Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad gør man med kærlighed? kom med svar
Forfatter: 
Dato:  09-11-2012 19:27

Hejsa JHN!<3?

 

 

 

Jeg er virkelig kommet i knibe med kærligheden vil i hjælpe mig?

 

Nårh men i hvertfald så har jeg et problem med to drenge den ene har jeg været forelsket i siden 1.kl og elsker ham endnu men har ikke turde spørge om han kunne lide mig... og den anden ved jeg kan lide mig og er ligesom faldet lidt for de hedder Martin det er ham jeg har været forelsket i i længe og Søren hedder den anden...Ja det er som om jeg ikke rigtig ved hvem jeg skal kunne lide og den slags jeg vil rigtig gerne have hjælp og jeg håber at i kan hjælpe mig men i hvertfald Tak på forhånd!<3?.

 

 

Hilsen Gabrielle ´fra KÅR<3?

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsdgsgds
Forfatter: 
Dato:  10-11-2012 13:21

Hvem snakker du bedst med?

 

Hvad siger din fornemmelse i maven?

 

Måske er ham du har været forelsket i siden 1. klasse bare én du har stirret dig blind på. Måske er han slet ikke så dejlig, hvis han blev din kæreste?

 

Hvis du ved, at Søren kan li dig, men du ikke er sikker på om du kan lide ham, så synes jeg ikke, at du skal blive kæreste med ham. Så har din krop jo givet dig svaret :)


- Krølfrit Silke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak<3
Forfatter: 
Dato:  13-11-2012 14:45

Jamen mit problem er at min mave siger jeg kan lide søren og han kan lide mig men jeg har det sådan at Martin snakker jeg meget med men tror ikke han kan lide mig. Søren kan lide mig men øhh ved ikke helt!

 

Men ellers mange tak

 

 

 

HIlsen Gabrielle fra Kår

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  13-11-2012 17:47

det lyder for mig mest som om det bare er tanken om at kunne være sammen med ham du har kunne li siden 1. klasse du godt kan li. og ikke ham. snakker i fint sammen nu, jamen fedt, så har du en ven.

 

Hvis du kan li Søren ser jeg ingen problem i du er sammen med ham. men du skal kun gøre noget ved det, hvis du virkelig kan li ham, og ikke bare fordi du ved han kan li dig.

 

men hvis du ikke har de rigtige følelser for nogen af dem behøver du jo ikke vælge en af dem :)



..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  14-11-2012 20:52

Mange Tak for det jamen jeg har rigtig føleser for dem begge det er det der er problemet men jeg tror at jeg har flest for Søren! har tænkte på at spørge om vi skulle komme sammen!!<3?

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  14-11-2012 22:01

prøv at brug mere og mere tid med ham og se hvor det føre hen :D

 

"god jagt" ;)



..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 HAHAHA
Forfatter: 
Dato:  15-11-2012 14:32

Mange tak det vil jeg prøve!<3?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider