Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 "Opskrift" på rapport (projekt)
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 21:42

Ja.

Der er jo denne 9'ende klasses projektopgave lige om hjørnet - i hvert for min klasse.

Vi har valgt at lave en rapport som produkt.

Vi har om "hvor går grænsen", og som underordnede emne "hvornår er man kriminel".

  • Ser du forskelligt på tidl. Kriminelle. (fx Vil en tidl. Kriminel blive behandlet anderledes, hvis han fx har været pædofil) End hvis det er en tidl. Kriminel der har taget/røvet noget i en kiosk eller lign.
(synes du der skal forskelsbehandles)
Osv.
Men altså, denne rapport skal helst være korrekt, med alle de ting en rapport skal have. Så mon en af jer, har en "Opskrift" til hvordan man opstiller en rapport, jeg har søgt på www.emu.dk www.google.dk og sådan, og min lærer kan ikke finde sin :/
Håber på lidt hjælp, Tak :)




-Æblet

..Vi er sgu alle så kloge..

-Så hvorfor sgu jeg ikke også være det


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 21:51

Jeg har også lige haft projektuge, og jeg mener da, at der er en på www.emu.dk.

Hvis du klikker på 7-10 klasser, så er der et emne der hedder "Projekter og enmer"



- Kamilla Elisabeth =D
I just hope you know, that if you say
Goodbye today , i'd ask you to be true
Cause the hardest part of this, is leaving you

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaa ..
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 21:54
vi har os projekt, men kan altså iiik lii hjælpe dig ..

°..Skrev Frk. Krid°

- Hende med Tessa & Sera ©

Regndækken til salg
www.guzer.com/animatio..._daddy.php
0
0
Svar på denne tråd
 
 MEGET sen hjælp til andre!:)
Forfatter: 
Dato:  19-02-2013 08:42

Ved godt det er en evighed siden at du havde brug for det men til andre der måske stadig kommer forbi for hjælp :)

 

 

 

Projektopgaven

1) Forside indeholdende jeres valg af delemne samt jeres navne.

 

2) Indholdsfortegnelse.

 

3) Problemstilling. Her skal der være et afsnit, som kort fortæller sammenhængen mellem overemnet og jeres delemne, og hvor I skriver, hvorfor I har valgt netop jeres emne. Dette afsnit skal gerne lede naturligt hen til jeres problemstilling/ problemformuleringsspørgsmål.

 

4) Brødtekst. Jeres brødtekst skal vise jeres viden samt jeres velbegrundede tanker om emnet. Kildehenvisninger er et krav (gerne som nummer og tilhørende fodnote). Husk at I til den mundtlige del af projektopgaven ikke blot skal gengive jeres skriftlige opgave, men at I - kort og skarpt - skal kunne ridse op, det som står i opgaven, og derefter præsentere yderligere viden og flere velbegrundede tanker. Dette betyder, at I skal være gode til ikke at "give os alt" i den skriftlige opgave, men holde noget viden tilbage til fremlæggelsen, som I sammen med et kreativt produkt præsenterer os for. Derfor har I til den mundtlige fremlæggelse både jeres opgave, jeres egne notater og et kreativt produkt med.

 

5) Konklusion. Jeres skriftlige opgave skal indeholde en "foreløbig" konklusion, som I så til den mundtlige del af opgaven har mulighed for at uddybe/udbygge, efter at I har fremlagt yderlige tanker, velbegrundet viden og jeres kreative produkt.

 

 

6) Litteraturliste. Anvendte bøger angives med forfatter, titel, forlag og trykkeår. Elektroniske kilder fx hjemmesider angives med fuldstændig web-adresse og det angives hvilken dato kilden var aktiv og tilgængelig.

 

Opgaven må fylde max 6 normalsider (en normalside er 2400 slag inkl. mellemrum). Omfanget er ekskl. Forside, indholdsfortegnelse og litteraturliste.


Moon-A-Li

0
0
Svar på denne tråd
 
 Indlægget er lukket.
Forfatter: 
Dato:  21-02-2013 18:44

Eftersom indlægget er over 12 måneder gammelt, har moderationen valgt at lukke det.

 

På vegne af JHN-moderationen

- Stina (Major)

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider