|
|
| Malene - Nu uden kæreste :/ |
|
|
Åhr .. Efter 8 måneder, bestemte min kæreste, det vil sige tidligere kæreste, at det ikke skulle være ham og mig længere .. Han er blevet forelsket i en anden.. Jeg var hjemme hos ham i aftes, og kom ved et "uheld" til at læse en sms fra hende pigen, mens han var væk. Der stod noget med at "Når du har slået op med Malene, kan vi jo sagtens finde ud af noget". Resten af hans indbakke og udbakke blev læst igennem, og jeg stortudede .. Der stod alverdens ting med at hun var det eneste han tænkte på osv. i den stil. Da han om tilbage lå jeg stortudende i hans seng, og han sagde så, at han ikke synes det skulle være os længere. Hvor er det uretfærdigt, at et menneske man har delt så meget sammen med, kan tage en beslutning som skal gælde os begge, uden at jeg kan gøre noget? Tud til mig ..
Jeg havde bare lige brug for at komme ud med det på en eller anden måde :/ ..
Part søges i 6710-området.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den er du vidst selv ude om. |
|
|
Tja, jeg gad sgu heller ikke have en kæreste der læste mine SMS'er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Torskesmoothie ... |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
03-01-2009 21:53 |
|
Ja jeg ville godt nok også blive sur hvis min kæreste læste mine SMS'er... For så viser man netop man ikke stoler på hinanden. Men det er da rigtigt trist sådan noget...  Og måske lidt dumt af ham han ikke har sagt det noget før... Føler med dig 
» Camilla Stormont « How do we change the world? By making one act of random kindness at the time!
Hestegalleri - Facebook - Myspace ^Ansøg gerne^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå ja .. |
|
|
Altså sorry, hvis det sådan noget gris i har, ved jo ikke hvor gamle i er Hæhæ sorry, op med humøret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjah, på den |
|
|
på den anden side, ville du nok heller ikke holde sådan noget skjult ? Desuden deler vi nærmest mobil'er, så jeg føler hans er ligeså meget min som omvendt, da vi for det meste bare bruger den der er nærmest:) .. Jeg orker ikke rigtigt at beskytte mig selv ligenu, ville egentligt bare lige få det lidt ud på en eller anden måde ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggggggggggg |
miss chanel |
03-01-2009 21:58 |
|
føler virkelig med dig, det er bare så hårdt sådan noget  men op med humøret, der er massere af andre drenge ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gizmo1 |
|
|
Det da ikke sikkert han ville være sammen med hende stadig? Han ku nok bare ikke få sig taget sammen til det, fordi han vidste hun blev ked af det .. Altså mennesker er styret af følelser, at følelserne ikke er ved hende mere, kan han jo ikke gøre for. Man kan jo ikke tvinge nogen til noget ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift (: |
|
|
Linea : Vi er gamle nok xD.. Jeg føler jeg har levet på en løgn :/ .. Troede da jeg var hans et og alt .. Jeg er godt nok også glad for at han ikke har været sammen med hende endnu .. Hvertfald ikke hvad jeg ved af .. Der var de der smser med "jeg ved ikke hvad jeg kan finde på når vi er sammen" bddrr 
Tak for medfølelsen piger :') ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mænd er fjolser |
|
|
Tjaeh, jeg skal ærligt indrømme at jeg har prøvet at læse sms'er på en kærestes mobil, og fandt ikke så rare ting, - nørj jeg blev tosset! Meget muligt det ikke er pænt at læse andres sms'er, men hvad er problemet hvis der ikke er noget at skjule!? - Min kæreste må hjertens gerne læse mine sms'er, læse mig over skulderen osv. - hvilket han også gør. Det er bare ren og skær nysgerrighed. Men det er virkelig en ubehagelig måde at finde ud af sådanne ting på, - det mindste de kan gøre er dælme at slå op på en pæn måde, og sådan noget der gør man bare ikke mens man har en kæreste. Ny forelskelse eller ej, rager mig en papand, det mindste man kan gøre er at behandle det forhold man er i med respekt. - Dvs. man slår op før man sender sådanne sms'er til hinanden. Jeg kan godt forstå du er ked af det, når man ikke har en anelse om at det kommer er det bare skrækkeligt, specielt hvis man slet ikke har lyst til at det skal ende der  Men, det er desværre en grum måde at finde ud af at han var et kvaj på, men det positive er, at du fandt ud af det, og han ikke holder dig for nar mere, og du er af med ham, for sådan en type er slet ikke værd at samle på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kæreste par |
|
|
Jeg vil sige, kærester der læser mine smser, dem bliver jeg tosset på! Mine smser er mine smser! Selv ingen gang mine bedste veninder har ret til at kigge i min indbakke nogengange. Hilsen Mette
Det bliver aldrig det samme. Jeg prøver at få en hverdag til at køre, men tankerne kommer altid op alligevel. Synes det er hårdt! Tak til dem, der prøver at hjælpe. Det styrker min psyke meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Rollo : Du har ret. i det hele.. Generelt er jeg begyndt at "elske" dine indlæg (; Du skriver altid hvad du mener, og argumnetere altid super godt for det. Super fedt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I just don't get it |
|
|
Hvad er der med den der; "man læser ikke sin kærestes smser" Min kæreste er da i sin fulde ret til at læse mine smser, for jeg har bestemt ikke noget at skjule for ham. Et forhold der er baseret på sådanne løgne, så er der godt nok ikke meget at hente der. Jeg må desværre indrømme, at det er GODT du fik læst hans smser - for hvornår havde han ellers indrømmet det? Det havde godt nok været ubehageligt hvis han var gået "bag din ryg". Medlidenhed herfra, men op med hovedet - for der er sikkert en fyr som forstår at behandle dig godt og holde sig til én  (medmindre jeg har taget den eneste der findes )
Louise
24.01.08 R.I.P Dilli Dancer
31.10.08 R.I.P Mark Hansen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smserne |
|
|
Louise, jeg synes bare at ens smser er lige så private som ens breve. Nu har jeg også liiiidt anderledes smser end så mange andre på 16 har. Derfor har jeg måske en anden "regl" til mine smser...
Det bliver aldrig det samme. Jeg prøver at få en hverdag til at køre, men tankerne kommer altid op alligevel. Synes det er hårdt! Tak til dem, der prøver at hjælpe. Det styrker min psyke meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
LÚL xD |
03-01-2009 23:13 |
|
Louise: Der er ikke andet i det end at det viser lidt man ikke stoler på hinanden - hvis man tjekker samtaler med evt. veninder. Men jeg er også fuldstændig ligeglad med om min kæreste læser mine beskeder. Malene: Synes ikke ligefrem det er fair overfor dig, at det skal ende sådan. Han burde ikke have sådanne beskeder, så skulle han have slået op noget før - ville jeg mene. Men ja, det er virkelig nederen når man bliver dumpet for en anden.. *medfølelse*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
Trine »uden Hannibal« |
03-01-2009 23:13 |
|
Du er ikke den eneste, der kunne finde på at kigge i kærestens mobil. Det kunne jeg også! Som Rollo siger, hvad er problemet, hvis der ikke er noget at skjule? Det er en rigtig træls måde at finde ud af det på - jeg kender følelsen.. Det bedste du kan gøre for at komme over ham, er at komme ud og være sammen med dine venner og veninder, så du ikke bare sidder alene med dine tanker. Jeg føler med dig.. Håber du snart får det bedre, selvom den slags kan tage lang tid at komme over.
Trine Ager
Out of sight, out of mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tak allesammen  Nu skal jeg bare lige have overbevist mig selvom at jeg faktisk har lyst til at komme videre I) .. jeg kan godt se at sms'erne kan være private, men jeg synes da ikke der burde være noget på ens mobil som er hemmeligt for ens kæreste? Hele verden, mere eller mindre, er velkomne til at læse mine sms'er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
MarieW |
03-01-2009 23:47 |
|
Hvis I praktisk talt deler mobiler, er han så ikke lidt dum at skrive og modtage den slags beskeder fra hende den anden på sin mobil ? Så er han da ikke for smart.  Men jo, han er da en narhat, helt sikkert, og det lyder bestemt ikke sjovt. Føler med dig, men han virker ikke som typen der er værd at være sammen med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aifojaiafji |
|
|
schoense: Selvfølgelig er det også privat, men jeg mener bar - jeg ved ikke hvad jeg skulle skjule overfor min kæreste, da vi snakker om stortset alt og hvis han læser beskeder som ikke må komme videre, så siger han ikke noget. LÚL xD: Eller også er det af ren nysgerrighed. Jeg tror dog aldrig min kæreste ville tjekke mine samtaler med pigerne, fordi han godt ved det sikkert bare er pigepladder 
Louise
24.01.08 R.I.P Dilli Dancer
31.10.08 R.I.P Mark Hansen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smserne |
|
|
Louise, det er så rigtigt - og dog.. Jeg har stadig den holdning med, at der er ting på min mobil der er privat for selv en kæreste. Han skal ex. ikke vide om mine undersøgelser mht. mine skader, før jeg selv vil fortælle ham det.. bare et ex. Men jeg kan sagtens følge dig. 
Mette Schønning Jeg er en champignon.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sms'er... |
|
|
Selvfølgelig har vi alle et meget forskelliget forhold til sms'er  - Jeg er af den klare holdning at min kæreste hjertens gerne må læse mine sms'er, for jeg har intet at skjule. Læser han de brok-sms'er jeg ind i mellem skriver om ham, tjaeh så er det intet nyt for ham, for han får skam også af vide når jeg brokker mig  Han ved også godt jeg kigger hans tlf - hvis han ikke kan tåle det, så må han sige noget. Jeg har gjort det meget klart, at min grænse for utroskab går allerede ved sms'er, - færdig bum! Jeg gider ikke være til grin. Men for fa'en, det er så skide nemt at sige - og står man så i situationen ser det hele meget anderledes ud, det ved jeg godt! - Jeg tror bare jeg er nået et punkt hvor jeg ikke gider noget fis, det har jeg sgu prøvet for meget af desværre! Man skal passe på ikke at finde sig i for meget, - I ved nok, giv fanden en lille osv... Og nu tåger jeg sgu for meget, - må hellere skrubbe i seng 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Puha, den der situation kender jeg godt. Jeg tog også min ekskærestes telefon (for første gang i 10 mån. forhold), og jeg fandt nogle rigtig trælse beskeder, som man efter min mening ikke skriver til andre, når man har en kæreste! Det resulterede også i, at han en uge efter slog op - fordi han ikke magtede og tage diskussionen med mig. Hmm. Jeg har det sådan, at hvis jeg har en kæreste må han til hver en tid gerne læse mine beskeder, for jeg har INTET at skjule. Men det burde ikke være nødvendigt, at man skulle tjekke op på hinanden - men jeg er virkelig glad for, at jeg gjorde det, for min ekskæreste havde aldrig fortalt mig det af sig selv, for i hans øjne var de beskeder ikke forkerte!! Hvis jeg nu ikke havde fundet nogle interessante beskeder, havde jeg nok aldrig taget hans tlf. igen og tjekket hans beskeder, for så vidste jeg da, at han var til at stole på - men jeg fik netop det modsatte bevist. Jeg synes det er et svært punkt, for på den ene side synes jeg jo ikke der burde være noget at skjule - på den anden skal man ikke rage i folks privatliv. hmm!
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Malene - Nu uden kæreste :/ |
Siff |
04-01-2009 09:20 |
|
Som MarieW skriver, og så mange andre sikkert, så er han sikkert ikke noget der er værd at samle på, hvis han sådan har to forhold kørende :/ Men det er selvfølgelig rigtigt ærveligt, og jeg forstår udemærket hvis du er ked af det. Trøste krammer herfra  BTW kunne jeg ikke lade være med at grine lidt af din overskrift. Kom sådan til at tænke på den der Malene sang, med Sys Bjerre. hihihi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jannie (Ana-Bell) |
|
|
Præcis, - var det samme jeg gjorde... Af en eller anden grund, læste jeg hans sms'er, og der var nogen som bare gik langt over min grænse, og dét fik han af vide i samme sekund. - Hvis der er noget jeg kan blive, så er det sur! Han vidste godt han var på skideren, og han fik hans livs chok tror jeg. Men er bare så træls, at prøve at læse den slags beskeder, for det gør netop at man en anden gang nok også checker. - Og hvis de så ved det, husker de så ikke bare at slette de beskeder man ikke må se!? Hmmm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Puha, det lyder godt nok træls  Vil så sige, at jeg ikke kan se problemet i, at hun har kigget hans mobil. Jo selvfølgelig, hvis han har sagt, at han ikke vil have det. Men altså mig og kæresten har ikke noget "hemmeligt" på mobilerne, så det gør skam ikke noget, hvis den ene ser en sms fra en anden. Har slet ikke noget problem med, hvis min kæreste tager min tlf. Dog læser vi ikke hinandens sms'er bare sådan. Kigger nærmere billeder og videoer 
Mvh. Mia-musen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmmh KAGE |
|
|
Hvis min kæreste SPURGTE om han måtte se min mobil, så ville jeg klart sige ja, det er også en høflighed, alt andet ville jeg føle tjekkende - Ikke fordi jeg ville have noget at skjule, for sådan er jeg ikke. Jeg er vant til at mine veninder siger: Ey skal da lige se news on the mobile Haha, ja ja.. No problemos, de må kigge alt det de vil - bare de lige siger til. Men forstår dig 100%, og sikke en NAR du har haft som kæreste!!! Btw, så syntes jeg det er ok at du bare tjekker hans mobil, nu når i har kommet sammen så længe. Trøstekram til dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
04-01-2009 22:38 |
|
Det er da noget fis med at man ingen ret har til at læse sin kærestes sms'er.. Hvis man intet har at skjule, hvorfor må kæresten så ikke få styret sin nysgerrighed? Min kæreste og jeg deler altid mobiler, så jeg læser hans, og han læser mine. Ikke for at tjekke, men mere af ren og skær nysgerrighed 
Men for at komme tilbage til emnet, så føler jeg virkelig med dig Forstår så sandelig godt du føler at du har levet på en løgn! Han er da absolut ikke værd at samle på, hvis han har gang i sådan noget. Håber du klarer dig 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3 Nu også med Enghøjgårds Cody
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næ, mærkeligt noget |
|
|
Når man tjekker sin kærestes mobil, når han ikke er der, og man ikke har det sådan at man deler mobiler, så skal man fandme ikke! Så må man da pænt spørge om man må kigge lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ************** |
|
|
Min kæreste læser os tit mine beskeder og jeg læser hans, intet problem der, har intet at skjule .. Synes overhovedet ikke det er fair gjort af din kæreste, du fortjener meget bedre end ham!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Den kender jeg også godt selv ! Hver gang jeg var sammen med min eks sagde han altid om aftenen at han lige skulle huske at slette sine beskeder - for sjov .. (troede jeg) Så en dag på vej hjem fra en fest siger han at han har kn*ppet med sin eks.. men der sagde han så også det var for sjov, men alligevel tvivlede jeg, for synes ik ligefrem det er noget man laver sjov med.. Kiggede så i hans sms'er, og ja de havde så kn*ppet, og der stod også en masse om at de glædede sig til mig og ham ik var sammen mere .. great .. Men trøstekram herfra (:
MiaMarie *Maloba's Kenzo*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ^Farvel til kæresten :/ .. |
LilleChelle |
05-01-2009 17:16 |
|
.. Jeg forstår dig sku godt. Jeg har intet at skjule for min kæreste, når der er sådan en, for hvis man har det, så er det måske fordi man ved, det går over kærestens grænser.
Jeg ville aldrig holde sådan noget skjult for mig kæreste, der er en grund til man har et forhold. Forhåbentlig fordi man holder af hinanden, og gerne vil hinanden. Sådan er det godt nok ikke alle der har det, men forhåbentlig størstedelen mener at kærlighed og troskab er bedre, end jalouzi og utroskab.
Jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle have kigget i hans beskeder, det kunne jeg selv have fundet på, selvom at min nu eks kæreste, blev halv sur, når jeg sad og gloede i hans telefon. ^Jeg havde så også fundet nøgenbilleder af en anden tøs !!
Men princippet er vel at man ikke skal have hemmeligheder for hinanden?! Jeg ville ihvertfald gerne have en kæreste, som ingen hemmeligheder havde for mig.
Så op med humøret, de er desværre ikke den eneste der har mistet din kæreste lige heromkring jul !!
»Jeg er kun Chelle« ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Cathrine - Nathalie - Sabrina
Anders - Jakob - Sisse
^I betyder alt ! Kærlighed ? Du er drømmen !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regaerfgsfd |
|
|
Selvfølgelig er sms'er en privat ting, og det skal man respektere. Men på den anden side, når han skriver sådan med en anden pige, så er det sgu kun godt at du kiggede dem! Så er der bare ikke noget der hedder, at du skal vise respekt længere. "Kom til" det samme med min eks - fandt også en masse ubehagelige sms'er. Det er bare slet ikke sjovt, når man selv aldrig kunne finde på at skrive sådan med andre drenge. :s Men ud med ham, og skynd dig at komme videre! Sådan nogle drenge skal virkelig bare lære det på den hårde måde - også selvom han kommer krybende tilbage om et par uger! 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Han var da virkelig en idiot . Sådan er nogen fyre (og piger) desværre også, ærgelig måde at finde ud af det på. Men der er masser af fyre i verden/dk, så det er bare med at komme videre selvom det er hårdt. Mht. at læse kærestens smser, så har mig og min kæreste heller ikke noget at skjule for hinanden (: så jeg er lidt ligeglad med om han læser dem eller ej - og det samme er han.
Mvh.Tine du kan hvad du vil, hvis du selv tror på det. Domino sælges.skriv for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line may Olsen |
|
|
Ens sms'er er som mange andre også har nævnt en meget privat sag for mig, og mine veninder ville aldrig få lov til at se dem igennem. - Men hvis min kæreste spurgte om han måtte se dem eller bare en tilfældig dag sad og lurede mobilen for sjov ville jeg ha' det helt okay. Nu ved jeg selv at min kæreste aldrig sletter sin indbakke og det kan jeg se på dato'er så derfor står der nogle fra hans eks kæreste men det tager jeg mig ikke af, da jeg har mødt hende osv ( brød mig ikke om hende og fandt hende heller ej truende ) Men at du finder sådan nogle beskeder er utilgiveligt da han ikke engang havde ( ja you know ) til at fortælle dig det face to face. Jeg syntes det er så grotesk ulækkert at man ikke har respekt for den anden halvdel i forholdet- hvis man kan sige det på den måde, og han skulle være glad du ikke var mig  Men hør her ! Kom over ham, hvis han har været sådan en gris overfor dig så er han jo ikke engang værd at samle på vel ? - Der er massere søde fyre der ude som ikke laver den slags Trøste kram her fra (L)
// Line Chikitta Roma <'3 & Line Olsen. Oldb. sælges !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Eva *Aslan* |
06-01-2009 18:10 |
|
Jeg ville godt nok blive sur hvis min kæreste kiggede min mobil igennem, jeg ville nok spørge "undskyld, men er der et tillids spørgsmål vi skal have talt om?". For jeg synes et forhold skal bygge på tillid... Men hvis han spurgte pænt så har jeg intet at skjule og han kan bare kigge den i gennem, for han vil intet finde i den retning. Jeg ville heller aldrig kigge hans igennem uden at få lov, jeg hader også at tage den X), selv om han siger at meget gerne må. Det har nok noget at gøre med de der grænser, at man også må have noget som er privat og som man ikke synes andre skal kigge igennem uden at få lov. Men den er svær når du har en mistanke om at taler sådan med en anden pige, men jeg ville nok spørge ham om der var noget han gerne ville sige og om der lige var noget I skulle have på plads. For det er godt nok en ubehagelig måde at finde ud af sådan noget på en SMS. For selv om han ikke har respekteret dig på noget måde og din rettighed om at få afvide hvad han laver betyder det jo ikke at du skal gøre det samme ved at kigge hans ting i gennem. Men heldigvis er der mange mange andre fyre der ude som er søde og som ikke sms'er på den måde. Det er bare at komme ud og finde dem også finde den bedste. selv om det er lettere sagt end gjort 
Med venlig hilsen evA med sine skimler Aslan og Onegin jo flere skimler jo bedre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg kigger da tit kærestens telefon hvis jeg keder mig xD Også beskederne, men de er sgu aldrig specielt spændende (; Han må endelig også læse mine, jeg er da fuldstændig ligeglad (: Fortæller ham jo alligevel alt, og hvad det skulle gøre at han lige får et indblik i en eller anden samtale kan jeg ikke lige se. Men det er da rigtig rigtig øv for dig. Må bestemt ikke være en sjov måde at finde ud af det på! 
... Sofie Støjko Epirus OX - årets JHN vallak for kat. I 2008
PART søges nær 3400 Hillerød
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|