|
|
| hvem kan du ikke forestille dig ride? |
|
|
Heyson  Når jeg sidder og kigger i indlæg bliver jeg faktisk nogengange forbanvset over nogen af jer rider, nogen kan jeg simpelthen bare ikke forestille mig er heste pige. Så hvem på jhn kan i bare IKKE forestille jer ride?
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
Milh tror jeg  ik negativt ment 
»oo2-Pirat »Lulu ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfdgf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
06-12-2007 21:05 |
|
det kan da godt virke lidt negativt, det her indlæg?  men fair nok.. kender godt det der med at man ik kan forstille sig folk ride xD
» ρєяηιℓℓє ℓ « nu som fodboldspiller :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
er det negativt? ej det er altså ikke ment sådan, altså bare hvem kan i ikke forestille jer er noge rider?
men er altså ikke ment negativt
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfgfgdfgfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
06-12-2007 21:09 |
|
Lærke: nej, forstår godt hvad du mener. 
» ρєяηιℓℓє ℓ « nu som fodboldspiller :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Alle de der poptøser (: Og ikke ment negativt på nogen måde. Men altså, kan bare ikke forestille mig at nogle som går helt vildt op i hår, makeup, negle osv. osv. har det godt i en stald hvor håret bliver uglet og neglene knækker :b
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar svar |
|
|
Jeg kan godt forestille mig ikke at ride, men jeg ikke ikke forestille mig en hverdag uden heste  Heste er en så inkarneret del af mig, at jeg ikke udenvidere kan slippe taget i noget jeg værdsætter og elsker så højt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Som Zazs selv siger, så måske hende.
- Sofie. † Chela † 24/5-95 - 17/10-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgfgfg |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
06-12-2007 21:20 |
|
jeg kunne faktisk heller ik forstille mig ride, specielt. xD
» ρєяηιℓℓє ℓ « nu som fodboldspiller :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
jeg tager intet negativt lulu  men ja, vil også sige de tøser der går mere op i hår - negle, tøj osv. (: inkl. mig selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
06-12-2007 21:22 |
|
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Som andre siger - så kunne jeg heller ikke forestille mig selv ride, får altid smidt den her i hovedet når jeg fortæller jeg har hest og rider "Ej! Du ligner bare overhovedet ikke en rigtig hestepige " Mit spørgsmål er så bare: Hvordan ser en rigtig hestepige ud? Hehe 
Elsker Min Pruhbasse <3 Kasino <3 Du Er Den Bedste <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
06-12-2007 21:33 |
|
hm. den var svær alligvel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
Kasino : folk tror hestepiger altid har ridetøj på xD
»oo2-Pirat »Lulu ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kdlkgdkldg |
|
|
Milh.. også lidt 002-pirat ;b
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ohnøohæ |
|
|
høøh. det ved jeg egentlig ikke? josefine a. tror jeg? xD
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
06-12-2007 22:45 |
|
egentlig så tror jeg faktis mere der er flipperne herinde jeg SLET ikke kan forestille mig som hestepiger. Trøller fx. (er hun ikke lidt flippet? ) ville jeg slet ikke tro red. det er bestemt heller intet ondt ment. men jeg ved sgu ikke hvordan en heste-pige ser ud.
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen GLÆDELIGJUL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eorgeee |
|
|
Som Støjer siger, sådan nogen poptøser. Dem der bare går virkelig meget op i tøj, mærkevarer og hår. Jeg kan ikke forestille mig dem i en stald. Ikke negativt ment!
EMMA&FLOSSY - nu uden george og hook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
07-12-2007 14:12 |
|
bananbrød (: the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 Tegn. |
|
|
jeg kan ikk forstille mig du rider, og det er heller ikk negativt ment
» Signe & Stella « fordi du betyder meget for mig. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
jeg joiner Emma(flossy) 
Stella -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P! Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet. Æret være hende minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
BananBrød: Hvorfor kan du ikke forstille dig, mig ride? 
Simone&Santana - Brøderup Ungdomsskole 06/07
Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri
Fotografering tilbydes af amatør Fotograf Se mere på hjemmesiden under priser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
emma-bb (sindri) |
| Dato:  |
07-12-2007 19:10 |
|
hm, milh måske. ikke negativt ment 
» Emma Borum (: minus sindri - plus birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tror jeg er en rigtig heste pige |
| Forfatter:  |
Liv »Lady Nanna« |
| Dato:  |
07-12-2007 20:42 |
|
i udseeenee- Til klupaftner vis jeg skal ud at ride om morgenen så tager jeg da bare ridetøj på i de sidste timer inden jeg skal hjem? Jeg gider ikke bruge mine penge på tøj- bare det er behageligt, make up har jeg simpelthen ikke verken tolmodig nok til eller/og har specielt lyst til at gå med til daglig:) Jeg går stort set kun i ridetøj, da jeg kom til min klasse, var der også nogle kommentarer, Hvad lavr du enliig i din fritid ? Aaaalt med heste Ja, det kunne jeg godt forstille mig  XD
HaKuNaMaTaTa er det klogeste ordxD HaKuNaMaTaTa Klogere end du troor! Så ta' det roligt og riiid noordhest, og islænder, HaKuNaMaTaTa Lady og Nana i er mine krikkedyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
07-12-2007 21:53 |
|
Uha, det ved jeg sørme ikke(: Jeg kan nok mindst forestille mig ride, fordi alle der også fik det af vide, "ej da , seriøst" Jo tak du(: Ej, men mest af alt fordi jeg går meget op i udseende og har altid fået lavet negle osv. Hehe det er lidt sjovt, men det er nu heller ikke påååwnii'en der fylder det meste af min hverdag?!
Emma & Stjerne {I © U} ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kaastanjegårdens Fersken |
|
|
bl.a. Zazs Milh Josefine Andersen Men der er dá mange flere, gider og kan bare ikke nævne dem alle nu og her. Lulu: En rigtig ridepige, kender man på røven 
Nanna & Fersken & lånehesten Garcon(: Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
Fersken : når ja og benene hvis de har redet længe "nok" xD
»The Pirate »Lulu ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫The morning dawned, upon his altar▫ ▫Remains of the dark passion play♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm.--. |
| Forfatter:  |
Hopla |
| Dato:  |
08-12-2007 00:02 |
|
min far 
©°MOA°© ¤The Winning Team¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|