det skal jo til en gang imellem. Held og lykke med den nye Årh, nu fik jeg aldrig sagt dav til dig på Vilhelmsborg, men jeg så dig ikke ? x: red du kvadrillie? CacaoTraum: 
» KH. Frederikke, Santos <3 se vores hjemmeside :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 76577687978 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
08-07-2008 23:49 |
|
Dizett er ellers en dejlig pony. Håber meget du finder en rigtig god familie til hende ! Puha, glæder mig ikke til det bliver min tur :S Men held og lykke med den nye. 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ponyen |
|
|
ja ponyårene er kun til lån... det er de færeste der faktisk kommer videre på hest og har succes til stævner mm. men fedt du allerede har fundet en hest, held og lykke med den 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
puha det lyder som noget sværrt noget du har sat gang i lunde, så må vi bare håbe der kommer en kanon lille pige og køber hende og held og lykke med den nye, har set den på hg, den ser rigtig fin ud ! Du er da ikke ved ponyårenes slutning endnu er du ?
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| laalalalall |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
09-07-2008 12:42 |
|
Frk Krid: Ja det er enormt trist Og tak for de søde ord  Frederikke: Ja det gør man nemlig! Og nu har jeg alligevel ejet hende i 2½ år .. Nej det gjorde du ik Men ja, jeg red mikvadrille Vi sluttede som nummer 2  Thinkpink: Mange tak for de søde ord , håber også jeg finder en god ejer  Amalie: Mange tak, jaa det må vel ogs snart være din tur er det ik?:) Rosenborgdressage: Ja, det er netop derfor jeg har valgt at sælge hende nu, fordi jeg har fundet en hest som jeg ved at jeg kan komme langt med!!  Sine: Ja, det er rigtig svært.. Håber ogs der dukker den perfekte ejer op Og tak .. Nej, jeg er kun 14 år, fylder 15 i november, men nu er hesten bare dukket op, og jeg skal jo alligevel af med dizett på et tidspunkt og jeg er ved at være langbenet, så jeg tænkte at det bare skulle være nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Lunde: Ja okay, det forstår jeg godt 
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
09-07-2008 17:08 |
|
pirat-lunde: var I de der pirater? o:
» KH. Frederikke, Santos <3 se vores hjemmeside :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
09-07-2008 21:44 |
|
hmmmm.. jeg så jer godt, men kan ikke lige huske jeg har set dizett lige nu z:
» KH. Frederikke, Santos <3 se vores hjemmeside :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 764568968497 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
09-07-2008 22:40 |
|
Jo, 08 er mit sidste ponyår 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
11-07-2008 12:36 |
|
Lunde: Okay ret mig hvis jeg er forkert på den; men er Suze ikke lavere end Dizett? :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalal |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
11-07-2008 21:42 |
|
Jo 2 centimeter, men jeg kan ride Suze meget længere op, og derfor få en bedre pris for hende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
11-07-2008 21:56 |
|
pyw, det må ikke være sjovt :/ Jeg håber du finder en sød ejer til hende. Hun ser ud til at være en flot pony. CacaoTraum: ej en mystisk kommentar.
- min mening FIONABONA - med part på Kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
11-07-2008 23:20 |
|
Fionabona: Mmmhm, jeg er den mystiske, maskerede and. 
- med væmli' hilsen Aja! "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhdfhdfhdfhfgvn |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
12-07-2008 00:34 |
|
Hvor er hun sat til salg henne?
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalal |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
12-07-2008 15:35 |
|
RIkke: Hestegalleri & heste-nettet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oveskrift |
| Forfatter:  |
Maria ♥Anton♥ |
| Dato:  |
13-07-2008 18:43 |
|
Det er aldrig sjovt at skulle sige farvel til en man holder af. men håber du finder en gode familie til hende  Dejligt at du har fundet en ny hest
© Maria og Anton © Skyggen og lyset er godt fordelt, men menneskets syn er kort, vi glemmer at tage lyset med hvor skyggen synes for sort H. V. Kaalund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Traum & Cacao |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
13-07-2008 20:59 |
|
Sascha (Nathalie): Nå, synes du det?
- med væmli' hilsen Aja! ...irriterende flabet, på den rødhårede måde "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalala |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
13-07-2008 21:14 |
|
Sascha: Tusind tak - kunne ik have sagt det bedre !! Jo, kan lige oprette et indlæg med billeder af ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Traum & Cacao |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
13-07-2008 21:42 |
|
Sascha (Nathalie): Det tænkte jeg nok 
- med væmli' hilsen Aja! ...irriterende flabet, på den rødhårede måde "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CacaoTraum: |
|
|
Jamen, hvorfor skal du så tale så nedladende til Caroline? Hun har ingenting gjort dig, du må ha vældig ondt i måsen-jensen over ikke at eje Dizett siden du opfører dig så sk!de barnligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Traum & Cacao |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
13-07-2008 22:01 |
|
Sascha (Nathalie): Ondt i måsen over ikke at eje den der??? - jeg har 4 fine heste og ponyer gående herhjemme, der er nok. 
- med væmli' hilsen Aja! ...irriterende flabet, på den rødhårede måde "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ethjdnhrthjrgthf |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
13-07-2008 22:12 |
|
Lunde - nå okay syntes bare at have set hende på heste.dk men det må have været en anden.
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CacaoTraum: |
|
|
Jamen så forstår jeg jo slet ikke, hvad du har at brokke dig sådan over!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Traum & Cacao |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
13-07-2008 23:38 |
|
Nu var det jo heller ikke mig, men derimod dig der brokkede dig.
- med væmli' hilsen Aja! ...irriterende flabet, på den rødhårede måde "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CacaoTraum: |
|
|
Lad mig citere: "Så bliver du jo nødt til at finde en anden der kan være dit "et og alt" " Hvad skulle den kommentar så til for?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Traum & Cacao |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
14-07-2008 13:56 |
|
Sascha (Nathalie): Det er da ikke brok, det er et fact? - men du brokkede dig over at jeg skrev.
- med væmli' hilsen Aja! ...irriterende flabet, på den rødhårede måde "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CacaoTraum: |
|
|
Ja, det gjorde jeg. Men jeg kan ikke forstå, hvorfor du skal være så nedladende over for Caroline? Hvad har hun gjort dig? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CacaoTraum |
|
|
Hvor er du dog frygtelig at høre på  (Held og lykke med salget) 
Katja med Corvetten. Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
Horses are scared of 2 things: - Things that moves
- Things that don't
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|