Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Besøg af en tamdue.. :P
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 19:07

Godaften ænder


Nu er jeg så kommet til sverige her i dag og efter en dejlig ridetur sidder mig og moster så på terassen og nyder den sidste aften sol, da der lige pludselig lyder et kæmpe rabalder fra staldens tag da en due lige kurer hele vejen ned.. Den går så lidt rundt og kommer hen mod os, så går den lidt rundt under terassen og til sidst kommer den så hen og hopper op på terassen og vader rundt mellem os.. Den var helt henne ved mig som sidder på gulvet op af muren og den står så ved siden af mig og ser ud som om den egentlig gerne ville om bag ryggen på mig :P Nu har vi ikk lige fået taget nogle billeder af den, men hvis den bliver her skal i da nok li få opdatering+ et par billeder af den lille ven.. Som godt nok har ring på så vi mener den hører til et dueslag et eller andet sted :P



-It's hard to lead a cavalry charge if you think you look funny on a horse.


NannaHildgaardLarsen

*Team Midgaard*


0
0
Svar på denne tråd
 
 degtfers
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 20:24

Det kunne let være min lille Pulle, som jeg har savnet de sidste 2 uger ):


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider