Så har jeg fået taget nogle flere billeder, af min nye hest Armani Jeans 
Det går rigtig fint med ham, og han er blevet MEGET bedre, og går fint med hovedet nu (:
Armani Jeans er en 7 snart 8 årig oldenborger vallak 
Han har ikke været redet meget, og mest hygge på ham, så er i gang med og træne ham op (:
Sidst han sprang var lidt sidste vinter, så er begyndt og hoppe ham, og han elsker det 
Nu til billederne (:

Ham og Jasmin (:

Fået hans navn på underlaget 


Lammedyret 

Galop 


hop 


ynglingsbillede 



Ros skal der til 
Lidt fra os af 
samtidig går det rigtig godt med min gamle pony Domen
Hende og hendes nye ejer får mange rosetter, og startede deres første klasse, som de vandt 
En afdeling af Øresundscuppen 

Den fine pony, for sine rosetter
også lærte jeg, at man fik en sort en også, når det var øresundscup<3
Hun er godt nok savnet
<33