Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Varer der gør dig flov
Forfatter: 
Dato:  29-10-2012 13:47

 

 

Er der nogen varer, som du er flov/pinlig berørt over at smide på båndet i supermarkedet? :)

 

 



NUMSEFISKEN

 

Min blog:

http://fridaspeach.wordpress.com/

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 indkøbslisten
Forfatter: 
Dato:  29-10-2012 14:32

toiletpapir og sådanne sager! selvom det jo er ganske normalt, og alle folk køber det. ok måske ikke lige den mandlige del af befolkningen,

men altså....

 

 

 

 

 


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen


¤BLLSL¤

med Västgötaerne

August QQ

og

Jazz

 

 

North Star

23.4-1990 - 17.11- 2010

elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala
Forfatter: 
Dato:  29-10-2012 14:54

 

 

Haha, sjovt du siger det, min veninde nævnte lige, at hun hader at gå/cykle hjem med toiletpapir, fordi hun er overbevist om, at folk tænker "Nåååå, der er rigtig nok én, der skal hjem og sk*de!"

 

 

 



NUMSEFISKEN

 

Min blog:

http://fridaspeach.wordpress.com/

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Supersneglen
Forfatter: 
Dato:  29-10-2012 16:01

Usunde ting!

@!#$ toiletpapir, kondomer eller graviditetstests - det skader jo ikke nogen, tværtimod.

Men slik (mere end én pose i hvert fald), chips, færdigretter, burgerboller/whatever.. Jeg HADER det.


.. Amanda


Tjek min blog
PempíasPrinsesseUnivers

0
0
Svar på denne tråd
 
 bcxfdfgds
Forfatter: 
Dato:  29-10-2012 19:39

Som Nobody hader jeg også, når man bare har fyldt båndet op med slik og klamme ting.

 

Man har vel selv været kassedame, og tænkte da også mit, når folk fyldte op med snold.

 

Til gengæld tænkte jeg aldríg noget ved toiletpapir eller andre toiletartikler.

 

 

Til gengæld er jeg herre sej, når jeg fylder det op med grøntsager :D


- Krølfrit Silke

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  29-10-2012 21:47

 

Da jeg arbejdede i kassen, tænkte jeg sjældent over hvad folk købte. Oftest kun når meget overvægtige kom og købte godt med slik.

Toilet papir, bind, kondomer, graviditetstest rørte mig ikke, men når jeg selv skal købe toilet papir er jeg ved at dø. Jeg synes det er så pinligt, selvom det er noget alle køber ugentligt.


- Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 13:35

ja som nogle allerede har nævnt - usunde og klamme ting.

 

et enkelt et eller andet er fint engang iemllem. men der ryger jo tit mere en én ting med. og så syntes jeg faktisk ikke det er så fedt at komme op til kassen.... føler mig virkelig klam, og som sådan en som bare ikke har styr på sunde madvare og hvordan man bruger sine penge godt....

 

..jeg har engang købt en skinkeost på tube... den var jeg heller ikke glad for, men det var så ulækkert at det bare måtte prøves! kan ikke anbefales



..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 16:13

Hvor sjovt, har aldrig tænkt over det med toiletpapiret :P Sådan har jeg aldrig haft det!

 

Men til gengæld med graviditets test, nøj synes det er pinligt :D
Også selvfølgelig usunde ting!


0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfdsfdsf
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 17:12

Uhh ha, ikke sådan specielt noget :D

Men jeg kan huske en gang hvor jeg havde tømmermænd, så jeg havde den vilde fråder på + manglede diverse.

Så jeg kom over i fakta og fik købt to liter kakaomælk, smøger, ostepops x2, tampax og toiletpapir - der fik jeg altså lige skyndt mig at pakke varerne ned hahah...

Ellers er der ikke rigtig noget der generer mig

 

 


- Josefine, Miré & Fox Trot


Horses are not our whole lives, but they make our lives whole



0
0
Svar på denne tråd
 
 Pinlige varer
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 17:17

Jeg synes det er mega pinligt at købe mælkesnitter. ELSKER mælkesnitter, køber dem dog ikke tit, men når jeg gør, så er det pinligt. Dog kunne min alder jo godt indikerer, at jeg måske havde et barn, der kunne spise dem, men tror måske damerne i Føtex ikke helt tror det, siden barnet aldrig er med. Og jeg køber jo heller aldrig andre sådan ting til børn ;-)

 

Men generelt usunde ting, synes jeg er ret pinlige. Køber ikke rigtig noget mere, da jeg er på kur, men når jeg gør hader jeg det :b Synes også det er pinligt at gå rundt med i kurven, hvis jeg møder nogen jeg kender, og de tænker måske: "Klart, hun er er tyk, når hun køber sådan noget!"

 

Toiletpapir generer mig ikke, heller ikke rigtig andre ting.

 

Engang købte jeg 6 pakker trusse indlæg på tilbud. Og jeg tager dem ned fra hylden, og ja, det ser måske lidt voldsomt ud, når man står med 6 pakker i armene. Lige inden jeg skal ligge dem i kurver går en lille pige forbi, som RÅBER til sin mor: "Ej, se hvor mange hun skal have. Hvad skal hun med alle dem?"




- Malle :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  30-10-2012 18:16

bind, tamponer og lign på tilbud! (Y) ;D

 

graviditets test ville jeg nok heller ikke syntes var fedt. der ville jeg helt sikkert tage ned til min læge i stedet for.



..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 14:55

Usunde madvarer - men mest i weekenden, når jeg ligner bæ og render rundt i joggintøj.

 

Heldigvis kender min lokale købmand mig så godt, at jeg ikke har nogle skrupler over nogle varer længere. Han så mig købe vodkaen om fredagen, så at jeg kommer og køber overdrevede mængder chips og sodavand kommer jo nok ikke som en overraskelse. ;)

 

Toiletpapir, kondomer, osv. rører mig overhovedet ikke. Så må folk tænke hvad de vil - 6 og toiletbesøg er i min verden ret naturlige og hvis folk kigger skævt, så lad dem. Måske er de bare misundelige fordi de selv har hård mave eller dårligt 6liv..



1
0
Svar på denne tråd
 
 undertøj
Forfatter: 
Dato:  01-11-2012 09:31

Undertøj i H&M (da jeg ikke køber det andre steder(11 år)). Kan bare ikke lide det. Især ikke når det er sådan nogle med hjerter og stjerner... men syntes bare de er søde og 'flotte'... og også når det er med Hello Kitty...


Trille H-M & Mister X

 

Vi har vores kampe om hvem der bestemmer

Vi har vores kampe om hvad du skal

Vi har vores kampe om hvordan du skal opføre dig

 

MEN JEG ELSKER DIG!!!<3

 

***Kys og kram***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pinlige varer
Forfatter: 
Dato:  01-11-2012 22:57

Må tilstå jeg ikke rigtig gider tænke over om folk synes mine indkøb er pinlige, - og om kassedamen/-manden vil tænke noget om mine usunde indkøb på baggrund af min vægt, so be it, det må de om ;-)

- Om det er mine usunde indkøb, dem hvor der blir købt stort ind af lokumspapir, dem med masser af grønt hvor det nærmest virker overdrevet osv. - so be it!

 

Hvis jeg skulle være nervøs over mine indkøb ville jeg da aldrig få købt noget ind ;-)

 

Synes det er lidt sjovt så mange er pinligt berørt over toiletpapir??? Jeg mener, come on? Vi skal jo alle sammen bruge det *GG*

- Vi plejer at citere komikeren Povl Carstensen, "Så mine damer og herrer, så skal der skides!"

 

 


www.ROLLOs.dk

 

Opdræt af

West Highland White Terriers
Teddy og Satin Kæledyrs Marsvin

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala
Forfatter: 
Dato:  02-11-2012 11:48

 

 

Jeg kunne heller ikke selv være mere ligeglad :)

Men synes det er sjovt at snakke om, for min veninde har det på samme måde som mange andre her i tråden :)

 



NUMSEFISKEN

 

Min blog:

http://fridaspeach.wordpress.com/

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-11-2012 17:36

Da jeg var lidt yngre, syntes jeg virkelig ikke det var fedt at smide bind osv op på båndet :P

Men jeg holdte grundigt øje med kassedamernes ansigter, og de så jo totalt ligeglade ud hver gang, så efterhånden blev jeg mere rolig ved det.

 

Men puh jeg har det ikke godt altså, når jeg liger smækker to poser chips op og en sodavand.. Jeg har totalt meget lyst til at sige til folk "jamen det er kun fordi jeg får tøserne over til noget hygge!!".

Køber det nemlig aldrig selv, men når der så kommer gæster er jeg lidt nødt til det, og ej det er altså træls, selvom folk jo sikkert er ligeglade :P

Tror mere de ville kigge hvis jeg var slemt overvægtig og købte det.

 

Og ja, jeg vil da gerne indrømme, at jeg kommer til at tænke mit, når damen i XXXXXXL foran mig smækker fem poser slik op.. Øhh, det var måske en dårlig idé, tænker jeg.

Ja, så ond er jeg..

Til gengæld bliver jeg altid glad, når jeg ser folk der lægger økologiske varer op :) det synes jeg er dejligt, at folk tænker på.

Dog er jeg ikke en øko-engel selv, da jeg er på SU. Kunne dog aldrig drømme om at købe buræg, men 100% økologisk køber jeg langt fra, det er der bare ikke penge til.

 

Toiletpapir tænker jeg aldrig over når andre køber, det er jo meget normalt :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 bcxbcbcx
Forfatter: 
Dato:  02-11-2012 20:20

Jeg har lige købt franske hotdog brød, røde pølser, to røde sodanvand, chips og slik. Ja, det mindede sku mest om børnefødselsdag, men det er altså fredagshygge her :o)

 

Jeg var i smug en lille smule pinligt berørt. Nok mest over at indse, at jeg køber nogle mærkelige ting engang imellem :P


- Krølfrit Silke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pinlige varekøb
Forfatter: 
Dato:  10-11-2012 18:59

Jeg synes generelt, når man køber meget af én ting. Her den anden dag købte jeg 4 liter A38 Det var på tilbud!

 

Graviditetstest køber jeg aldrig - Går hellere til lægen!

 

Toiletpapir - Det rører mig ikke. Det rører mig mest, når folk kommer hjem til mig og ser hvor meget jeg har

 

Jeg kan faktisk heller ikke lide at købe usunde madvarer. Dog rører det mig ikke så meget mere efter jeg har boet alene i noget tid og blevet vant til at handle :) Tænker dog mit om mig selv, når man ser jeg er i rema fredag aften kun for at købe en liter is! - Fed fredag hun får med sig selv!



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmm ja..
Forfatter: 
Dato:  11-11-2012 23:32

Synes ikke rigtig jeg bliver pinlig over noget. Ej heller toilet-papir, bind og tamponer - det var vidst mere ulækkert hvis man aldrig købte sådan noget

 

Kan dog godt have det lidt stramt når jeg køber rengøringsmidler og sådan. Har det lidt med at hvis jeg nu f.eks. skal købe noget til at vaske gulv med, så køber jeg tit også et andet rengøringsmiddel, oftest flere fordi jeg bliver fristet Så kan jeg måske godt tænke, at man skulle tro jeg ikke havde gjort rent i 100 år, eller noget i den stil. Tænker nok kun over det, fordi jeg er typen der gør rent hver eneste dag og der for det meste er pinligt rent

 

Også har jeg også en vane med, at når jeg en sjælden gang bestiller take away, f.eks. pizza, så køber jeg altid for 2, da jeg synes det er pinligt/taber-agtigt at spise fastfood alene Det fandme mærkeligt ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsaaa
Forfatter: 
Dato:  13-11-2012 14:48

Hej"

 

Ja jeg bliver flov nårh.... Jeg køber legetøj til gaver det er en smule pinligt især da en dreng kigget fra min klasse i mens og ja o¨gså nnår jeg skal købe bler til min lillebror...

 

 

Hilsen Gabrielle fra kår

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-11-2012 15:07

Egentlig synes jeg mere det kommer an på situationen end på varen.

 

Kan huske engang hvor jeg handlede i netto, og egentlig kun skulle have en omgang tampax. De bliver så kørt ned til en ældre dames varer, da hun ikke havde nået at få pakket sine ting sammen.

Jeg betaler og står så pænt og venter på at hun får pakket sine ting sammen og jeg kan få mine tampax. Hun vender sig så om og siger "jeg skal nok lade vær med at tage dem. Jeg kan jo ikke rigtig bruge dem til noget, så skulle det i hvert fald bare være for sjovt" Jeg siger jer, jeg blev helt rød om ørerne. Den havde jeg ikke lige set komme.


Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  19-11-2012 12:32

Hvordan kan man blive flov over toiletpapir? :-P Det er da jævnt naturligt.

 

Før i tiden synes jeg ikke det var superfedt kun at købe usunde ting, men nu har jeg efterhånden gjort det så mange gange at jeg er ligeglad. Jeg får det meste mad fra mit arbejde, så det er mest min slikmund der har brug for at købe ind ;-)

 

 



Hilsen Rikke

RIP Kenzo

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2012 11:29

Kom lige i tanke om engang da jeg skulle farve mit hår, og det blev blåt, og jeg så måtte cykle ned i matas, mit mit skrig blå hår og købe en ny hårfarve - dét var pinligt!!

Især fordi ekspedienten bare kiggede på mit hår, og ikke sagde noget. Hun kunne nok godt regne ud hvad jeg skulle bruge den hårfarve til :D


1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider