Hej Alle
JA der er lavet nogle ændringer i nat;
Nyeste billedet ligger nu øverst på præsentationerne.
Max antal billeder er hævet fra 40 til 1000.
Det er nu muligt at sende billeder direkte til ens præsentation via MMS
Mobilgalleriet er fjernet alle billeder fra mobilgalleriet er kopieret over på de respektives præsentationer.
Tilmeldte billeder til billedafstemning kan man nu se under "Dit HN" -> "Billedetafstemning"
Der er startet en fotokonkurrence som tager udgangspunkt i billedafstemning, der kommer en nyhed om fotokonkurrencen, men i kan læse lidt mere om fotokonkurrencen her
Med venlig hilsen
heste-nettet.dk
Jan Rasmussen