Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billeder af min Armani Jeans<3
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 19:36

Så har jeg fået taget nogle flere billeder, af min nye hest Armani Jeans ;D

Det går rigtig fint med ham, og han er blevet MEGET bedre, og går fint med hovedet nu (:

Armani Jeans er en 7 snart 8 årig oldenborger vallak :D

Han har ikke været redet meget, og mest hygge på ham, så er i gang med og træne ham op (:

Sidst han sprang var lidt sidste vinter, så er begyndt og hoppe ham, og han elsker det :P

Nu til billederne (:


Ham og Jasmin (:


Fået hans navn på underlaget :P


Lammedyret :D


Galop :P



hop :)



ynglingsbillede




Ros skal der til :D



Lidt fra os af :P


samtidig går det rigtig godt med min gamle pony Domen :D Hende og hendes nye ejer får mange rosetter, og startede deres første klasse, som de vandt :D

En afdeling af Øresundscuppen :D


Den fine pony, for sine rosetter :D også lærte jeg, at man fik en sort en også, når det var øresundscup<3

Hun er godt nok savnet :(<33


SAFIA MASOOD
&

ARMANI JEANS<33



Domen, du er elsket<3

Sheila, Elsker dig :I

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 19:52

Din nye hest ser rigtig dejlig ud :D

Er vild med jeres gule outfit, da det ikke ses så tit


Hvor dejligt, det går godt med Domen :P


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nuppii
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 20:11

Skøn hest, og er hos helt vild med den farve. Passer rigtig godt til ham


"Det underlige er, at om 20 år vil denne onde tid være blevet til de gode gamle dage"


0
0
Svar på denne tråd
 
 798790690968960
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 20:13

Dejlig hest ! Kan godt lide dens lidt kraftige bygning ;) Og gul er sørme en flot farve til den :D


Skønt at ponyen har det så godt. Det er nok mit største ønske; at sælge Fylla til de helt rigtige.



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 6i6986897967
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 20:13

Og blæret navn i øvrig :P



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 hgfhgfhgfhf
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 22:01

Mia-musen : Takker :D Tænker også på, at give ham rød på, men ved ikke om det er for hoppet :P


Sandra *Drutski*: Takker ;D



AmalieNørregaard (Fylla): Tak ;D Ja, hun er helt bestemt fået den HELT rigtige ejer :D Der er go på dem begge to (:

Hehe ja, der er så mange som hedder Gucci, D&G osv så jeg tænkte på et andet mærkenavn :D så tænkte, hvorfor ik ? :P


SAFIA MASOOD
&

ARMANI JEANS<33



Domen, du er elsket<3

Sheila, Elsker dig :I

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 22:03

Ej, rød ville da også være super flot

Men nu er jeg også tilhænger af pink, som jeg mener passer til ALLE heste uanset køn :P ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 22:17

Flot hest og meget fancyt udstyr :D hvor høj er han?


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 hgfhgfhgf
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 22:24

Mia-musen : Ha Ha, der går græsen :D han får IKKE pink på :P


Fionabona : takker ;D Han er 1,64cm :P


SAFIA MASOOD
&

ARMANI JEANS<33



Domen, du er elsket<3

Sheila, Elsker dig :I

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 22:42

Haha ;D Det ville da klæde ham :P Ej, det er nok lige lidt for meget af det gode :D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hgfhgfhfg
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 20:57

Hehe ja :D


SAFIA MASOOD
&

ARMANI JEANS<33



Domen, du er elsket<3

Sheila, Elsker dig :I

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 21:41

rigtig fin hyp.
hahaha, jeg troede du ville til at vise billeder af dine nye bukser eller sådan noget (;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 rwerewrwere
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 19:23

Line Henriksen: Takker :D Ha Ha nej nej, har ikke råd til det mærke :P


SAFIA MASOOD
&

ARMANI JEANS<33



Domen, du er elsket<3

Sheila, Elsker dig :I

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder af min Armani Jeans<3
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 16:47

Dejligt, at det går så godt =)


Sabrina & Feykir

akademisk ridekunst


0
0
Svar på denne tråd
 
 armarni...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 01:37

Dejlig hest !:D

- Gode billeder, god kvalitet :)

haha først troede jeg du havde taget billeder af dine bukser, fordi den hedder noget med jeans :D


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hygfhfhgfhf
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 12:48

Stinky: Takker ;D

Bianca : Tak tak :P He He nej nej ikke af mine bukser ,men min hest :P


SAFIA MASOOD
&

ARMANI JEANS<33



Domen, du er elsket<3

Sheila, Elsker dig :I

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 12:53

Utrolig gode billeder der er taget :')

Starter du selv noget på ham?


Mette Schønning.


Kærlighed er godt nok besværligt. Jeg ved jo du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør.

Jeg savner dig! <3 :/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider