|
|
| EM FODBOLD - hvem skal sejre? |
|
|
Pænt go'aften ducks. 
som overskriften lyder, hvem synes i skal vinde em fodbold 2008? 
Jeg hepper på TYSKLAND (Mange hader mig for det)
... amanda karlsen styrke er at give slip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg havde håbet at se Holland og Portugal i finalen. De to hold har virkelig overrasket. Fantastiske HOLD, hvorimod mange af de andre lande blot har mange dygtige spillerer... Men ja, så må det jo være Holland jeg gerne ser sejre. Og det tror jeg også de gør. Men fuld respekt til Tyskland. De er jo fantastiske under pres, og har været det de sidste mange år. MEn ærgelig over jeg ikke kan se mere til Portugal. Spanien kunne såmænd også være et bud...
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~ Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
"... mit dem Herz in der Hand und der leidenschaft im Bein, werden wir Europameister sein!!" (Ok ok, det lyder bedre med den originale tekst - weltmeistersein, men hey ) DEUTSCHLAND - über alles!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
jeg er lige glad, bare det snart slutter er træt af at der hele tiden vises fodbold og at folk ikke snakker om andet suk... er jo dødsygt !
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Ronaldo ville da ha' været den eneste gode undskylning for, at Portugal skulle vinde igår  3-2 - TAG DEN!!  Men jeg tror (håber) det bliver Spanien >< Tyskland i finalen - og så vinder Tyskland naturligvis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
20-06-2008 20:33 |
|
portugal heppede jeg på!(: men de røg ud :s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
20-06-2008 21:13 |
|
er så træt af at høre om EM... det siger mig virkelig nada. undskyld hvis jeg spreder dårlig stemning, men jeg får spasmo.
- min mening (: fionabona - med part på kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjnhb jhmbn |
|
|
Julie  men back to topic - JEG vinder  men ej det håber jeg tyskland gør for så ka min mor bare lære det xD
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Var med Portugal men nu må det jo så blive Tyrkiet der står nummer et på listen. :b
____________________________ Kia; It's hard to give up the one you never thought you'd leave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
| Forfatter:  |
Casual |
| Dato:  |
20-06-2008 21:19 |
|
Heppede godt nok også på Portugal :/ Ved ikk hvem jeg holder med så - men i hvert fald IKKE Tyskland.
Mvh. Erika ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså... |
|
|
... jeg bliver nødt til at vide - hvorfor er det, at den danske befolkning stadig er så lad, at den lever på fordomme?! Hvad har Tyskland gjort forkert I jeres levetid? Ja, jeg fatter det altså ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Tror i seriøst at Tyskland kommer så langt? Ej, de ryger ud i næste runde. Det er altså Holland, det bliver jeg mere og mere sikker på. De spiller jo helt fantastisk! Karen: Sjovt du skriver det, tænkte lidt det samme da jeg læste alle svarerne... For indrømmet, det er et godt hold. Jeg mener dog bare ikke at de er teknisk lige så gode som hverken Holland eller Spanien.
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~ Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
De kommer jo heller ikke til at spille mod hverken Holland eller Spanien, men Tyrkiet eller Kroatien, alt efter hvordan kampen ender i aften 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
næ næ, siger bare hvem jeg meget gerne så i finalen Men super flot at de er kommet sådan igen efter den noget sløje start!
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~ Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Men Spanien og Holland kommer jo altså aldrig i finalen, eftersom hvis de vinder deres kvartfinaler, vil de jo skulle spille semifinale mod hinanden - og der går jo som bekendt kun vinderen videre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hopper... |
|
|
Jeg tror at Tyskland og Holland kommer langt..
Mvh Charlotte Frej Strødam - The Day I Will Stop Lovin You, Is The Day When I Close My Eyes Forever ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummekum |
|
|
Se, den havde jeg regnet ud Karen Det var dog bare en kamp jeg ville betale MANGE penge for at se, som finalekamp. Men en spændende semifinalekamp går jeg da heller ikke af vejen for  Tyrkiet har egentlig også været ret sjove at følge. Havde slet ikke troet de ville klare sig så pænt som de har. Men nok ikke finale materiale...
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~ Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Godt så - Kloge-Åge  Men det er ikke fordi Tyrkiet har for vildt gang i målscoringerne lige nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| emmmmmm.. |
| Forfatter:  |
Bianca ♥Capetown♥ |
| Dato:  |
21-06-2008 01:18 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| EM fodbold |
|
|
Dejligt med et lækkert anderledes emne  Uuuha.. Jeg har hele tiden ønsket at se: SVERIGE - PORTUGAL i finalen 
Mette Schønning. Sara Lassen, du er min evige optur. Familien Schuringa og Bummer (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
21-06-2008 11:15 |
|
Jeg heppede også på Portugal men mest pga. Ronaldo, der er den mest geniale fodboldspiller! Jeg har en dyp respekt til den mand. - og så er han jo også lækker (Vi mangler altså en savlesmiley herinde! (; ) Arg, jeg ved entelig ikke rigtigt. Af dem der er tilbage er det helt klart Tyskland.
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
21-06-2008 11:49 |
|
Portugal - selvom de er ude nu. Cristiano har skufet synes jeg, men som hold har de været fantastiske. Jeg synes Pepe og Deco har været gode, dog lidt "tilbageholdende" i nogle situationer. Simao synes jeg også har været god, samt Ricardo synes jeg har stået flot på mål. 
Determination to achieve, give you the ability to do it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Havde Portugal som min klare favorit! blev så sur da de røg ud og nu gider jeg ikke følge med i det mer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh.. |
|
|
Bare det ıkke blıver tyrkiet - er paa ferie dernede nu, og de flippede helt ıgaar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
Lone (CAMILLA) |
| Dato:  |
21-06-2008 18:22 |
|
Tror godt vi kunne se Holland i en finale - men er ikke sikker på resultatet 
Lone & Springbomben Camilla stævnerytter distrik 11/13
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghkdfghkkhkghkghk |
|
|
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke holland... |
|
|
Jah Holland blev det så heller ikke.. Jeg har hele tiden holdt med Portugal og Holland.. Kæresten hepper altid på Spanien, men tror også at de vinder nu..
Mvh. Kathrine Jensen Student d. 24/6-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
Lone (CAMILLA) |
| Dato:  |
22-06-2008 11:16 |
|
Jeg holland blev jo - hjemsendt  Så ved ikke rigtig, men synes Rusland har kørt et overbevisende spil - så måske i finalen?
Lone & Springbomben Camilla stævnerytter distrik 11/13
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
22-06-2008 15:36 |
|
goood, jeg vidst ikke Italien stadig var med. dem kan jeg liiii. og troede egentlig også at Spanien var ude. De er klart farvoritter frem for Tyskland.
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdf |
|
|
Tyskland kommer jo klart i finalen, men er lidt i tvivl om hvem der bliver deres modstandere... Spanien el. Italien el. et andet? ;P
Mvh Charlotte Frej Strødam - The Day I Will Stop Lovin You, Is The Day When I Close My Eyes Forever ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|