Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 fra 40 til 1000 billeder...din præs!
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 08:49

Har jeg hørt en bette fugl pippe om, at for et par nætter siden, blev ændringerne lavet så man nu kan have 1000 billeder på sin præsentation i stedet for kun 40 d:? Eller er jeg enormt langsomt, eller er det noget som kun foregår på HN ?





-Æblet

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.

Når jeg skriver noget, er det kun vigtige ting,

ellers gider jeg sgu ikk' bruge tid på at logge på.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 09:03

Det kan man godt, ja. Det har så bare også taget lidt på billedkvaliteten.


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 kllhølølkø
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 09:43

Nice ;bb




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 09:45

Omg, hvem gider lægge så mange billeder ind? :P



Cikorie

- It's a simple fact,

that you can't seem to handle me...



Pony sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ujyhfrscvgdfs
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 12:28

OPTUR !


LouIse Frandsen

"Don't you 'sweetie' me!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 12:30

Jeg ligger stortset aldrig billeder derind xD hihi ...


Men det er da ret nice !



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Aggiore«

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang. billeder.
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 16:34

Seriøst, jeg synes 1000 billeder er for meget. :P



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 16:42

hahaha. fedt.

måske var 100-200 billeder lidt mere overskueligt, eller hva man siger :Q


» Emma Borum
what doesent kill you, makes you stronger! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 17:38

ej kan man? fedt, det må jeg lige gøre en dag jeg keder mig.


- min mening


FIONABONA

- med part på Kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 19:39

Ja det kan man. Fandt jeg ud af i fredags el.lign.


www.heste-nettet.dk/forum/1/1724659/ 1724425/



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 dggfdgdggdf
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 20:42

sejt xD

Så skal jeg lgge 1000 ind! haha, :P


»Line ( LappePude)

Navnet er skab af Ninja Mela på HG


Jeg er den jeg er, fordi jeg selv vælger at være det.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider