|
|
| Hvorfor ? |
|
|
nu er ejg jo igang emd at finde ny hest, og min far gide rikke køre til horses eller deromkring for en hest, eller holbæk, men det er virkelig svært at finde flere hest i området, så havde vi fundet 2 ved horsens, men den ene giver ingen prøvetid, ergo kan ejg ikke komme op til den anden, iii det er træls, vi havde en, men pga der skulle være flere blev den solgt, lige da den var solgt dukkede disse 2 op, så fandt ejg endelig en emre i holbæk, men ak nej, det viste sig den ville ikke blive konkurrence hest, org, finder jeg nogensinde nogle? kan da ikke regne med at den jeg skal op og se til i holbæk eller østbirk er der om en uge måske ? kender i det ? det er ikke fordi der ikke er nogle, men de passer abre ikke til mig...
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
11-06-2008 21:10 |
|
øhm, det er næsten umuligt at læse hvad du skriver tit (; surt, hvad søger du? <3
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
11-06-2008 21:10 |
|
Det bliver nok ret svært at finde "the perfect horse" hvis det kun er omkring jeres område  Men held og lykke med det da 
Emilie & MiCkey! > Med den søde dressur-lånehesten Bolette! < RIP. Klylle !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg søger også hest |
|
|
og jeg var helt i mariager i weekenden(bor i odense) for at kigge på hest...
Anne Lokka, Supreme & Pearl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bmbvbmmbv |
|
|
jeps jeps, jeg tager da omkring hele landet, men mere flere i området, f.eks holbæk, det tage 3 timer, mine forældre gider ikke køre 3 tiemr for EN hest... Jeg søger en hest, max 40.000 155-165 min. LB i spring, SKAL være stævne, trailer & trafikvant. && IKKE en hingst, og ikke engelsk fuldblod (:
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olkujhygtf |
|
|
mine forældre ville heller ikke køre længere end nyborg dengang jeg skulle kigge hest. og jeg er kræsen så jeg fandt jo aldrig den helt perfekte. hvis jeg skal have hest igen må jeg finde en der vil køre mig til udlandet =)
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
11-06-2008 21:27 |
|
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| khdkkhhkhk |
|
|
jeg kan godt blive kørt rundt, men ikke for EN hest, og jeg har virkelig fundet 3 heste der siger ALT, en i holbæk && 2 i horsens området, men den ene i horsens området vil ikke have prøvetid, og derfor kan vi ikke købe den da den skal kunne gå med vores anden lille pony... så er der en anden som også står nær dem i horsens, men ham kan vi abre ikke få fat i, så er der en i ålestrup, men den er for dyr i forhold til uddannelse ...
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
11-06-2008 21:28 |
|
ej den har du nok kigget på, så lige at det var Holbæk d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hkgkfhkgfkhk |
|
|
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
jeg kiggede efter hest 1 år før jeg fandt en, saa take it easy-- den rigtige skal nok dukke op.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥ 'du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ springsadel sælges Helt NY! skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
11-06-2008 21:35 |
|
den jeg sendte link til (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfgjdjgjgfgjf |
|
|
den skal jeg også ud og se på (: vi skal bare lige finde ud af hvornår ;bb men ville gerne have en mere der (: elelr på vejen derover( kommer fra sønderjylland) så fyn ville ikke være helt dumt ;bb
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
11-06-2008 21:41 |
|
jamen jeg troede ikke i ville tage helt til holbæk? (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dhkgkkhghk |
|
|
jojo (: vi får video og det hele af hende imorgen... jeg tager hen der hvor der er en hest JEG kan bruge (:
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
11-06-2008 21:45 |
|
når okay, men handler det her indlæg ikke om at du ikke kan tage så langt væk osv. jeg er fovirret? (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhhkhkhkdhk |
|
|
indlægget handler om at jeg netop skal have FLERE hest når jeg skal så langt... der findes ingen springheste i mit område ...
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
11-06-2008 21:47 |
|
okaay (; men den er ihvertfald lækker d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgkkhghkfhk |
|
|
mie: problemet ligger ikke i jeg ikke kan finde en, men at jeg kun kan finde nogle der ligger 3 forskellige steder i landet, den ene tar 2 timer, den anden tager 3 og den sidste tager helt op til 4 timer, og derfor er det ikke kun EN hest jeg skal se på, men FLERE samme sted.. Line: jaaer, den ser også fornuftig ud, du skriver abre hvis du lige støder ind i en på vejend erover xD
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
forstår ikke rigtigt hvad du skriver, men tror jeg har fattet pointen. Da jeg søgte hest for et par mdr siden, brugte jeg virkelig, virkelig lang tid (5 mdr. før jeg fandt en). Jeg bor i København og vi tog 3-4 ture i jylland i alt tror jeg, hvor vi fandt en del jeg så kunne prøve hver gang. Både private og salgsstalde. Den sidste gang jeg var derovre havde vi for få aftaler, så lige inden vi tog hjemme fra, tog jeg bare og printede nogle 'tilfældige' annoncer ud fra horse, så vi kunne prøve nogle af dem hvis vi havde tid i overskud. En af de tilfældige, med en kedelig annonce og rigtig dårlige billeder blev så min nye hest  Så det gælder bare om at prøve en masse så skal du nok finde den til sidst. Jeg prøvede over 30 heste 
FREJA. nu med ny hest - casia amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm ....... |
| Forfatter:  |
Zig-Zag |
| Dato:  |
12-06-2008 12:24 |
|
Du skal nok finde en, giv det tid, og køb først når den helt rigtige er der! Da jeg kiggede efter pony, var jeg ude og prøve.. VIRKELIG mange, vi kørte rundt på hele fyn, og i hele jylland 100 gange, og til sidst efter rigtig mange ponyere, fandt jeg "den helt rigtige" i Silkeborg, kommer fra fyn. 
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| khkkhghghkhg |
|
|
det er ikke noget med jeg ikke kan finde den rigtige, men jeg får jo aldrig prøvet nogle :/ Nogen der kender stald duelund ?
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
Coysen |
| Dato:  |
12-06-2008 20:29 |
|
Mon der er noget i vejen med den der Houdini, som Line sendte link til? Den har været til salg lææææænge - så den allerede da jeg købte min den anden. (Det tog mig forresten kun 14 dage) - jeg kan anbefale dig at smutte en tur forbi Per Thybo i Viborg (?), der har jeg købt begge mine heste. Tag et kig på hans hjemmeside eventuelt? www.pthybo.dk
Med væmli' hilsen Aja - læs ikke mellem linjerne! Der står ikke noget - og hvis der gør, er det alligevel for småt til at kunne læses!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhgjhkhkhkghk |
|
|
Det er der ikke (: Nogen der kender JMhorses ??
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|