Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Klubmesterskab + andet 'billeder'
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:12

hej ænder.


I weekendten var jeg til klubmesterskab i Tobøl, hvor jeg red dressur lørdag og spring søndag, begge dele på Silver Jawos


Jeg rider i springsadel i dressuren, da vi havde sadelmager og min dressursadel lå rigtig skidt på ham + min springsadel ikke ligger helt optimalt.

Så imorgen skal vi have Silver med ud og prøve en masse sadler, så vi forhåbenlig finder en perfekt.


Lørdag startede vi med LC-procentklasse, hvor jeg red LC3, Silver gik rigtig fint, men momentvis lidt over lod, og ikke med nok 'power' på, men fik 67% og vandt klassen.

Bagefter var det klubmesterskab, hvor Silver gik meget bedre, kom mere ind og lukkede sammen og fik mere 'power' i, men red kun til 65%, som gav en 5. plads., så vi var med til præmieoverrækkelse, super festligt, derefter i vandgraven med alle placerede (:


Søndag red vi først en almindelig LA, hvor vi var fejlfri og vandt. Som slutning på weekendten red vi klubmesterskab i spring, hvor vi igen var fejlfri og vandt sgu, så

Mig og Silver er klubmestre i spring

Vi fik krans,dækken, stor sløjfe og det hele, silver var så fin med hele møjet på


Jeg har desværre ikke fået billederne fra spring + præmieoverrækkelser, så her er dem fra dressuren, som den dejlige Cecilie har taget

billederne er kun fra procentklassen.

Trav før indridning.

Stadig før indridning^

igen, træder fint ind under sig selv her (: ^

trav ad langsiden ^

trav ad kortsiden^

12 m. volte i trav (: ^

skråt igennem i trav letridning ^

skal til at samle tøjer op efter skridt volte ^

12 m. volte i galop (: ^

glad springequipage prøver at ride dressur 8) ^

12 m. volte i galop (: ^

stadig (: ^

trav skråtigennem efter galopovergang ^


trav op ad midten, lige lavet halvvolte ;) ^


klaps til ham :b ^

det kløøøøør (: ^

og det var herre varmt ! ^

smil powni 8) ^

silver stener ^

ehm, silvers pande xD ^

lang ventetid Ö

de blev da fine denne gang (: ^

silver takker af ;) ^


MEN, vi er ikke helt færdige Ö

jeg red jo sydjysk d. 1 juni, og har først fået resten af billederne nu(: syntes selv de er kanon gode, så dem skal i lige se, de er ikk i rækkefølge .


nice ass 8) ^

wee nu skal vi igang tænker silver xD ^

fart på til første spring 8) ^

lidt hidsig er man vel ;) ^

koncentration ^

det ligner SÅ meget han stopper ö ^

men han sprang fint (: ^

fuld knald å' ;) ^

den eneste bom han rev den weekendt ^

smukke ^

ret wierd over sidste spring ^

fart på over mål ;) ^

3 kombination ^

c i kombination ^

a i kombination ^

Vores hold til SJM (: ^


Og til slut lille Teckla, der jo vandt ^


Hvis i har brugt så lang tid på at komme igennem alt det, så brug gerne lige 5 sek. mere på at lægge en kommentar ?



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Heh...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:20

Silver er jo smuk som altid (: Hvor fedt at i blev klubmestre (: Jeg har forresten vist nogen billeder af dig og silver fra sdr hygum hvis det er? Heh.



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:24

tillykke med de flotte procenter, og klubmesterskabet, han er nu flot :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:25

Fin pony og tillykke med resultaterne

- prøv at tage benene lidt tilbage, læne dig lidt frem, korte tøjlerne og bøje i albuerne når du rider dressur, ellers kommer du til at være hård i hånden og lægge for meget vægt ned i lænden på hesten.



- med væmli' hilsen Aja!


"Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler."


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:45

Nanna: Jo tak (: Dem må du meget gerne sende hvis du gider, på love_tekke@hotmail.com


Sara: mange tak (:


Anja: jo tak (: ja, jeg kan desværre slet ikke sidde korrekt i dressuren i sadlen, både fordi det er en springsadel, men også fordi den lægger tyngtepunktet helt forkert, det er også derfor jeg skal have ny (:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 iupuouoåuåp
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 18:00

Tillykke med det, sikke en fin weekend for jer (:


Fine billeder, og silver e rsmuk som altid ;bb (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 18:42

Det ser super godt ud ..



Virkelig ærgeligt der ikke er billeder fra springmesterskabet.. øvøv ... Men kanon at du vandt ! Stort tillykke med det..


Han ser noget spændt ud på nogle af billederne i dressuren ? men han har nogle fiiine bevægelser.. - og tillykke med 5. pladsen


Teckla er da bare sååå smuk elsker hendes farve.. Stort tillykke til hende også ;)



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:45

Tillykke med klubmesterskabet og 5 pladsen i dressuren.

Men pas på at du ikke for holdt for meget i ham, han skal frem og ned. Det ser virkelig anspændt ud, men han er selfølgelig heller ikke dressurponyen


Mange tillykke til Teckla, det var da utrolig flot klaret af den lille pony ;D Skal de snart ud til nogen landsstævner igen?



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 21:07

Kristina: jo tak ;)


Mathilde: mange tak :D Ja, det er rigtig ærgeligt, der er nogle der har taget både video og og billeder fra både spring + dressur præmieoverrækkelse men de er ikke hjemme den næste uges tid :/

Ja, han går rigtig spændt i dressuren, og til træning arbejder jeg også udelukkede på at få ham frem og ned, og på at få stivheden af ham, og det bliver forhåbenlig bedre når hans rygproblemer forsvinder med ny sadel og en gang mere til kiopraktor ;)


TheÆblemos: Tusind tak. Som skrevet til mathilde så er det også det jeg arbejder på i dagligdagen, udelukkende at han skal gå afslappet rundt.

mth. Teckla, så ja det skal det, men det bliver først til efteråret, for der er SJM i August og der bliver stadig bare arbejdet i at hun skal gå stabilt i LA'erne, efter styrtet, det er jo gået lidt ned af bakke desværre :/




» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 21:09

Tillykke med at du er blevet klubmester, flot klaret :)


Silver er en rigtig flot pony.


- min mening


FIONABONA

- med part på Kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 21:22

fiona: jo tak (:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 00:11

er jeg helt ude i den forkerte ende hvis jeg siger at jeg synes han bruger ryggen utrolig dårligt i springningen?


ret mig hvis jeg tager fejl, springning er ikke min stærke side, synes bare det ser ret forkert ud.


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 00:38

Jeg synes også han smider ryggen utrolig meget i springningen. Heldigt at i kommer helskindede over, og jeg håber at hans ryg kan holde til det!! Der er ikke ét af springbillederne hvor jeg synes han bare har ryggen ok med.


Lidt det samme gør sig gældende i dressuren. Du burde virkelig arbejde en del mere med at få ham til at slappe MEGET mere af.



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 kjwhedkwjedk
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 09:19

Lækker powni !


Den der Teckla er Godt nok Køn


Sagde Nicoline......



Valhallas Bolero, Mit Et og Alt

Gismo Silk, Min Vidunderlige Klodshans

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 10:50

Tillykke med dressuren. Når ja, 65% er ikke særlig meget? det er sguda rigtig godt!

Men mange gange tillykke, fedt at blive klubmestre, hva?



» KH. Frederikke,

Santos <3

se vores hjemmeside :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 11:33

Mihl: Jo det gør han, men vi har samarbejde med både Massør, Kiopraktor, Sadelmager og alt du kan finde på, det er også grunden til at vi skal have ny sadel idag, den han har dér ligger ikke optimalt, og så skal han have kiopraktor d. 4 August og massør har han på besøg hver måned


Line: Som skrevet til Mihl

Jeg arbejder også udelukkende i dressuren på at få ham til at slappe af og komme frem og ned med hoved/hals, og op med ryggen og ind med bagparten. Men vi er jo ikke perfekte, men vi gør alt hvad vi kan


Bolero: mange tak (:


Frederikke: Jo tak




» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 14:47

tillykke igen :D

hva gik klubmesterskabet i?


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 oihgfvc
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 14:56

Hvor har du dog en sød pony :D


ASBOEFRIDEEOEGN

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 18:24

Tillykke med resultaterne (:

Dressuren er blevet pænere, men han ser stadig meeget spændt ud. Giv ham lidt tøjle og 'slip' ham fortil - det hjalp på min hissigprop



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:23

Bella: Taak (: I Dressur var det procentklasse og folk red lige fra LC1 til LA5.

I spring gik den i LA og MB omspring.


Sofie: jo tak ;)


Støjko: Jo tak (: ja vi arbejder på det, banen var jo også vildt farlig, man har jo ikke gået der hver dag i ½ år, nej nej xD



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider