Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Der er var mærkeligt........??????
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 07:52

Hmm......

Der er sket noget mærkeligt noget.......Inde på min HN´side.

Alle de gamle billeder som stod øverst, har nu byttet plads med alle de nyere billeder, som stod nederst.


Så nu er de øverste nederst, og de nederste er øverst........ Forstod i det ??????


Der er flyttet helt rundt på det


Hvordan kan det lige lade sig gøre


/En meget Signe



The Highland Pony Society.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 07:57

Ja jeg undrer mig lige meget som dig Samtidig får man ikke set sine resulater af billedafstemmning.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan noget sluder
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 07:57

Der kan i bare se hvor forvigerret jeg er.


Jeg kan ikke engang skrive en sætning.


Ude i overskriften skulle der stå " Det var mærkeligt" og ikke det sludder jeg fik skrævet.




Mvh

Signe


The Highland Pony Society.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Små ændringer
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 15:47

Hej Alle


JA der er lavet nogle ændringer i nat;


Nyeste billedet ligger nu øverst på præsentationerne.


Max antal billeder er hævet fra 40 til 1000.


Det er nu muligt at sende billeder direkte til ens præsentation via MMS


Mobilgalleriet er fjernet alle billeder fra mobilgalleriet er kopieret over på de respektives præsentationer.


Tilmeldte billeder til billedafstemning kan man nu se under "Dit HN" -> "Billedetafstemning"


Der er startet en fotokonkurrence som tager udgangspunkt i billedafstemning, der kommer en nyhed om fotokonkurrencen, men i kan læse lidt mere om fotokonkurrencen her


Med venlig hilsen

heste-nettet.dk


Jan Rasmussen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Når nu....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 16:14

Når nu vi er ved det Jan, mangler der så ikke også et "emne" under ryttersnak? Jeg synes at debatten ligger længere mod venstre end den plejer, i den midlertidige bjælke?!




MVH Tine Vejlstrup


Nu med skønne Freya i armene, født 17/3-08

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 16:17

Jaaaaa..........


Så kan jeg få plads, til ALLE mine billeder uden at jeg skal vælge fra


The Highland Pony Society.

0
0
Svar på denne tråd
 
 debatten længere til venstre
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 16:59

... jeg tror også, at der mangler et emne, og så synes jeg egentlig også, at det er lidt irriterende at knappen til debat er flyttet, da man bryder den vante linje mod højre.



0
0
Svar på denne tråd
 
 menuen
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 17:04

Tine: Det er Mobilgalleriet der er fjernet, derfor har de andre punkter i menuen flyttet sig lidt.


Hilsen

heste-nettet.dk


Jan Rasmussen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Menuen...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 17:11

Det lagde jeg også lige mærke til. Har da også undret mig lidt over at være endt på chatten to gange Det er sjovt som vaner sætter sig:)


HP: www.staldlindskov.dk


Opstaldning til hingst/ vallak på 1-2 år tilbydes.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 18:29

Hvor skægt - jeg undrede mig over netop det samme idag, da jeg gang på gang endte i chatten istedet for debatten :P





*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning


Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fantastiske jan!
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 00:08

det var da helt og aldeles vidunderligt med plads til 1000 billeder!


du er da en knag!!!


det er bestemt et stort plus for mig så behøver jeg nemlig ikke sidde og slette billeder når jeg gerne vil have nye ind (som jeg selvfølgelig har siddet og gjort i dag)


men er der så nogle bivirkninger- dårligere kvalitet og mindre billedformat og sådan`???


knuz anne



gudesmuk palomino broget vallak, ca 120 i stg,3 år, tilredet, sælges billigt


skriv for mere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 10:45

Stald Smokie: Nej billederne har den samme kvalitet/format som før, så der er ingen bivirkninger


Med venlig hilsen

heste-nettet.dk


Jan Rasmussen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider