Ja, til at starte med, har jeg fået en opfordring om at mit gamle jeg var barnligt, så her er jeg "Laura (L) Strauss (L)" og ikke "Laura (L) Strauss, mit et og alt (L)"
Desuden har jeg skiftet min signatur ud med en kortere, efter min mening mindre rodet model - enjoy.
Så til opdatering, den stinker i dag, for at sige det ligeud går det af l o r t for mig og Strauss for tiden.
Vi skruer tilbage til 1 aug. 2008.
Laura henter Strauss på sommerfold, og derfra går det kun fremad med dressur og det hele.
Omkring 1 sep. skal vi så have undervisning for første gang med ny underviser, btw. første gang siden apr. da det kommer til dagen er Strauss STOKHALT, ikkegåpåsineegneben agtigt.
Omkring d. 20 sep. får Strauss smed (super lang ventetid med sommerferie osv., bah), super fremskridt, Srauss er kun lidt halt!
Omkring 1 okt. er Strauss haltfri, og vi starter så stille og roligt op igen, vi rider undervisning tirsdag d. 7 okt., uden nogle tegn på ømhed af noget slags, super duper.
Vi træner så stille og roligt og det går super super fint, Strauss har fri søndag , og mandag (i dag) da vi skal ride undervisning , står Strauss atter stokhalt , på samme ben , igen uden noget tegn på hævelse osv.
Dyrlægen kommer imorgen kl. 3, og lige nu sidder jeg og er kæmpekæmpekæmpe langt nede.
Underviseren siger at det tyder på en seneskade, og det var det min gamle pony blev aflivet for, fedtfedt, optimist er mit mellemnavn, eller ikke.
Det var lige et sjældent indblik ind i min verden ...