(Hvor over lækkert er det lige?)
Okay, det er godt nok ikke en hel uge, men fra idag onsdag til på lørdag, men hva faen.
Kunne i lige forestille jer, at jeres mor, mors kæreste, mors kærestes søn, jeres storebror og storebrors kæreste (dvs. alle dem der bor i huset) drager 4 dage afsted til Berlin, og efterlader jer et kæmpe hus, med opfyldt køleskab, og det eneste de siger er "hyg dig, Kamilla, gør nu ikke noget jeg ikke ville ha' gjort" (og det er lidt).
Arj man, jeg er bare overlykkelig, og jeg skal da også lige love for, at min uge er fyldt ud. Idag rykker en sødsød fyr ind, og ved ikke lige hvor længe han blir'
Først skal jeg dog godt nok lige ha' skrevet den der dansk stil, og gjort rent, men det skal jeg nu nok få klaret.
På fredag rykker min efterskoleveninde Malene ind, og bliver her indtil vi skal tilbage på skolen på søndag.
Men det er bare lækkert! 
Nu tror jeg jeg vil se afsnittet af One Tree Hill færdig, lave mig en kop te og få skrevet noget dansk stil. Bagefter vil jeg stene lidt The Hills (marathon på mtv, fra kl. 11 til 16
) også må jeg vist også få gjort rent.. Så sniger kl sig vel op mod 16, hvor jeg skal hente ham gutten, ih hvor jeg glæder mig 
Hvad med jer ænder, hvad skal i lave af gode ting og sager idag?