Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Et forslag???
Forfatter: 
Dato:  10-10-2009 20:58

Hej allesammen...


Er der nogen der har et forslag af bog-serie eller noget, nu er jeg lige færdig med Chestnut Hill serien for 16. gang, så jeg vil gerne læse noget nyt. Hvad læser i nu? Det kunne være det lød spændende??? Hjælp mig...


Knus fra Cæcilie


P.s. gerne alle former for bøger:D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2009 11:00

Firkløveret? Den handler om fire piger, der har deres egne ponyer. (Det får du nok også på et tidspunkt) I firkløveret er der også en af pigerne, der ikke har en pony, den bog hedder "Rikke stikker af". Og ved du hvad, hun stikker af med en pony, der ikke er hendes egen... Firkløveret er som sagt en serie om fire piger, de tog første hedder "Victoria kommer til hjælp" og "Rikke stikker af". Der kommer to mere her i oktober. De hedder: "Godt gået Henriette" og "Le og den store pokal". Jeg anbefaler bøgerne, fordi jeg synes, de er gode. OG... Sammen med min datter. Christina har jeg selv skrevet dem. Jeg er "en ældre dame" men det forhindre ikke, at jeg er vild med heste. Derfor vil jeg gerne skrive om, hvordan jeg synes, heste og ponyer skal behandles. Det gør jeg så gennem figurene i Firkløveret.

Min datter har desuden skrevet serien om Mille. Den omfatter indtil nu tre bøger: "Mille flytter på landet". "Mille og Plet" og "Mille og Tøsen". Dem kan jeg også stærkt anbefale. Hvis du er interesseret, har jeg nogle frieksemplarer liggende af nogen af dem, og dem kan jeg sende til dig, men... spørg lige dine forældre, om det er OK. Du kan læse om Christina og mig på vores hjemmeside.

Mange hilsner. Kirsten


Jeg kan også anbefale serien om Mille. Der er nu


Lykken er en hest
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider