Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Skjoldhøj kollegiet Århus - erfaring?
Forfatter: 
Dato:  13-03-2013 19:44

Jeg tænkte på om der mon var nogen herinde, der boede på Skjoldhøj? :)

 

Eller har boet?

 

 

Det er ret billigt, mellem 2200-2800 for en etværelses inklusiv forbrug. Jeg overvejer, om det er dér jeg skal bo.

 

 

Hvis der er nogen herinde der har nogle billigere steder, må I gerne skyde ind med dem :)


-Venlig hilsen Skovbo

 

 

Knabstrupper hingsteplag af høj kvalitet udbydes til salg.

 

 

Én gang Bas, altid Bas <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skjoldhøj kollegiet
Forfatter: 
Dato:  14-03-2013 14:49

Hej :)

 

Jeg bor ikke selv på Skjoldhøj Kollegiet, men jeg bor i Aarhus.

Det lyder umiddelbart fornuftigt med prisen, men du skal være klar over, at det ligger uden for Aarhus - der er altså ret langt ind til byen.

 

Personligt ville jeg aldrig flytte til Brabrand. For det første er det (som skrevet) ret langt ude og for det andet er (nogle steder i Brabrand) ret belastet. Men jeg ved ikke præcist, om det gør sig gældende omkring Skjoldhøj Kollegiet :)

 


Christina med Carlos
1
0
Svar på denne tråd
 
 Skjoldhøj
Forfatter: 
Dato:  15-03-2013 21:18

Ja, jeg har en vis erfaring med Skjoldhøj - og mit råd vil være: LAD VÆRE!

 

Min veninde har boet der et år og hun var så træt af det!

 

- Det ligger langt væk fra byen i et ikke så rart miljø og man skal cykle/gå igennem en (lille) skov for at komme hen til det.

 

- Der er ofte indbrud!

 

- Og meget stor udskiftning af beboerne, da det er det kollegie, hvortil kommunen sender studerende, der kommer langvejsfra og udvekslingsstuderende (Det er på den måde "boliggarantien" i Århus opfyldes). Men ingen bor der særlig længe.

 

- Desuden er kollegiet bygget op af store betonblokke = det er på ingen måde hyggeligt!

 

Der er så mange fine kollegier og muligheder for delelejligheder i Århus, at jeg aldrig vil råde nogen til at flytte til Skjoldhøj Kollegiet.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-03-2013 15:20

Kan i anbefale andre steder, hvor det er ligeså billigt?

 

det er svært for mig at få min økonomi til at hænge sammen, hvis jeg skal flytte til århus, så det må helt ikke blive for dyrt mht. husleje og forbug.

 

Dog vil jeg helst flytte i en lejlighed med mulighed for eget køkken (og bad selvfølgelig) idet jeg er et ret stort ordensmenneske hvad køkken og mad angår, og ved jeg vil have svært ved at indfinde mig med at skulle dele faciliteter.


-Venlig hilsen Skovbo

 

 

Knabstrupper hingsteplag af høj kvalitet udbydes til salg.

 

 

Én gang Bas, altid Bas <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lejlighed
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 10:08

Tja, du får nok svært ved at finde en lejlighed med eget køkken og bad til under 3000 kr., men skynd dig da at skrive dig op til alle de kollegielejligheder, du kan komme i nærheden af, så snart du er optaget på studie...

 

Parkkollegiet har nogle fine lejligheder og ligger meget centralt (og er meget eftertragtet!).

 

Men ellers burde du kunne finde en delelejlighed med dit budget. Og hvis det kun er 1 eller 2 andre, man deler med, kan man jo aftale rengøringsregler og sådan lidt bedre end på et kollegie, hvor man er 12 om at deles :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider