|
|
| Tænk hvis du vandt .. ? |
|
|
Ja - tænk hvis du vandt 20 millioner i Lotto ? Hvad så? Ville livet blive godt? eller... og hvad ville du bruge 20 millioner kr. på ? Ville det virkelig gøre alt bedere? Hvad syntes du ?  Skriv din mening ..
Harald jeg vil altid elske dig <3
Du Har Mit Hjerte..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
01-07-2008 22:07 |
|
jeg tror jeg ville give 19,5 mio. til noget velgørenhed. Måske til kræftramte børn, eller syge og fattige i Afrika og u-landene.
så ville jeg gemme 500.000 kr. til en bil engang (; og hjælpe min far med sin gæld, bruge nogle på selveste MIIIG, evt. købe hest, osv. (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
01-07-2008 22:07 |
|
ej okay. jeg mente 18,5 mio. til velgørenhed d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehhehe |
|
|
købe en aston martin med nummerpladen "fars pige". shoppe for 10.000 kr. give min far 5 mio. give min mor 5 mio. resten i banken 
... amanda karlsen styrke er at give slip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ldfngkjdfng |
|
|
Den holdning kan jeg vildt godt lide .. især det første 
Harald jeg vil altid elske dig <3
Du Har Mit Hjerte..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ♥TheDreams♥ |
|
|
Betale min mors gæld ud og så købe et ordenlig hus til os, gerne i KBH hvis jeg kunne få hende med derover :b Så køber udstyr til hypperne. Så ville jeg gerne indspille et af mine yndlings numre på en cd. Også en masse tøj + koncerter til mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PENGE..... |
|
|
Mhhhhhm - jeg ville sætte mange af pengene ind på en konto, til når jeg skal flytte hjemmefra, og til bil osv  - Men jeg ville helt kalrt, bruge nogle 100.000 af dem, til bare at shoppe! Til en masse sko af forskellige mærker, tasker, tøj, kjoler osv osv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| loujhfds |
|
|
give mine foældre et nyt hus. give mine brødre en masse penge forkæle venner og veninder lidt købe sådan en "hippie" bil med "værelse" bagi .. eller plads til det og så indrætte den købe film og cder og shoppe lidt andre småting sætte resten i banken og måske tage på roadtrip i min overstående bil med en veninde. men en masse skulle gemmes til jeg engang forhåbentlig flytter til USA  christ jeg skrev ikke engang hest ? der er lige nogle ting der er vigtigere end det 
LouIse Frandsen "Don't you 'sweetie' me!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Størstedelen af pengene ville jeg sætte på en konto, til når jeg flytter hjemmefra. Til bolig, bil osv
Jeg ville købe en godt uddannet dressurhest, måske 2, som jeg kan lære af. Der ville nok også gå en del til udstyr. 
Og så ville mine forældre jo nok også få nogle, til at betale hus og bil af på.
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
01-07-2008 22:40 |
|
Min mor ville få 10 mio. Så ville jeg købe den hest jeg har kig på, og sætte resten i banken, til min mormor og morfars gård skulle sælges, så jeg kunne købe den 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kfjgiujdfg |
|
|
sikken nogen fornuftige ting  jeg tror jeg ville give nogen af pengende til nogen der virkelig har brug for dem i U-landede osv. Også ville jeg gemme resten  (hvis jeg kunne xD)
Hvis det ikke lykkes første gang, er faldskærmsudspring ikke noget for dig! Alt er muligt - undtagen at stå på ski gennem en svingdør! xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blalba |
|
|
- Købe et hus med alt hvad vi skulle bruge - store folde, ridebane, ridehus, dejlige stalde, løsdrift - ALT  - Købe en firhjulstrækker og hestetrailer. - Sende Manilla i tilridning hos en virkelig god og dygtig rytter (: - Betale min mors gæld. - Så ville jeg give min mor, far, bedsteforældre og lillesøster nogen penge. - Og jeg ville gå shop-amok  - Resten i banken. Suuuk, giv mig lige de penge xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Købe.. |
|
|
Jeg ville betale mine forældres gæld. Så ville jeg købe en islænder, en pony til mounted-games og en militaryhest. Købe en masse fedt udstyr. Bruge nogle penge på mig selv. Købe fladskærms tv og den slags. Give et par millioner til velgørenhed. Resten i banken.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| penge penge. xD |
|
|
Uhh, den er jo farlig den der. xD Først, ville jeg nok købe Risti og bruge en masse penge på at få den i en trailer! Så skulle mig min mor og min mors veninde, finde et andet sted til hestene med ridehus, og hele lortet. Så ville jeg give min far den bil han altid har drømt om. Give min mor den hestetransporter hun altid har kigget på + kørekort. Så ville jeg bruge en masse penge på Dakoda, når han til vinter skal tilrides. Købe en ordenlig dressursadel til 15.000,- xD Købe en gård til min familie. Tage en tur til USA. Også ville jeg gemme resten til når jeg flytter hjemmefra. (: Altså sætte dem i banken. ;P
Just a freak of arabian horses. CaDo´s Dakoda Ox, Doline Ox & F.A. Risti Ox. They will always be in my heart.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Maria ♥Silas♥ |
| Dato:  |
02-07-2008 09:33 |
|
Jeg ville nok give 5mio til velgørenhed. Og dele med familien.  Men jeg ville ligge 5mio ind på min børneopsparing til bil og hus når jeg flytter hjemmefra. Og jeg ville købe en hest/pony med det samme!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
02-07-2008 09:37 |
|
jeg ville gemme 10mio, til når jeg flytter hjemmefra. - så ville jeg give mine forældre 5 mio & købe en hest for nogle af pengene d; og gemme resten..
Emma 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville.. |
|
|
sætte 15 millioner på en konto, hvor de kan stå og hygge sig og blive til flere.. 1 million på lønkontoen, så jeg slipper for at skulle have SU og SUlån og kæmpe underskud.. De sidste 4 millioner ville jeg donere til Kræftens bekæmpelse.. Henad vejen ville jeg nok donere flere penge, men om ikke andet kunne jeg da få en fin bil, hus osv..
Krone og Bølge - En selvfølge R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 20 milioner ? |
|
|
Puuh, den er svær. De fleste skulle nok ind på en bankkonto og stå - så ville man kunne leve af renterne. Jeg ville i hvertfald betale det til min forældre som jeg skylder, og måske lidt mere oven i som tak for lån  En hest mere ville heller ikke være af vejen, måske to (: Jeg kunne godt tænke mig et lille ridecenter måske. I hvert fald et sted hvor jeg kunne have hestene hjemme, og hvor der var ridehus på stedet. En ny trailer ville også være et must, gerne sådan en lille lastbil med plads til 2-3 heste  Og så skulle der selvfølgelig RÅ shoppes 
Katja med Corvetten. Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
Horses are scared of 2 things: - Things that moves
- Things that don't
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
En bil, et ridehus, en ridebane, en stalddreng og en hest eller to mere.. Resten skulle stå og hygge sig i banken..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Tror jeg ville købe en hest mere, samt lækkert udstyr osv. Efter det ville jeg hjælpe mine brødre og forældre med at betale deres huse/biler ud. Så ville jeg holde en kæmpe fest for alle mine venner, med fri buffet og bar, bare for sjov, uden anledning  Tror ikke jeg ville donere noget til store organisationer som Kræftens Bekæmpelse, men derimod noget i lokalområdet, så jeg kan se mine penge faktisk gør en forskel 
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gård og dyyr :D |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
02-07-2008 21:18 |
|
Tror jeg ville købe en lille gård med få heste og dyr .. Og så gemme resten til at kunne have dyrene og have en ordenlig pension xD.. For tænk hvis man brugte dem alle, på dyr gård osv. og så ikke have råd til at have dem? (Det skal heller ikke være en alt for dyr gård. Måske 10-15 mio.) Så har man 10-5 mio. til dyr og alt det .. - Ferier? x] Og mad o.o'!! 
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m.,mx.,mx.,<zmx., |
|
|
Købe min ejen gård ikke for langt væk fra byen og have en masse heste. En nordbagge, og sporty og nogle i hestepension. Så ville jeg købe den røde brennerup trailer til min mor og en lille lastbil til mig. Og en tissedyr bil der er god for miljøet Og så ville jeg nyde tanken om ikke at skulle spare på alt andet før stadig at købe øko 
Sassi' Den halve parade er den alle taler om, men ingen ved hvad er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Jeg ville betale mit lån jeg har taget for at købe Colour, give hele min familie penge, sætte lidt ind på en konto og give resten til Dyrenes Beskyttelse..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh.. |
|
|
For at være helt ærlig - jeg ville bruge alle pengene på mig selv.
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hffdhfhfdh |
|
|
Rhea - Lige mine ord 
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Give en halv million hver til henholdvis hjeteforeningen og cancerfonden 
Derefter ville jeg sætte dem i banken, på renter selvfølgelig. i: MONEY! - så ville jeg købe en mini copper i rød til min moar, - et størrer kontor til min far samt nye lastbiler osv. penge til min søskende.
for at være ærlig tror jeg ikke jeg ville kunne bruge nogle på mig selv, ud over tøj og sådan ;9
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
02-07-2008 21:53 |
|
Ogh så tror jeg også jeg alvorligt ville overveje næse-pande operation d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Tage med underviser, far og mor med til Holland og så købe den flotteste mest lækre frieserhingst jeg kan finde 
Købe lidt LV/Gucci/D&G lirlir :i meget til mig & lidt til kæresten 
Betale min mor for Nathi og resten af mors gæld. Og så gemme resten. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|