|
|
| Billeder fra DARK igår. |
|
|
Så har vi sgu været til stævne igen 
Denne gang var det (igen ) 60+70 cm sløjfespring. Vi fik 0 fejl i 60'eren og 4 fejl i 70'eren, lige på sidste spring, fordi vi fik for meget fart på. Men det var godt nok de bedste to runder jeg nogensinde har haft, den var så eksemplarisk, så jeg er lidt ligeglad med om vi ikke fik den sidste roset, jeg er bare så stolt af min hest! 
Vi havde lidt trailerproblemer i starten, bagbommene var for korte. Så jeg måtte sadle vores to heste op mens Majken fandt en trailer. Heldigvis var der en aflysning på en trailer, så den fik vi Så ville Flying (Majkens hest) ikke op i traileren, men ligeså snart Nathi kom op i den, var der intet problem Tossede dyr.
Nu jeg sidder så her med en gigantisk fed blå fod, fordi hest gerne ville ud af banen, det ville jeg ikke, så min fod blev mast mellem hest og tyk hegnspæl. Isposer er min ven 
Nå, ikke mere snak, nu til billederne. Beklager jeg ikke har beskåret dem ordentligt, det gad jeg ikke og så skulle jeg gøre dem skarpere, for min far er vist ikke sååå god igen til at gøre billederne skarpe 
 Vi kigger lidt på nogen af de andre springe   Hold kæft jeg grinte af det her billed se dens ben man hahha   Majken og jeg gennemgår lige vores banestrategi igen  
 Springet her, har topscoren for flest fejl Og vi kom fejlfrit over   Kommer lige for meget frem, skal huske ikke at kaste mig sådan over hende   Og vi skal goooooodt ud i hjørnet   Blå klæder hende (og min rosetvæg! ) Jeg kommer også på Gribskov i overmorgen, nogen der kommer forbi der?  I må meget gerne kommentere, for det har ikke taget særlig lang tid at lave 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg synes virkelig, at I er smukke som altid skat. Jeg elsker at se billeder fra jer! Men jeg synes, at det ser ENDNU bedre ud i virkeligheden! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Emma Thomson: |
|
|
Tusind tak skat <3 Haha, vi er altså bedre til spring efterhånden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Browny |
| Forfatter:  |
Nathalia *Browny star* |
| Dato:  |
13-10-2008 21:02 |
|
Tillykke med rosetten  Det ser super godt ud, Nathalie er så dejlig  og jaa den blå farve klæder hende faktisk godt.. hehe 
*Nathalia & Browny star* ..Øvelse gør mester.. -Stald Vesterskov<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Browny |
| Forfatter:  |
Nathalia *Browny star* |
| Dato:  |
13-10-2008 21:17 |
|
Ej ik kun derfor ... synes også hun har en rigtig god udstråling..
Hehe min yndligsfarve er også blå, men har faktisk ik så meget udstyr der er blåt. 
*Nathalia & Browny star* ..Øvelse gør mester.. -Stald Vesterskov<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalia *Browny star*: |
|
|
Hahaha, jaja, det skal du jo sige  Ja, hun er sgu skøn af en 20.000 kroners standarthest af være <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Browny |
| Forfatter:  |
Nathalia *Browny star* |
| Dato:  |
13-10-2008 21:21 |
|
ejj jeg mener det faktisk 
Jah det må man sige.. 
*Nathalia & Browny star* ..Øvelse gør mester.. -Stald Vesterskov<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalia *Browny star*: |
|
|
Det er egentlig også dig der først svarer i mine billedindlæg med hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Browny |
| Forfatter:  |
Nathalia *Browny star* |
| Dato:  |
13-10-2008 21:34 |
|
æhhm var det ik Emma..? 
*Nathalia & Browny star* ..Øvelse gør mester.. -Stald Vesterskov<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Browny |
| Forfatter:  |
Nathalia *Browny star* |
| Dato:  |
13-10-2008 21:48 |
|
Hehe ..
*Nathalia & Browny star* ..Øvelse gør mester.. -Stald Vesterskov<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Hvor ser det fint ud og dejligt at det går fremad  Men har du overvejet om dit næsebånd er lidt for småt? Det må gøre lidt av når den der stål-dimmer-ting sidder på kindbenet 
Mvh. Rikke nu med Ca'di Årets JHN springrytter 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Browny |
| Forfatter:  |
Nathalia *Browny star* |
| Dato:  |
13-10-2008 21:58 |
|
Sascha (Nathalie) : Jaa det er faktisk rigtigt.. det er mærkeligt fordi jeg har prøvet en million gange at lave den så de stopper nede ved bunden af "kassen" som man skriver i, men den stopper midt på siden, hvordan får man den til at stoppe ved bunden?? 
*Nathalia & Browny star* ..Øvelse gør mester.. -Stald Vesterskov<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Browny |
| Forfatter:  |
Nathalia *Browny star* |
| Dato:  |
13-10-2008 22:17 |
|
Det i min signatur..?? altså vil ikke slette det der står.. ville bare gøre så den kommer længere ned.?
*Nathalia & Browny star* ..Øvelse gør mester.. -Stald Vesterskov<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Som på det sidste billede? Remmen der sidder over nakken skal jo flugte med kindstykket...
Mvh. Rikke nu med Ca'di Årets JHN springrytter 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Browny |
| Forfatter:  |
Nathalia *Browny star* |
| Dato:  |
13-10-2008 22:26 |
|
Hmmm du synes min fylder meget... 
*Nathalia & Browny star* ..Øvelse gør mester.. -Stald Vesterskov<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Browny |
| Forfatter:  |
Nathalia *Browny star* |
| Dato:  |
13-10-2008 22:29 |
|
Fylder den ik stadig det samme.. eller er det bare mig?
*Nathalia & Browny star* ..Øvelse gør mester..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalia *Browny star*: |
|
|
Du skal jo ikke lsette det nederste af din tekst 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Browny |
| Forfatter:  |
Nathalia *Browny star* |
| Dato:  |
13-10-2008 22:49 |
|
Hvadså kan ik finde ud af det  Mig og computere er ik så gode sammen
*Nathalia & Browny star* ..Øvelse gør mester..
-Staldvesterskov<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sascha (Nathalie) |
| Forfatter:  |
Nathalia *Browny star* |
| Dato:  |
13-10-2008 23:15 |
|
Men ellers tak for hjælpen.. tror det blev lidt bedre 
*Nathalia & Browny star* ..Øvelse gør mester..
-Staldvesterskov<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dapoll OX |
|
|
hvor er i fine søde Men Finere i virkeligheden  Jeg kommer tilfældigvis forbi GBR imorgen Det viste du ikke lige var ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Polle: |
|
|
Vi ser nogenlunde sådan her ud:
 Også kun sådan ca.
Og stævnemor er medbragt 
Mimus grimme Horze-kasketmennesker og islænder i røven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|