Så er det tid til endnu en opdatering af søde Nellie.
Til dem der ikke ved det er Nellie en hoppe, blanding af welsh cob og fuldblod, 165 cm på en god dag op ad bakke i medvind(men går dog under navnet "ponyen") og nu hele 14 år (GUD hvor er det gammelt
)
For noget tid siden var Susanne med Sedoj her inde fra ude og tage billeder af Nellie. Faktisk hele to gange, fordi forholdene ikke var de bedste første gang. Susanne er super god, og jeg er virkelig glad for billederne!
Nellie er gammel springhest og er ved at blive omvendt fra lang springfræser med to gear - laaangsom eller ræs til at være en super smidig, fremadgående og lydig dressurhest.. Det sidste arbejdes der i særdeleshed på. Men Nellie er ved at være rigtig dygtig, så mon ikke 2009 bliver året hvor vi skal debutere på C-plan? Nellie er en rigtig svær og stædig hest, så alting er en kamp og derfor betyder små resultater i hverdagen og til stævner rigtig meget for mig!
Nellies gamle ejer Maria skal i øvrigt til at springe på hende fra på onsdag af og det bliver meget spændende, for det er jo ved at være noget tid siden de to sidst dannede par.. Men vi glæder os alle tre.. 
Jeg har en dygtig ridelærer, der hjælper mig meget, men i må meget gerne komme med konstruktiv kritik alligevel 
Men here goes, Charmebøffen in action:

Kigger på Skubbi som hun har et seriøst had/kærlighedsforhold til.

Ikke særlig klamt dækken, nejnej,..

Smukke pony <3

Nellie kan godt lide Skubbi en lille smule

Yesyes meget charmerende, jeg ved det godt 
Så lidt dressurbilleder fra den første dag, ikke super god kvali desværre.

Tror det er en lille øgning

Her ses mit største ridemæssige problem: Jeg spænder i galop op af sadlen og det går lige lukt i Nellie, der gør det samme OG løber.. suk.. jeg arbejder virkelig på at slappe af, men det er bare super svært..

Faktisk fin her, jeg flæsker desværre bare i indvendige i stedet for at ride..

Versade
Et par uger efter, en dag hvor solen skinnede og Susanne havde fået nyt objektiv var det tid for lidt flere fotos. Først lidt opstillingsbilleder:

Hej Kegle!

Hej smukke!

Traver varm

Versade

Start på schenkelvigning, spænder desværre lidt op..

Når Nellie absolut ikke føler sig i stand til at galopere mere slår hun altid i trav på denne yderst yndefulde måde..
grrrr...

Synes det her billede er rigtig fedt, desværre er bagparten lidt på vej over..
Det var alt for denne gang. Kommenter meget gerne, både godt og skidt, jeg kan godt klare det.
Men hold det i en pæn tone!
Og TAK til Susanne for billederne!