Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Paradise hotel -Nick og Diana?
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 22:25

Hej


Til jer der også fulte med i paradise hotel. Jeg tænkte på om der er blevet noget mellem Nick og Diana efter de er kommet hjem?

For de havde jo et eller andet på paradiset .


-Kamilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 PARADISE
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 22:26

Nej er der ikke - de er bare venner. De havde vist prøvet, men pga alt det presse, events osv de skulle til, kunne de slet ikke få det til at fungere - Så de er bare venner :)


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 ytghdbxdfbgv
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 22:30

Jeg har fået afvide af de blev kærester :)

- men ved ikke om det holdte?


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 23:06

De kunne ikke finde ud af noget sammen (: men de prøvede da de kom hjem


...sagde jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 23:17

Ham Nick der, ved i om han har en lillebror? xD



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 23:30

Støjko - nej :p men hvorfor nøjedes med en lillebror? Hvorfor ikke bare tage ham? han var da cute - og det var gleager for den sags skyld også.


...sagde jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fsgfgfgdfg
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 11:13

årh jeg savner paradise <3


kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 12:54

de prøvede ja, men det gik ikke


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:05

jeg har gleagers nr

ej, men ved ik helt det med nick og diana (;


» emma. (L)

rip tarzan, d. 17/12 - 07.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hgjdhdjchfg
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:46

Hverken Nick eller Gleager skulle da gå ret mange gange rundt om min seng i hvert fald



Og Mads... huhada! årh frækhed <33333333333


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 22:44

íiiiih jeg savner paradise. i;



» KH. Frederikke,

Santos <3

se vores hjemmeside :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 12:11

Jeg så Levi til karneval. Og Diana var med det samme tog som vi var da vi skulle på studietur til kbh - gid jeg havde set hende :p



Ihj ja Mads også :p



...sagde jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 12:28

haha min fodboldtræner er mads' storesøster :]


kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 13:03

en fra min klasse kærestede lidt med Jacob derfra og er gode venner med mads og nicoline :) Hun var også med til alle de der paradise fester


- Cathrine og Taylor -

Elsker dig

:)

-Mon Cherie-Carisma-Smirnov-

heste.dyregalleri.dk/h...erID=12951

TAYLOR ER TIL SALG

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 13:39

Jeg har handlet med Levi (han skulle have 50 kr. i 10'ere xD ). B-)




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 PARADISE
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 16:29

Jeg kender en af 2009 deltager i paradise ;)


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 18:15

Lidt pral her :


Jeg er bare venner med Mads og Gleager på facebook


Og så er en af mine venner fra klassen gode venner med Nick :P


Haha, er jeg ikke bare viiiiildt saaarjh? ;D :P


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 <3333...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 21:50

Orrr glæder mig til det kommer igen, men paradise er jo også med i robinson igen i år og det er sq også sjovt at se, glæder mig til at se Karina der ude


Man kan se hvem der skal være med inde på tv3s hjemmeside :D




0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:06

Guddestar: Aner ikke hvem han er (; Gider ikke se paradise. Men hvis han har en lillebror, så tror jeg jeg kender ham - lillebroren altså :b Det var sådanset derfor (;



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 22:14

Støjko: hehe okay, det gad jeg faktisk heller ikke før denne sæson ö .. men jeg skal ikke kunne sige om han har en ..


...sagde jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider