Godaften ænder 
Nu er jeg så kommet til sverige her i dag og efter en dejlig ridetur sidder mig og moster så på terassen og nyder den sidste aften sol, da der lige pludselig lyder et kæmpe rabalder fra staldens tag da en due lige kurer hele vejen ned.. Den går så lidt rundt og kommer hen mod os, så går den lidt rundt under terassen og til sidst kommer den så hen og hopper op på terassen og vader rundt mellem os.. Den var helt henne ved mig som sidder på gulvet op af muren og den står så ved siden af mig og ser ud som om den egentlig gerne ville om bag ryggen på mig
Nu har vi ikk lige fået taget nogle billeder af den, men hvis den bliver her skal i da nok li få opdatering+ et par billeder af den lille ven.. Som godt nok har ring på så vi mener den hører til et dueslag et eller andet sted 