Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 hvem kan du ikke forestille dig ride?
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:00
Heyson ;-D

Når jeg sidder og kigger i indlæg bliver jeg faktisk nogengange forbanvset over nogen af jer rider, nogen kan jeg simpelthen bare ikke forestille mig er heste pige.



Så hvem på jhn kan i bare IKKE forestille jer ride?

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:03

Milh tror jeg


ik negativt ment :D



»oo2-Pirat »Lulu

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfdgf
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:05

det kan da godt virke lidt negativt, det her indlæg?

men fair nok.. kender godt det der med at man ik kan forstille sig folk ride xD


» ρєяηιℓℓє ℓ «

nu som fodboldspiller :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:06
er det negativt?
ej det er altså ikke ment sådan, altså bare hvem kan i ikke forestille jer er noge rider?

men er altså ikke ment negativt

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger
0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfgfgdfgfg
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:09

Lærke:

nej, forstår godt hvad du mener. ;D


» ρєяηιℓℓє ℓ «

nu som fodboldspiller :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:14

Alle de der poptøser (:


Og ikke ment negativt på nogen måde. Men altså, kan bare ikke forestille mig at nogle som går helt vildt op i hår, makeup, negle osv. osv. har det godt i en stald hvor håret bliver uglet og neglene knækker :b



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar svar
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:15

Jeg kan godt forestille mig ikke at ride, men jeg ikke ikke forestille mig en hverdag uden heste :)


Heste er en så inkarneret del af mig, at jeg ikke udenvidere kan slippe taget i noget jeg værdsætter og elsker så højt.


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:16

Som Zazs selv siger, så måske hende.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgfgfg
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:20

jeg kunne faktisk heller ik forstille mig ride, specielt. xD


» ρєяηιℓℓє ℓ «

nu som fodboldspiller :')

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:21

jeg tager intet negativt lulu


men ja, vil også sige de tøser der går mere op i hår - negle, tøj osv. (: inkl. mig selv.



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:22

Simi :b



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:30

Som andre siger - så kunne jeg heller ikke forestille mig selv ride, får altid smidt den her i hovedet når jeg fortæller jeg har hest og rider "Ej! Du ligner bare overhovedet ikke en rigtig hestepige :O"


Mit spørgsmål er så bare: Hvordan ser en rigtig hestepige ud? Hehe :P


Elsker Min Pruhbasse


<3 Kasino <3


Du Er Den Bedste <3


You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:33

hm. den var svær alligvel


Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsfdfdf
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:50

Som Støjer xD



Sissel aka Tiss
Nu uden kartoffelkrikken.

Men med dressur dyret Jackie <3

Min msn





0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:53

Kasino : folk tror hestepiger altid har ridetøj på xD



»oo2-Pirat »Lulu

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play


0
0
Svar på denne tråd
 
 kdlkgdkldg
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 21:55

Milh.. også lidt 002-pirat ;b






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 ohnøohæ
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 22:01

høøh. det ved jeg egentlig ikke?

josefine a. tror jeg? xD


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 22:45

egentlig så tror jeg faktis mere der er flipperne herinde jeg SLET ikke kan forestille mig som hestepiger. Trøller fx. (er hun ikke lidt flippet? :)) ville jeg slet ikke tro red. det er bestemt heller intet ondt ment.


men jeg ved sgu ikke hvordan en heste-pige ser ud.


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 eorgeee
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 13:41

Som Støjer siger, sådan nogen poptøser. Dem der bare går virkelig meget op i tøj, mærkevarer og hår. Jeg kan ikke forestille mig dem i en stald. Ikke negativt ment!


EMMA&FLOSSY
- nu uden george og hook

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 14:12

Fionabona: Præcis :b



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 Tegn.
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 15:37

jeg kan ikk forstille mig du rider, og det er heller ikk negativt ment


» Signe & Stella «

fordi du betyder meget for mig. (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 fff
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 16:14

jeg joiner Emma(flossy) :D


Stella

-my love

-my passion

Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet.

Æret være hendes minde. R.I.P!

Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet.

Æret være hende minde. R.I.P!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 16:21

BananBrød: Hvorfor kan du ikke forstille dig, mig ride? ;)




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes af amatør Fotograf
Se mere på hjemmesiden under priser.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 19:10

hm, milh måske. ikke negativt ment ;-)


» Emma Borum (:
minus sindri - plus birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg tror jeg er en rigtig heste pige
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 20:42

i udseeenee- Til klupaftner vis jeg skal ud at ride om morgenen så tager jeg da bare ridetøj på i de sidste timer inden jeg skal hjem? Jeg gider ikke bruge mine penge på tøj- bare det er behageligt, make up har jeg simpelthen ikke verken tolmodig nok til eller/og har specielt lyst til at gå med til daglig:)

Jeg går stort set kun i ridetøj, da jeg kom til min klasse, var der også nogle kommentarer, Hvad lavr du enliig i din fritid ? Aaaalt med heste :) Ja, det kunne jeg godt forstille mig :)


XD



HaKuNaMaTaTa er det klogeste ordxD

HaKuNaMaTaTa Klogere end du troor!

Så ta' det roligt og riiid noordhest, og islænder,

HaKuNaMaTaTa

Lady og Nana i er mine krikkedyr



0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 21:53

Uha, det ved jeg sørme ikke(:
Jeg kan nok mindst forestille mig ride, fordi alle der også fik det af vide, "ej da , seriøst"

Jo tak du(:
Ej, men mest af alt fordi jeg går meget op i udseende og har altid fået lavet negle osv.

Hehe det er lidt sjovt, men det er nu heller ikke påååwnii'en der fylder det meste af min hverdag?!


Emma & Stjerne

{I © U}

©-©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 21:58

Zazs

Line(u. nikita)

Josefine Andersen


Dont know why? :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 22:53

bl.a.

Zazs

Milh

Josefine Andersen

Men der er dá mange flere, gider og kan bare ikke nævne dem alle nu og her.


Lulu: En rigtig ridepige, kender man på røven




Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskner

-man rider på dem

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 23:15

Fersken : når ja ;D og benene hvis de har redet længe "nok" xD



»The Pirate »Lulu

Nightwish 2oo7 [L]


The morning dawned, upon his altar
Remains of the dark passion play


0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 23:18

Jeg synes ikke man kan se på folk om de rider eller ej..



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!
myspace.com/fabaech
Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm.--.
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 00:02

min far





©°MOA°©

¤The Winning Team¤



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider