Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nyt jeg+opdatering.
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 19:05

Ja, til at starte med, har jeg fået en opfordring om at mit gamle jeg var barnligt, så her er jeg "Laura (L) Strauss (L)" og ikke "Laura (L) Strauss, mit et og alt (L)"


Desuden har jeg skiftet min signatur ud med en kortere, efter min mening mindre rodet model - enjoy.


Så til opdatering, den stinker i dag, for at sige det ligeud går det af l o r t for mig og Strauss for tiden.


Vi skruer tilbage til 1 aug. 2008.


Laura henter Strauss på sommerfold, og derfra går det kun fremad med dressur og det hele.


Omkring 1 sep. skal vi så have undervisning for første gang med ny underviser, btw. første gang siden apr. da det kommer til dagen er Strauss STOKHALT, ikkegåpåsineegneben agtigt.


Omkring d. 20 sep. får Strauss smed (super lang ventetid med sommerferie osv., bah), super fremskridt, Srauss er kun lidt halt!


Omkring 1 okt. er Strauss haltfri, og vi starter så stille og roligt op igen, vi rider undervisning tirsdag d. 7 okt., uden nogle tegn på ømhed af noget slags, super duper.


Vi træner så stille og roligt og det går super super fint, Strauss har fri søndag , og mandag (i dag) da vi skal ride undervisning , står Strauss atter stokhalt , på samme ben , igen uden noget tegn på hævelse osv.

Dyrlægen kommer imorgen kl. 3, og lige nu sidder jeg og er kæmpekæmpekæmpe langt nede.


Underviseren siger at det tyder på en seneskade, og det var det min gamle pony blev aflivet for, fedtfedt, optimist er mit mellemnavn, eller ikke.


Det var lige et sjældent indblik ind i min verden ...



Laura og Strauss

I medgang, i modgang.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalal.
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 20:25

Ej come on , ænder ..


Laura og Strauss

I medgang, i modgang.



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 20:49

puha... godt det ikk er mig... Håber bare i har været uheldige og at det ikk er noget alvorligt


>> N A T A S J A

I Ranka.

I will never let you go...

Nu uden Blackie:=(

I miss you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:35

Argh, hvor synd for jer :(

Krydser fingre.


SILLEBILLE :)


Tro kan flytte bjerge,

men med almindelig fornuft

går folk udenom.



0
0
Svar på denne tråd
 
 fdsgfdgr
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 00:07

Det lyder ikke rart :(
Seneskade er bare rigtig træls! Min pony har haft 2 af slagsen på et år. :(
Håber den bliver iorden igen, og håber for dig det ikke er en seneskade.

Men det er dog ofte hævet omkring senen, når det er seneskade. Og da min havde seneskade, så var den ikke stokhalt. Så måske er du heldig det ikke er det ? :)



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalal.
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 06:49

Tak alle. Ja, jeg håber virkelig..


Laura og Strauss

I medgang, i modgang.



0
0
Svar på denne tråd
 
 miiiiig
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 10:10

Ærgeligt, ærgeligt


Hende Med Ponyen Der Ligner Et Æsel.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala.
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 10:58

Jeg bad dig om, IKKE at kommentere mine indlæg :)


Laura og Strauss

I medgang, i modgang.



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 11:19

Krydser fingre for jer.

Hvor synd :/


» Emma.

0
0
Svar på denne tråd
 
 l,kmjhgf
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 11:55

Kan det være pga. den har haft fri også man rider den igen ?


min bliver nemlig os lidt hævet i benenen af at stå stille, og så pludselig ride igen. også selvom det bare er et par dage.

på et tidspunkt var han samtidig os halt i bøjeprøven pga. det.


Michelle Vang

- Er måske pisse mærkelig?

- Men jeg elsker Solbjerggaard's Speedy <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 oreoerore.
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 12:17

Hvor storsindet af dig.. ;)


Thea:

- Nu med Chameur .

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider