Min gamle tæve, Pippi, der døde i år 2001.
Hun nåede lige præcis ikke at blive 12 år. Hun var et år ældre end jeg, og har har været min plejemor til hun døde.

Dette billede var taget på dagen hun blev aflivet. Hun fik kræft.
Fie, min gamle pony. Så vidt jeg ved lever hun endnu, og i bedste velgående 
Hun lærte mig at ride, men hun var nu kun for mindre børn
Alle der prøvede at bestemme nægtede hun pure at reagere for, men ved børn var hun blid som et lam
Aldrig har jeg mødt en hest, der er så kold i hovedet som hun.

Billedet er taget i efteråret 2003. Hun blev solgt i vinteren 2003, og jeg har fortrudt ikke at have beholdt hende, for hun og Bissen ville kunne komme godt ud af det med hinanden.
De minder faktisk foruroligende meget om hinanden 
Udover Fie havde vi 3 andre heste. La Belle, en DV hoppe der var kugleskør 
Marquis, søn af La Belle, og mindst lige så skør 
Og så gamle Midnight. En sort Oldenborghoppe. Fik et slagtilfælde, og blev aflivet. 
Også én af grundene til at vi kom af med Fie - nu havde hun ingen foldkammerat, da de to andre heste var blevet solgt, og det ville vi ikke byde hende.
Så har jeg haft nogle marsvin og mus. Dem har jeg pt. ingen billeder af, men her kommer navne og kort beskrivelse.
Pjuske - mit første marsvin. Sort og hvid med en meget pjusket pels
Døde af alderdom.
Så fik jeg et marsvin af min søster, men jeg kan faktisk ikke huske hvad det hed. Muddi eller sådab noget
Døde af et akut tilfælde af c-vitaminmangel. Han havde i hvert fald symptomerne, og jeg prøvede at få ham til at spise noget. Mener også han fik forstoppelse 
Mussi og Pussi. Mine to elskede mus! En lysegrå og en pæn rød/brun. De var kuldsøstre, og nok de sødeste småkæledyr jeg har haft. 
Døde af alderdom. En dag kunne jeg ikke vække dem. Har prøvet at overtale mine forældre til at jeg må få nogen nye, men det må jeg altså ikke 
Bubber, en mus jeg fik af min veninde, fordi hun ikke måtte have den mere. En grå hanmus. Han var sød 
Ziggi, en anden mus jeg sidenhen fik af samme veninde. Sort, med en hvid pote 
Havde ham nede på Lindholm, en gård hvor man kan have sine husdyr gående. I burets låg havde han gnavet hul, så han kunne kravle ud, hvis ikke man vendte låget rigtigt - det gjorde han ikke sjældent, og så havde man en mus løs i værelset. 
Han blev passer af vores genbo mens vi var på ferie, og hun havde så vendt låget forkert, og han var derfor stukket af 
Nougat, mit sidste lille kæledyr. Et marsvin, der skulle aflives fordi han bed og hvert sit andet. Det gjorde han også, og var meget skræmt for mennesker. Jeg gad vide hvordan det er sket 
Han døde også af alderdom.