Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

ForældreFRI uge!!
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 10:00

(Hvor over lækkert er det lige?)

Okay, det er godt nok ikke en hel uge, men fra idag onsdag til på lørdag, men hva faen.

Kunne i lige forestille jer, at jeres mor, mors kæreste, mors kærestes søn, jeres storebror og storebrors kæreste (dvs. alle dem der bor i huset) drager 4 dage afsted til Berlin, og efterlader jer et kæmpe hus, med opfyldt køleskab, og det eneste de siger er "hyg dig, Kamilla, gør nu ikke noget jeg ikke ville ha' gjort" (og det er lidt).

Arj man, jeg er bare overlykkelig, og jeg skal da også lige love for, at min uge er fyldt ud. Idag rykker en sødsød fyr ind, og ved ikke lige hvor længe han blir' :D Først skal jeg dog godt nok lige ha' skrevet den der dansk stil, og gjort rent, men det skal jeg nu nok få klaret.

På fredag rykker min efterskoleveninde Malene ind, og bliver her indtil vi skal tilbage på skolen på søndag.

Men det er bare lækkert! :D

Nu tror jeg jeg vil se afsnittet af One Tree Hill færdig, lave mig en kop te og få skrevet noget dansk stil. Bagefter vil jeg stene lidt The Hills (marathon på mtv, fra kl. 11 til 16 ) også må jeg vist også få gjort rent.. Så sniger kl sig vel op mod 16, hvor jeg skal hente ham gutten, ih hvor jeg glæder mig :D

Hvad med jer ænder, hvad skal i lave af gode ting og sager idag?

Kamilla

hey unloving, i will love you.

0
0
Svar på denne tråd

Lalalal.
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 10:03

Nøj hvor herligt .

hyg dig .......... ;D

Laura og Strauss

I medgang, i modgang.

0
0
Svar på denne tråd

selwyn
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 10:30

ihh hvor hyggeligt!

var oz alene hjemme en uge i sommer ferien også kom min bror hjem og levede mad til mig hver aften tog et bad og muttede til fest igen... ;D iih gid det var mig ;) men hyg dig med ham fyren :b

skrev catrine sørensen

- der er bidt af en gal welsh...

Hvis din pony kan hop er det uden tvivl en bette welsh cob.

en welsh kan umuligt være nok! :*

0
0
Svar på denne tråd

o-uæiylkyjth
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 11:41

Århhh..

det lyder hygge !

Michelle Vang

- Er måske pisse mærkelig?

- Men jeg elsker Solbjerggaard's Speedy <3

0
0
Svar på denne tråd

superflyers
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 11:46

ej hvor hyggeligt.

snyd :)

» Emma.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 12:05

Næææh, hvor hyggeligt :D

Jeg skal faktisk ikke lave andet end stene foran computeren.. vejret er jo ikke ligefrem til udendørs aktivitet og der er ingen, der vil med i centret.. så tror bare det bliver en slappe-ad-dag.. ligesom den sidste uges tid..

SILLEBILLE :)

Tro kan flytte bjerge,

men med almindelig fornuft

går folk udenom.

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 12:09

Ved godt hvordan du har det.

^Jeg har tit været alene hjemme og mine forældre drager også i sommerhus her kl 15 og hjem igen på lørdag, det er bare nice! :)

Dog er min brormand hjemme, men det gør mig bestemt ikke noget. Har ikke nogen fyr som jeg lige har brug for at være alene med nu (har lige boet lørdag-tirsdag hjemme ved en i hans lejlighed) - Men det er da altid dejligt at have et hus el. lejlighed alene med dem ;D

OG så skal jeg bare i byen i morgen!!!!! Ingen til at sige hvornår man skal være hjemme osv. Man ringer bare efter brormand ;D

- Jeg har dog et minus!! Jeg skal lukke heste ud om morgen....

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider