hej ænder.
I weekendten var jeg til klubmesterskab i Tobøl, hvor jeg red dressur lørdag og spring søndag, begge dele på Silver Jawos 
Jeg rider i springsadel i dressuren, da vi havde sadelmager og min dressursadel lå rigtig skidt på ham + min springsadel ikke ligger helt optimalt.
Så imorgen skal vi have Silver med ud og prøve en masse sadler, så vi forhåbenlig finder en perfekt.
Lørdag startede vi med LC-procentklasse, hvor jeg red LC3, Silver gik rigtig fint, men momentvis lidt over lod, og ikke med nok 'power' på, men fik 67% og vandt klassen.
Bagefter var det klubmesterskab, hvor Silver gik meget bedre, kom mere ind og lukkede sammen og fik mere 'power' i, men red kun til 65%, som gav en 5. plads., så vi var med til præmieoverrækkelse, super festligt, derefter i vandgraven med alle placerede (:
Søndag red vi først en almindelig LA, hvor vi var fejlfri og vandt. Som slutning på weekendten red vi klubmesterskab i spring, hvor vi igen var fejlfri og vandt sgu, så
Mig og Silver er klubmestre i spring 
Vi fik krans,dækken, stor sløjfe og det hele, silver var så fin med hele møjet på 
Jeg har desværre ikke fået billederne fra spring + præmieoverrækkelser, så her er dem fra dressuren, som den dejlige Cecilie har taget 
billederne er kun fra procentklassen.

Trav før indridning.

Stadig før indridning^

igen, træder fint ind under sig selv her (: ^

trav ad langsiden ^

trav ad kortsiden^

12 m. volte i trav (: ^

skråt igennem i trav letridning ^

skal til at samle tøjer op efter skridt volte ^

12 m. volte i galop (: ^

glad springequipage prøver at ride dressur 8) ^

12 m. volte i galop (: ^

stadig (: ^

trav skråtigennem efter galopovergang ^

trav op ad midten, lige lavet halvvolte
^

klaps til ham :b ^

det kløøøøør (: ^

og det var herre varmt ! ^

smil powni 8) ^

silver stener ^

ehm, silvers pande xD ^

lang ventetid Ö

de blev da fine denne gang (: ^

silver takker af
^
MEN, vi er ikke helt færdige Ö
jeg red jo sydjysk d. 1 juni, og har først fået resten af billederne nu(: syntes selv de er kanon gode, så dem skal i lige se, de er ikk i rækkefølge .

nice ass 8) ^

wee nu skal vi igang tænker silver xD ^

fart på til første spring 8) ^

lidt hidsig er man vel
^

koncentration ^

det ligner SÅ meget han stopper ö ^

men han sprang fint (: ^




fuld knald å'
^


den eneste bom han rev den weekendt ^


smukke ^


ret wierd over sidste spring ^

fart på over mål
^

3 kombination ^

c i kombination ^

a i kombination ^

Vores hold til SJM (: ^

Og til slut lille Teckla, der jo vandt
^
Hvis i har brugt så lang tid på at komme igennem alt det, så brug gerne lige 5 sek. mere på at lægge en kommentar ? 