Hej alle
Jeg er ikke så tit herinde efterhånden, da jeg hverken rider eller har interesse for heste mere, så derfor er der nok mange af jer der ikke kender mig, men har - føler jeg selv - et stort problem, som jeg gerne vil have noget 'hjælp' til, hvis man kan kalde det det.
Jeg har gennem det seneste år haft mange humørsvingninger, mit humør kan ændre sig fra at jeg er ekstremt glad og smilende til at jeg bare ser sur og muggen ud, og snerrer af alle der snakker til mig. Der er for det meste ikke rigtig nogen grund til det, det kan være helt umotiveret eller bare fordi jeg bliver irriteret over en lille bagatel.
Det er ikke fordi jeg som sådan mangler noget - jeg har skiftet skole og er kommet i en rigtig god klasse, hvor jeg har mange gode venner og veninder, er stadig gode venner med de fleste fra min gamle klasse, som også er dem jeg spiller håndbold og fodbold med. Jeg har en god familie, har et godt bånd til dem alle sammen selvom vi selvfølgelig skændes som alle andre.
Jeg har som sagt jo skiftet skole, og har tit været negativ dernede, hvilket jeg ikke rigtig tror mine veninder forstår da de er meget glade for det meste. Så bliver jeg mere negativ pga. de spørger hvad der er galt, og jeg så svarer ikke noget, jeg ved jo ikke hvad det er, og de så bliver 'mobsede'. Jeg forstår dem godt, men kan ikke svare på hvad det er jo.
Hm, det blev nok lidt forvirrende og langt, men ville egentligt bare ud med det, og høre om der er nogen der har haft det på samme måde? - selvfølgelig har alle teenagere sådan nogen dage, men synes bare jeg har rigtig mange, der kan gå flere uger hvor jeg er negativ sådan set hele tiden..
Håber i er kommet så langt og vil svare.