Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billeder fra DARK igår.
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 20:50

Så har vi sgu været til stævne igen :D


Denne gang var det (igen ;)) 60+70 cm sløjfespring. Vi fik 0 fejl i 60'eren og 4 fejl i 70'eren, lige på sidste spring, fordi vi fik for meget fart på. Men det var godt nok de bedste to runder jeg nogensinde har haft, den var så eksemplarisk, så jeg er lidt ligeglad med om vi ikke fik den sidste roset, jeg er bare så stolt af min hest! (y)


Vi havde lidt trailerproblemer i starten, bagbommene var for korte. Så jeg måtte sadle vores to heste op mens Majken fandt en trailer. Heldigvis var der en aflysning på en trailer, så den fik vi :D Så ville Flying (Majkens hest) ikke op i traileren, men ligeså snart Nathi kom op i den, var der intet problem :P Tossede dyr.


Nu jeg sidder så her med en gigantisk fed blå fod, fordi hest gerne ville ud af banen, det ville jeg ikke, så min fod blev mast mellem hest og tyk hegnspæl. :P Isposer er min ven ;D

Nå, ikke mere snak, nu til billederne. :P Beklager jeg ikke har beskåret dem ordentligt, det gad jeg ikke :D og så skulle jeg gøre dem skarpere, for min far er vist ikke sååå god igen til at gøre billederne skarpe ;D


Vi kigger lidt på nogen af de andre springe :)

Hold kæft jeg grinte af det her billed ;D se dens ben man hahha :P

Majken og jeg gennemgår lige vores banestrategi igen :P



Springet her, har topscoren for flest fejl :P Og vi kom fejlfrit over B-)

Kommer lige for meget frem, skal huske ikke at kaste mig sådan over hende ;)

Og vi skal goooooodt ud i hjørnet :D

Blå klæder hende :P (og min rosetvæg! )


Jeg kommer også på Gribskov i overmorgen, nogen der kommer forbi der? ;D


I må meget gerne kommentere, for det har ikke taget særlig lang tid at lave ;D


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 20:58

Jeg synes virkelig, at I er smukke som altid skat. Jeg elsker at se billeder fra jer! :) Men jeg synes, at det ser ENDNU bedre ud i virkeligheden! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Emma Thomson:
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:02

Tusind tak skat <3 Haha, vi er altså bedre til spring efterhånden :D


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:02

Tillykke med rosetten

Det ser super godt ud, Nathalie er så dejlig


og jaa den blå farve klæder hende faktisk godt.. hehe


*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..

-Stald Vesterskov<3







0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalia *Browny star*:
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:12

Tusind tak :D Hahah, du er helt hooked på hende, fordi hun hedder Nathalie :P

Blå er også min yndlingsfarve... Spørg mig lige om jeg har meget blåt udstyr :P


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:17

Ej ik kun derfor ... synes også hun har en rigtig god udstråling..


Hehe min yndligsfarve er også blå, men har faktisk ik så meget udstyr der er blåt.


*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..

-Stald Vesterskov<3







0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalia *Browny star*:
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:18

Hahaha, jaja, det skal du jo sige ;D


Ja, hun er sgu skøn af en 20.000 kroners standarthest af være <3


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:21

ejj jeg mener det faktisk


Jah det må man sige..


*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..

-Stald Vesterskov<3








0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalia *Browny star*:
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:30

Det er egentlig også dig der først svarer i mine billedindlæg med hende :P


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:34

æhhm var det ik Emma..?




*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..

-Stald Vesterskov<3




0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalia *Browny star*:
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:45

Hahahaha, ups gud ja :i UNDSKYLD EMMA ;D


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:48

Hehe ..




*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..

-Stald Vesterskov<3




0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:50

Hvor ser det fint ud og dejligt at det går fremad :-D


Men har du overvejet om dit næsebånd er lidt for småt? Det må gøre lidt av når den der stål-dimmer-ting sidder på kindbenet





Mvh. Rikke nu med Ca'di

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalia *Browny star*:
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:55

Det er også kun fordi din signatur fylder så meget ;D

RikkeJ (Æske): Taak :D Ja, det er skønt. Hmm, jeg har endnu ikke set en hest, hvor den ikke sad der :P


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 21:58

Sascha (Nathalie) : Jaa det er faktisk rigtigt.. det er mærkeligt fordi jeg har prøvet en million gange at lave den så de stopper nede ved bunden af "kassen" som man skriver i, men den stopper midt på siden, hvordan får man den til at stoppe ved bunden??




*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..

-Stald Vesterskov<3




0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalia *Browny star*:
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:10

Øh, du sletter bare det nederste? ;D


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:17

Det i min signatur..??

altså vil ikke slette det der står.. ville bare gøre så den kommer længere ned.?




*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..

-Stald Vesterskov<3




0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:20

Som på det sidste billede? Remmen der sidder over nakken skal jo flugte med kindstykket...





Mvh. Rikke nu med Ca'di

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalia *Browny star*:
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:23

Stil markøren ved det sidste <3'e i din signatur og tryk delete et par gange ;D

RikkeJ (Æske): Aaarh, nu ved jeg hvorfor :P Det er fordi det er så skide løst, jeg glemmer bare hullemaskinen, så jeg kan få ekstra huller i ;)


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:26

Hmmm du synes min fylder meget...




*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..

-Stald Vesterskov<3




0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:29

Fylder den ik stadig det samme..

eller er det bare mig?




*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalia *Browny star*:
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:43

Du skal jo ikke lsette det nederste af din tekst :P


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Browny
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 22:49

Hvadså kan ik finde ud af det

Mig og computere er ik så gode sammen




*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..

-Staldvesterskov<3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Sascha (Nathalie)
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 23:15

Men ellers tak for hjælpen..

tror det blev lidt bedre



*Nathalia & Browny star*

..Øvelse gør mester..

-Staldvesterskov<3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalia *Browny star*:
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 12:55

Oh jesus ;D


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 19:30

hvor er i fine søde :D Men Finere i virkeligheden :D


Jeg kommer tilfældigvis forbi GBR imorgen Det viste du ikke lige var ?


Catrine Nalepa

Med Fantastiske CA Dapoll OX

Uden Prinsesse hesten Zasha OX


Hg Hjemmeside Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 Polle:
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 20:19

Guuuud, så må du da lige sige hej :D


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 10:20

Hvis jeg kan genkende jer :D


Catrine Nalepa

Med Fantastiske CA Dapoll OX

Uden Prinsesse hesten Zasha OX


Hg Hjemmeside Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 Polle:
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 12:57

Vi ser nogenlunde sådan her ud:


Også kun sådan ca.

Og stævnemor er medbragt ;D

Mimus grimme Horze-kasketmennesker og islænder i røven :D


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider