Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad gjore man hvis ingen heste fandtes?
Forfatter: 
Dato:  14-11-2012 20:56

Hejsa JHN!<3?

 

Hvad tænker i om tanken uden heste?? jeg tænker at jeg tror at jeg ikke ville kunne leve men så viste man jo ikke at man kunne have haft heste i verden men nu hvor vi har er jeg i hvert fald rigtig glad for jeg elsker heste!<3? og jeg elsker at ride(spicelt spring) Men bare tanken uden heste for mig til at ryste og tænke godt de findes!!!!

 

 

Hilsen Gabrielle Fra Kår!!<3?

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  14-11-2012 22:08

hvis der ikke fandtes heste, så savnede jeg det ikke.

 

jeg har levet i en del år uden fast hest i mit liv. og det er så frustrende. tilgengæld har jeg tid til at pleje resten af mig og mit liv, og så glæder jeg mig bare til at have tid og råd til min egen hest igen! :)

 

hvis der ikke fandtes heste så havde jeg

 

flere penge

mere tid

fortsat med at danse ballet og havde sagt ja til tilbudet om at danse på det kongelige teater.

startet med at danse hiphop igen

nok aldrig mødt min kæreste - selvom det ikke er gennem hesteverdenen jeg har mødt ham :P
været god til et eller andet....

haft en pænere næse

ikke mødt nogle af de bedste veninder gennem mit liv. nogle som ikke rigtig er en del af mit live mere, og nogle som stadig er.

haft andre gode oplevelser end hesterelaterede.

 

jeg savner kun hesteverdenen fordi jeg kender til den. var jeg aldrig faldet for det, kunne jeg nemt leve uden :D samme hvis det slet ikke fandtes.



..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 max er sød
Forfatter: 
Dato:  17-11-2012 10:55

Haha, jeg er enig med oo2-pirat! Hvis der ikke fandtes heste, havde jeg også haft en pænere næse :P




o Statsministeren o


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider