|
|
| bedsteven/inde? |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
11-06-2008 15:55 |
|
jeg kom lige til at tænke på; har du en bedste ven/veninde? eller syntes du det er noget pjat kun at have én bedste, istedet for bare at have en masse gode venner? :b selv har jeg en bedsteveninde, fordi ja, det er vi bare:i vi har kendt hinande siden børnehaven &det er bare noget vi sådan altid har været nærmest. Men hvis jeg ikke kendte hende, tror jeg bare jeg ville have en masse andre tætte&gode venner (som jeg faktisk også allerede har) lidt underligt spørgesmål, men ja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
jeg har hverken det ene eller andet. jeg har haft begge dele, men har lige måtte konstatere min 'bedste veninde' at jeg virkelig ikke så hende som den bedste mere, hårdt men sandt. Nu har jeg bare en masse gode og nære venner og veninder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| VENNER... |
|
|
Har ikke nogen bedste veninde eller ven Men har venner og veninder som betyder mere end andre. - Men syns det er så plat at skrive "Ihhh du er min 2. bedste veninde" yeees og du er så min 7. bedste veninde..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjk |
|
|
Jeg har haft en bedste veninde, men hun svigtede mig enormt meget, så nu har jeg ikke rigtig en som bare er DÉN bedste, men en masse gode. Har en veninde, som jeg stoler 100% på, så på en måde kan jeg kalde hende for min bedste veninde 
&& Whatever && - Soffi ¤ siden 2/5 2005 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wub wub |
|
|
vil sige jeg har et par meget nære venner som jeg holder utrolig meget af, selvom jeg ikke ser nogle af dem så tit. så har jeg selvfølgelig en masse venner på skolen osv. men det er 'bare venner' (: så har jeg os min bedsteveninde ! som jeg aldrig vil miste. vi har kendt hinanden af flere omgange, men begyndte at være sammen for 4½ år siden, og det er bar blevet bedre og bedre. vi har endnu aldrig været uvenner hun vil altid være min bedsteven <3
» Janni « - nu uden den bedste a de bedste ponyer SPEEDY THE SPEEDFIGHTER <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfgdfgdfg |
Pernille l |
11-06-2008 16:00 |
|
Simone: Ja bare "her er så min 7,8 og 9 bedsteveninde haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
Emilie ♥Mickey♥ |
11-06-2008 16:04 |
|
Det er da helt okat, så længe man ikk er klistret sammen... Der er jo bare nogen man svinger bedre med end andre<33 Lige 1 billede af mig og bedstevendinden: 
Emilie & MiCkey! > Med den dressur-lånehesten Bolette! < RIP. Klylle !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det er begrænset hvor mange venner jeg har. Til gengæld har jeg rigtig mange bekendte. Jeg har en bedste veninde, men ikke en bedste ven.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olkijuhyfred |
|
|
jeg har ikke en. men 3 bedste veninder og spøjst så kender de 3 faktisk ikke hinanden så vi har ikke noget firmandsteam . jeg har mange venner/veninder men de 3 her gir mig bare det ekstra kick jeg har brug for =) de er bare perfekte på hver deres måde. og så er det tit forskellige ting vi snakker om. der er ting som jeg snakker med dem alle 3 om. men ellers er vi vidst inde på forskellige emner  jeg syntes det er rart at have et par få meget nære venner og så en masse mere "overfladiske" venner 
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
En undersøgelse viser, at man har mellem 1-3 rigtige venner. Alt andet er kun "kammerater". Lige for tiden har jeg kun en veninde, måske lidt klistret, har ikke noget imod at være sammen med andre. Men hvis jeg skal snakke om mine problemmer, så bliver det hende Hun er helt fantastisk 
;D "Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig." [Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhhhhh |
|
|
Jeg har en bedsteveninde og hende går jeg ikk på skole med eller noget så jeg ser hende ikk så tit. men har en anden rigtig god veninde, man skulle tro vi var bedste veninder for vi er altid sammen men vi har begge en anden bedsteven
» Signe & Stella « -.Stella du betyder alt-.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzz |
JENNIFER N |
11-06-2008 16:46 |
|
Jeg har en bedste veninde. Hun hedder Anna. Vi har det altid sjovt sammen og har samme interresse: Heste! Hun er også herinde.
JENNIFER "Ladelund Efterskole 08/09"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhehehehee |
Camilla Stormont |
11-06-2008 16:48 |
|
Altså min bedste ven/veninde er jo den jeg snakker mest med og har det bedst sammen med døgnet rundt ...  Så ja jeg har en bedste ven og veninde, men de er ikke sat op på en "pedistal" som mange gør, altså hvor det bare er:"Vi to er bare bedste venner så @!#$ alle andre"... Det gider jeg simpelthen ikke!
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. Myspace - Arto - Artoklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddddddd |
Louise (Muzze) |
11-06-2008 17:07 |
|
Har flere af begge slags.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har et par stykker som bare er de bedste. 
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dam dam .. |
|
|
Det noget pjat det der med bedsteveninder og venner. Dog har jeg en bedsteveninde selv, så dobbeltmoralsk er jeg. Men nu er det heller ikke sådan vi går og skriver i arto beskeder såsom "Bedsteveninden min, jeg elsker dig <3. du det bedste der er sket, os to altid." etc. det bryder jeg mig ikke så meget om. Selvfølgelig skriver man søde beskeder osv til hinanden, men det jo begrænset. En bedsteven har jeg ikke mere, har flere gode, men ikke en bestemt. Min bedsteven blev jeg kærester med, og nu vi ikke kærester mere, og nu vi uvenner. Yes. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Jeg har ingen bedste veninde, men har en bedste ven Har faktisk kun 3 nære veninder resten er venner.. Synes ikke det er plat at have en bedste ven/veninde - det er rart at have en man kan fortælle ALT til, uden de kigger underligt på en 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anita ... |
|
|
Jeg har mange venner jeg kan fortælle alt til, uden de kigger underligt på mig. Man bør ikke have venner der kigger underligt på en. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Fik måske formuleret mig forkert.. Det jeg mente var at det er rart at have en bestemt man kan gå til som virkelig altid kan sætte sig ind i ens 'problemer' og hjælpe, fordi de selv har været ude i det samme. Nej ved ikke hvordan jeg skal forklare det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| graeragg |
TeamFM |
11-06-2008 18:04 |
|
Uh jeg er så splittet i det her spørgsmål. Jeg har altid haft flere drengevenner end pigevenner. Jeg har det simpelthen bare bedst sammen med drenge, jeg ved ikke hvorfor, men der er ikke mange piger, jeg kan holde ud at være sammen med for længe af gangen. Dog er Louise (her inde fra), Julie (også her inde fra), Manon og Camilla mine tætteste veninder. Det er de eneste 4 piger, jeg virkelig godt kan lide  Bedste venner har jeg til gengæld mange af. Som mange ved, har jeg været bedste venner med Mikkel i rigtig, rigtig mange år. Desværre kiksede det hele i et større skænderi her for et par uger siden, så lige pt. snakker vi slet ikke sammen. Gud hvor gør det egentlig ondt, når jeg tænker over det  Anders, Mads, Oliver, Jacob, Jakob, Emil H, Emil F, Mathias N. - Det er slænget. Det er de drenge, som jeg simpelthen elsker så meget højere end så meget andet. Det er mit "crew", det er de drenge, jeg går til, hvis jeg har brug for at grine. Det er de drenge, jeg går til, hvis jeg er ked af det. Det sjove er, at vi allesammen kender hinanden, så vi er bare 9 personer i vores gruppe. Folk, som ikke er med i slænget kan ikke holde ud at være sammen med os, da vi har udviklet et slags kodesprog. De mest simple ord hedder noget helt andet i vores verden, eller også siges ordet altid på én bestemt måde. Ofte kan vi sidde og forsøge at være helt alvorlige, men så snart vi ser på hinanden, så flækker vi alle sammen af grin. - My boys, vil aldrig miste dem. Én speciel dreng har dog gjort et helt overdimmensionelt indtryk på mig, Simon. Om det er kærlighed eller bare venskab, det skal jeg ikke kunne sige, men den dreng vil altid kunne vække et eller andet i mig 
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jamen både og (; Jeg har rigtig mange rigtig gode venner! Lige som Mia har jeg altid haft det bedst sammen med drengene - de er ligesom bare nemmere at være sammen med end piger på en eller andet måde? De ser helt anderledes på tingene. Der er dog en der betyder langt mere end alle de andre tilsammen Vi har haft op og ned ture, perioder hvor vi slet ikke har snakket sammen, og perioder hvor vi har været sammen konstant. Specielt her den sidste tid hvor han har fået kæreste og skiftet vennekreds har det været ret svært, men nu har vi fundet ud af at få det til at fungere alligevel. Det er selvfølgelig Oskar (: <3 Derudover skal der, af venner, nævnes: Lindgaard, Taha, Esben, Frederik & Patrick.
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
The one and only - Arabisk Fuldblod <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød |
|
|
Jo jeg har da en bedste veninde Men jeg ser hende desværre ikke så tit, selvom hun betyder ALT for mig ! Men synes det er noget pjat, dem der siger at vi er bedste veninder og har ingen andre. Mener det er vigtigt at have nogle forskellige man kan snakke med f.eks hvis noget er svært. Jeg har en voksen veninde på 27, som er min ridelærer. Hun har hjulpet mig med rigtig mange problemer, fordi hun er rigtig god at snakke med om sådan noget. Men jeg har også nogen jeg mest bare pjatter med. .
:) Emmelie (: Du kan ikke kun elske nogen, når det går godt, men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhhhhhhhhhhhhhhh |
NilLine »Veninder« |
11-06-2008 19:28 |
|
Altså, jeg har 4 bedste veninder, alle sammen på 1 pladsen xD Og så har jeg en bedste ven, fra min klasse, en af mine bedste veninders tvillingebror d:
Malle med hyppen Domina <3 .:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:. Friendship isn't how you forget, but how you forgive. Not how you listen, but how you understand .. - Alle veje uden om hjertet, ender blindt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Llalallaa |
|
|
Jeg har en bedste veninde, som hedder Louise, og hende er jeg bare rigtig glad for! Vi har kendt hinanden siden børnehaven, og når vi er sammen har vi det bare skide sjovt! Vi går/gik i klasse sammen (gik, fordi vi jo er gået ud af 9. klasse nu, men er igang med eksamerne), og vi er tit sammen. Især her i 2008, har vi været rigtig meget sammen, og det har bare bragt os tættere på hinanden. Vi fortæller ALT til hinanden, hvilket bare er fantastisk! Louise aka Lulu har et fantastisk billed af os sammen på hendes kamera fra sidste skoledag, eller hun har mange af os sammen, men ét af dem, er bare helt fantastisk. Dog er ingen af os heeelt ædrue, men alligevel Har det ikke endnu, hun skal lige sende det til mig på et tidspunkt. I love this girl! 
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
Coysen |
11-06-2008 19:33 |
|
Jeg har aldrig haft det store behov for at være social, så nej, jeg har ingen og har aldrig haft en bedste ven eller veninde. - har dog som Chela en masse bekendte.
Med væmli' hilsen Aja - læs ikke mellem linjerne! Der står ikke noget - og hvis der gør, er det alligevel for småt til at kunne læses!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
jeg har 4 bedste veninder, Catrine, Stine, Sandra og Katrine, dog af den ene af dem og jeg ikke så tætte som vi har været, men elsker dem alle, de er de bedste <3
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥ 'du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ springsadel sælges Helt NY! skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
Hvis man kan "kontrollere" det, så er det sku fint at have en bedsteven/inde. Med det mener jeg, at hvis man stadig kan have andre gode og nære venner/veninder, samtidig med man har en bedste, så er det jo fint. Men folk der klistrer til én person konstant og aldrig vil andre, kan simpelthen ikke følge dem. Jeg har selv en bedsteveninde, hun har skam også gjort sig "fortjent" til den plads. Hun er den første jeg nogensinde har følt mig 100% mig selv med, jamen der er så mange ting om hende, som bare gør at hun er min number one. Ingen tvivl om at det er en jeg vil holde fast på så godt jeg kan. Min bedsteven er i takt med afslutning af folkeskole gledet fra mig, trods jeg fik mange ord med på vejen. Jeg ser ham ikke rigtig som en bedsteven længere, må jeg desværre indrømme. I stedet for er en anden let og elegant trådt ind på hans plads, en dreng jeg før i tiden har følt som min bror. Som ved min bedsteveninde har han bare gjort sig fortjent, og jeg stoler 100% på ham - som en af de eneste drenge. Derudover har jeg rigtig rigtig mange nære venner og veninder, men helt klart flest drengevenner jeg har det godt med. Jo, jeg har mange veninder som egentlig er min nære, men jeg tror kun jeg kan udpege 2-3 stykker, resten er bare kammerater for mig. Ved drengene er antallet langt større, næsten alle drengene i min vennekreds kan jeg kalde nære, for ja.. de forstår mig, lytter til mig og får mig til at smile, selv når jeg er aller mest nede.

- Louise Nørskov Dilli Dancer, rest in peace..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhouhpijhogou |
|
|
Jeg har ikke nogen jeg kalder bedste veninde, eller bedste ven. Men jeg ved med mig selv at de er mine bedste venner, og det er godt med det  Jeg er i en vennegruppe, hvor jeg kan være 100% mig selv, og det er det jeg sætter allermest pris på i et venskab. Hvis man vil grine, så er de der til at grine med en. Hvis man er ked af det, er de der til at græde med en. Hvis man vil så en skid, slår de en skid med en. De er 100% dem selv, slet ikke så "ehehehe neeeej, se nu tværede du min eyeliner ud : (" de er fuldstændig afslappede. - Og en måde jeg kan mærke at jeg slapper af med folk, er når jeg skal sove med dem. Hvis jeg ikke rigtig er tryk eller, ja sådan noget, har jeg mega svært ved at sove. Men sådan har det aldrig været med dem  Skide skøn gruppe, som jeg aldrig vil ud af.
Kamilla r.i.p charlie <3 balahé og kejser, i vil aldrig blive glemt, guys<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalal |
Pirat-Lunde |
12-06-2008 07:50 |
|
Nej.. Jeg har ikke én bestemt bedsteveninde eller ven. For jeg ville aldrig kunne vælge imellem alle mine venner  Men jeg har 2 piger og 4 drenge på skolen som jeg er meget nære venner med, som betyder helt vildt meget for mig :') det er dem jeg har haft så mange oplevelser med og.. jaa .. de er bare så vigtige  så er der selvfølgelig ogs tøserne på HIRI :') hvor jeg ar kendt nogle af dem i 5 år . der er 7 piger som jeg er rigtig rigtig glad for og som ogs bare betyder vildt meget  og så er der selvfølgelig ogs martina som desvære bor på sjælland :/ dem vil jeg aldrig miste . til gengæld syntes jeg det er så latterlig den der " altid 4 bedsteveninde" ovs . fatter det ik :s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Helene ♥Speedy♥ |
12-06-2008 09:32 |
|
Jeg har to bedsteveninder.. Den ene bor 155 km fra mig, så hende ser jeg ikk ret tit, den anden veninde ser jeg ca. 1. gang i ugen, og hun er 1 år ældre end mig, og vi går ikk i skole sammen.
Hilsen Helene Som desværre ikke rider på ponyen Chanell mere :-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Jeg har maaange venner, nogle tættere end andre. Bl.a. er jeg en del af en klike(jep, vi er 10 år igen ), hvor vi er 7 tøser, der laver en masse fjollede ting sammen Derudover er jeg en del af en vennekreds med variende antal. Desværre er denne gået lidt i opløsning det sidste års tid, da en stor del af byens unge tager stoffer(og nej, vi snakker ikke om dem der ryger hash hver 14. dag) Men aller tættest er Louise, Jeannette og Mikkel Men ikke sådan at vi går rundt og råber op om det.
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yeeees yesss |
|
|
Nej, en ÆGTE bedste veninde er ikke pjat.  Min bedste veninde og jeg har holdt sammen i de to år vi har kendt hinanden. Hjulpet hinanden gennem svære tider, og i det hele taget - alttid været der for hinanden. Hun er sjov, hun har humor og hun har godt hjerte. Hun lader ikke mange komme ind til sig, og hun fortæller kun mig hendes problemer og private sager, da hun ikke mener det vedkommer andre. Men jeg har også flere drengevenner end pigevenner. Jeg orker ikke veninder der er så konfi-agtige. SAT AF! Min bedste veninde. (10000 kys til hende!) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bedste ven og -veninde |
|
|
Bedste ven, Tjae. Det har jeg ikke. Dog har jeg nogen der bare er supersuper dejlige. Har eks. en homie, han er sgu skøn En af de tætte, osv. Meeeeeeeeeeeeeeeen: JEG HAR MIN DADDY, han er den bedste af den bedste. Langt bedre end en bedste ven. Bedste veninde, det har jeg heller ikke helt. Har nogen der er bedre end andre osv. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen: JEG HAR ET LIV! - mit liv er Sara Lassen, hun er den bedste af den bedste. Langt bedre end en bedste veninde. :)
Mette Schønning. Sara Lassen, du er min evige optur. Familien Schuringa og Bummer (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes heller... |
Find-Nemon |
12-06-2008 14:54 |
|
ikke, at det at have en bedste veninde er noget pjat  Jeg har egentlig aldrig rigtigt haft en allerbedste veninde, men lige pludselig sidste år sagde det bare "klik" og jeg mødte Natasha. Hun er alt den pige, og hun er min bedste veninde! Hende kan eller vil jeg aldrig nogensinde undvære 
Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| srtujfgjmvbn ,x |
RikkeEvigGlad |
12-06-2008 16:00 |
|
Jeg har en bedsteveninde og hende har jeg været bedsteveninder med lige siden vi gik i børnehave hun er bare skøn! Men enig i at det der 'åhh elsker dig min 2'er, 3'er og 4'er' er til det brække sig over. overfladisk og noget værre pladder
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma B |
12-06-2008 17:04 |
|
jeg har ikke nogen bedsteven q; har heller ikke én bedsteveninde, jeg har 3 bedsteveninder <3 - mht. det der "jeg elsker dig min 1½ bedsteveninde, ih min fantastiske 2½'er, det skal altid være os? og dig min 4'er <3" sys jeg også er lidt latterligt. det er måske ok at have en første og anden, men når det så bliver til 1½ + 3½ (jeg har da ihvertfald set nogle på arto som har 1½ bedsteveninder osv) bliver det liige lidt for meget :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hullebullu |
gizmo1 (Susie) |
12-06-2008 19:33 |
|
Jeg har Slænget <3 De består af: Berthe, Nadja (som også er herinde), Ditte (også herinde), Nillepigen, Sara, Sarah (Snarsen), Loui og Pipper Jeg holder så meget af de piger, dog taler jeg mere fortroligt med nogle af dem end andre. Det er meget forskelligt. Af drengene tror jeg ikke, at jeg har bedste venner blandt dem. Men jeg er rigtig gode venner med Peter (pingvinen) og Vahid (Wit). Snakker også lidt med én fra Ringsted, som jeg har mødt til noget byfest, men vi er kun bekendte (i følge mig) Jeg synes selv at jeg er meget drengepige, så det er meget godt at have nogen at snakke hardstyle og knallert med i stedet for bukser og glattejern ;p
Lille Klit 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Generalt så har jeg lidt blandet menigner om det med "bedste veninde" fordi jeg syntes mange misbruger ordet lidt for ofte. f.eks. har jeg en veninde, som den ene uge er åhh så bedste veninde med x, og ugen efter med den næste - så syntes lidt ordet bliver misbrugt på den måde man skifter lidt efter hvem som betyder mest.
Jeg har personligt en bedste veninde, og hun er ikke min bedste veninde fordi jeg den ene uge syntes hun er den bedste, men fordi hun ha gjort sig fortjent til den plads i mit hjerte, hun har. Vi har kendt hinanden siden vi var henholdsvis 12 og 14 måneder. Vi gik i dagpleje sammen, senere børnehave og så skole sammen. Hun stod ved min side og tog alle de knubs på mit sind der kunne have sat sig da jeg blev mobbet. Hun hjalp mig, da jeg stod på kanten mellem liv og død. Hun støttede mig i min kusines død. Generalt så sår hun ved min side all the time. Derfor syntes jeg også Andrea har gjort sig fortjent til den plads. En plads jeg ikke bare smider rundt med, til hvem som helst. Det er også derfor jeg ikke tager folk så nært ind til mig, som jeg virkelig skal. Jeg frygter lidt at miste Andrea, når hun nu står hos mig. Hun har ligesom ændret mit liv fra noget negativt til noget lækkert positivt fordi hun bare har evnen til at hjælpe når man er rigtig ked af det.
Det er absolut hellere ikke for sjovs skyld jeg har brugt 1500 på gaver, takkekort og givet drømmeværelset til hende. fordi hun har fortjent det <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|