Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jeres dyr og afdøde/solgte dyr.
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 12:03

Heej (:

Sad lige og skrev lidt på min hjemmeside da jeg så kom i tanke om at jeg da også skulle skrive om min "gamle" dyr ;D

Så nu vil jeg hører jer om hvad for nogle dyr i har nu og har haft (:

I er selfølgelig velkommen til at sætte billeder ind (:

Jeg starter xD

(Jeg har kopiret det fra min hjemmeside så hvis det står lidt mærkeligt så derfor xD)

Toscha

Toscha er en pony på 15 år, hun er 1,32 i stang så er hun en hoppe og hendes race er en blanding af
Islænder og Araber

Sofus

Sofus er en super fræk pony på 8 år, han er 86 cm så er han en vallak og hans race er
Shetlænder

Elvis

En er rigtig godmodig, sød, rolig og vildt kælen hund, han er en Golden Retriver og rigtig flot af hans race.

Wayne

Wayne er en kat der er bange for alt og vi komemr ikke særlig meget til hende. Hun er en blanding af perser og Norsk skovkat. Hun er nok omkring de 3-5 år.

Miranda

"Gårdens" frække og legesyge kat, hun er stagdig en killing men præsis alder ved jeg ikke noget om, da vi har fået hende fra en dyrelæge. Hun er en helt normal sort huskat.

(se billeder på min præs)

Gamle dyr

Mille (tror jeg nok)

Var min første kat da jeg var helt lille, hun blev desværre kørt ned og vi fik hende begravet i haven :'( Jeg kan ikke fortælle noget om hende da jeg ikke kan huske noget ikke engang hendes navn..

Kaninerne

Jeg kan ikke huske hvad vores to kaniner hed men der var ihvertfald en Ninus, jeg kan ikke huske hvad der blev gjort af dem, men vi solgte dem vist eller noget...

Viktor

Var vores første hund, han var en Basset hound (<- staves) men vi blev nød til at komme af med ham da naboerne var sure på os (han ville ikke være alene hjemme og derfor høl heletiden hvis vi ikke var der) og så ville han ikke gå tur :(...

Fru Larsen

Var vores papegøje, hun var en grå papegøje, vi kom af med hende fordi hun bed os alle undtagen min far..

Killingerne

Dem har vi også haft (: efter Sally (læs under Sally) Der var 5 styks så vidt jeg husker navnene var: George,Ronaldo,Rosenrød,Wayne og Buller.. George blev desværre aflivet da vi havde ham p.g.a han havde det dårligt og fik ikke nok mad selv om han blev fodret med flaske.

Sally

Døde for nogle måneder siden :'( Jeg sidder næsten og græder bare jeg skriver dette selv om det er længe siden :'( Hun var bare den sødeste, rareste og dejligste kat.. HUn blav desværre påkørt og brækket kæben så hun lev aflivet :'( Hun var Perser kat..

Sissel aka Team Toss
Er lige så skør som mine ponyer!
Boss for Andedammens vogtere.

Også kendt for Møgungen.

Aht-Ps-Cc-Tossen94

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 12:15

Har nu:

Chela:
Min sære araber-ting, 11 år gammel, flueskimlet og 155 høj. Går lidt let dressur og meget småt spring. Super skøn distancehest. Har desværre ikke fået startet hende i mere end en lc (25 km) grundet en masse sygdom.

Frk. Pjevs:

Min elskede, meget fede kat. Går mest under navne som "Fede møgkræ" og "Grimme". Sjovt nok er det disse navne og ikke "Pjevs" den reagerer på. Hun er vel efterhånden en 3-4 år gammel. Flerfarvet. Har en enkelt gang haft killiger, men blev så sterealiseret efter dette.

Gamle:

Pepsi:

Ganske vidst ikke min egen, men havde hende som min egen gennem den tid jeg havde part på hende. Ca. 1½ år blev det til. Pepsi er en ponyhoppe, 120 i stang, rød med stjerne og hvid mule, islænder/shetlænder/haflinger blanding. Nu solgt til Søborggård..

Musenberg:
Gammel kat, helt tilbage fra jeg var ca. 2 år gammel. Husker ham ikke så meget. Han er nu i landet med de mange mus :')

Mvh. Sofie og Tøffeldyret
Stolt dressur og distance rytter

Sekretær for andedammens vogtere
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 12:44

Min gamle tæve, Pippi, der døde i år 2001.

Hun nåede lige præcis ikke at blive 12 år. Hun var et år ældre end jeg, og har har været min plejemor til hun døde.

Dette billede var taget på dagen hun blev aflivet. Hun fik kræft.

Fie, min gamle pony. Så vidt jeg ved lever hun endnu, og i bedste velgående :)

Hun lærte mig at ride, men hun var nu kun for mindre børn :P Alle der prøvede at bestemme nægtede hun pure at reagere for, men ved børn var hun blid som et lam :D Aldrig har jeg mødt en hest, der er så kold i hovedet som hun.

Billedet er taget i efteråret 2003. Hun blev solgt i vinteren 2003, og jeg har fortrudt ikke at have beholdt hende, for hun og Bissen ville kunne komme godt ud af det med hinanden. :) De minder faktisk foruroligende meget om hinanden :P

Udover Fie havde vi 3 andre heste. La Belle, en DV hoppe der var kugleskør :P

Marquis, søn af La Belle, og mindst lige så skør :P

Og så gamle Midnight. En sort Oldenborghoppe. Fik et slagtilfælde, og blev aflivet. :(

Også én af grundene til at vi kom af med Fie - nu havde hun ingen foldkammerat, da de to andre heste var blevet solgt, og det ville vi ikke byde hende.

Så har jeg haft nogle marsvin og mus. Dem har jeg pt. ingen billeder af, men her kommer navne og kort beskrivelse.

Pjuske - mit første marsvin. Sort og hvid med en meget pjusket pels :P Døde af alderdom.

Så fik jeg et marsvin af min søster, men jeg kan faktisk ikke huske hvad det hed. Muddi eller sådab noget :P Døde af et akut tilfælde af c-vitaminmangel. Han havde i hvert fald symptomerne, og jeg prøvede at få ham til at spise noget. Mener også han fik forstoppelse :(

Mussi og Pussi. Mine to elskede mus! En lysegrå og en pæn rød/brun. De var kuldsøstre, og nok de sødeste småkæledyr jeg har haft. :D

Døde af alderdom. En dag kunne jeg ikke vække dem. Har prøvet at overtale mine forældre til at jeg må få nogen nye, men det må jeg altså ikke

Bubber, en mus jeg fik af min veninde, fordi hun ikke måtte have den mere. En grå hanmus. Han var sød ;D

Ziggi, en anden mus jeg sidenhen fik af samme veninde. Sort, med en hvid pote ;D

Havde ham nede på Lindholm, en gård hvor man kan have sine husdyr gående. I burets låg havde han gnavet hul, så han kunne kravle ud, hvis ikke man vendte låget rigtigt - det gjorde han ikke sjældent, og så havde man en mus løs i værelset. :P

Han blev passer af vores genbo mens vi var på ferie, og hun havde så vendt låget forkert, og han var derfor stukket af :(

Nougat, mit sidste lille kæledyr. Et marsvin, der skulle aflives fordi han bed og hvert sit andet. Det gjorde han også, og var meget skræmt for mennesker. Jeg gad vide hvordan det er sket

Han døde også af alderdom.

Duke
I'm going slightly mad
0
0
Svar på denne tråd

aslkaældsk
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 13:19

Ceres <333

- MIN mule basse, tossede spasser krikke

Gritt

Tosset hææst x]

Vuffi

Damp hund <x]

døde dyr

Andrea

Åhh, hun var bare min hest vi kunne gøre alt sammen, dog var hun for gammel til at ride på.. Hun var en gammel traver på 31 år for præcis 1 mrd. siden ville hun være blevet 32..

Hun havde gået derby for travheste i 70'erne

Hun var ca. 170 høj så hun var en stor traver, og gammel det blev hun.. Gid hun var her igen og kun 5 år <33

Fjordbollen

-Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider