Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Søvnproblemer mht. kæresten
Forfatter: 
Dato:  15-02-2013 19:55

Hej alle!

Efterhånden længe siden jeg har været aktiv, men nu har jeg et problem, jeg har brug for nogle råd til.

 

Jeg har denne fantastiske kæreste, som jeg snart har været sammen med i 2 år, men for ca. 1 måned siden begyndte han at vågne kl. 3-4 om natten, og så kunne han ikke sove mere. Nu kan han sådan set godt sove, men problemet er så blevet til, at han vågner ekstremt let. Bare hvis jeg bevæger mig, hoster, vender mig eller andet, jamen så vågner han - og derfor har han svært ved at få en ordentlig nattesøvn.

 

Jeg går meget op i at ville sove med ham, og bliver simpelthen så trist hvis han sover på sofaen, for at få en ordentlig nattesøvn, og jeg sover desuden heller ikke så godt, hvis ikke han ligger ved siden af mig. :-(

 

Det er lidt af et problem for os, og tænkte om nogle af jer havde noget søvnråd, eller lignende - det er efterhånden kun hvis han har fået lidt at drikke at han kan sove tungt nok til ikke at vågne. ;-)


Salli (som savner sin Coroli)

 

 


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-02-2013 21:49

Jeg har førhen haft mange søvnproblemer - der er ikke det jeg ikke har gjort i søvne, jeg har haft rigtig svært ved at falde i søvn, og har vågnet meget let.

 

Efter jeg er begyndt at spise sundere og motionere hver dag sover jeg som en sten! Tror særligt det er motionen der gør det.

Jeg skal bare ramme puden, så sover jeg, og ligger der til væggeuret ringer

Det har klart været vejen frem for mig, og min kæreste er helt misundelig, hehe.


Med venlig hilsen

Line Madsen

 

Fotografering:

www.Line-Madsen.dk

 

"Take nothing but pictures, leave nothing but footprints, kill nothing but time"

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-02-2013 17:03

Kan det være fordi det er for varmt i soveværelset? Jeg kan slet ikke sove hvis vinduet er lukket, også selvom det er om vinteren, da både min kæreste og jeg varmer utrolig meget, dog uden at blive svedige, det bliver bare lidt for varmt, og så sover man altså dårligere.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider