|
|
| Paradise hotel -Nick og Diana? |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
06-07-2008 22:25 |
|
Hej Til jer der også fulte med i paradise hotel. Jeg tænkte på om der er blevet noget mellem Nick og Diana efter de er kommet hjem? For de havde jo et eller andet på paradiset . -Kamilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PARADISE |
|
|
Nej er der ikke - de er bare venner. De havde vist prøvet, men pga alt det presse, events osv de skulle til, kunne de slet ikke få det til at fungere - Så de er bare venner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ytghdbxdfbgv |
|
|
Jeg har fået afvide af de blev kærester  - men ved ikke om det holdte?
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
De kunne ikke finde ud af noget sammen (: men de prøvede da de kom hjem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Ham Nick der, ved i om han har en lillebror? xD
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
The one and only - Arabisk Fuldblod <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Støjko - nej :p men hvorfor nøjedes med en lillebror? Hvorfor ikke bare tage ham? han var da cute - og det var gleager for den sags skyld også.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsgfgfgdfg |
| Forfatter:  |
pernille l |
| Dato:  |
07-07-2008 11:13 |
|
årh jeg savner paradise <3
kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
07-07-2008 17:05 |
|
jeg har gleagers nr  ej, men ved ik helt det med nick og diana (;
» emma. (L) rip tarzan, d. 17/12 - 07.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgjdhdjchfg |
|
|
Hverken Nick eller Gleager skulle da gå ret mange gange rundt om min seng i hvert fald  Og Mads... huhada! årh frækhed <33333333333
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
07-07-2008 22:44 |
|
íiiiih jeg savner paradise. i;
» KH. Frederikke, Santos <3 se vores hjemmeside :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg så Levi til karneval. Og Diana var med det samme tog som vi var da vi skulle på studietur til kbh - gid jeg havde set hende :p Ihj ja Mads også :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgfgdfgdfg |
| Forfatter:  |
pernille l |
| Dato:  |
08-07-2008 12:28 |
|
haha min fodboldtræner er mads' storesøster :]
kærlighilsen pernille. i miss you so much ;$
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
| Forfatter:  |
Cathrine-Taylor *Carisma* |
| Dato:  |
08-07-2008 13:03 |
|
en fra min klasse kærestede lidt med Jacob derfra og er gode venner med mads og nicoline Hun var også med til alle de der paradise fester
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg har handlet med Levi (han skulle have 50 kr. i 10'ere xD ). 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| <3333... |
| Forfatter:  |
Padkær ♥Savner dig Oak♥ |
| Dato:  |
08-07-2008 21:50 |
|
Orrr glæder mig til det kommer igen, men paradise er jo også med i robinson igen i år og det er sq også sjovt at se, glæder mig til at se Karina der ude  Man kan se hvem der skal være med inde på tv3s hjemmeside 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Guddestar: Aner ikke hvem han er (; Gider ikke se paradise. Men hvis han har en lillebror, så tror jeg jeg kender ham - lillebroren altså :b Det var sådanset derfor (;
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
The one and only - Arabisk Fuldblod <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Støjko: hehe okay, det gad jeg faktisk heller ikke før denne sæson ö .. men jeg skal ikke kunne sige om han har en ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|