Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Bare for sjov, ridning af fjordhest
Forfatter: 
Dato:  26-10-2019 15:28

En lille video af elvIs og jeg, han har været redet et stykke tid af en anden pga jeg skulle have en ny hofte, er så selv gået igang igen nu her, og måtte starte lidt forfra men nu er vi så småt på vej igen.... og ja jeg ved godt han skal gå mere frem, men lige nu ligger fokus på at få ham til at slappe af og få hovedet med i en afslappet holdning ....

Video

 

Video

 

Video

 


SKAL RIDNING VÆRE EN FEST , RID FJORDHEST <3 ELVIS <3

1
0
Svar på denne tråd
 
 Sød hest
Forfatter: 
Dato:  26-10-2019 23:02

Uha, er det ikke svært at komme i gang med at ride med en kunstig hofte?

Bare sådan af nysgerrighed, hvorfor skulle du starte forfra? Han ser ellers fin ud.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 Dejligt
Forfatter: 
Dato:  27-10-2019 22:07
Hvor er det dejligt at se jer! Selvfølgelig bliver Rom ikke bygget på en dag og du kan jo ikke bede om tempo uden at styrken er der.

Håber du vil følge op på jeres udvikling.

Og tillykke med den nye hofte, håber den fungerer godt for dig. Hvad er grunden til ny hofte hvis man må spørge?

Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-10-2019 21:45

Hej igen, jamen ny hofte pga leddegigt som har udviklet sig til slidgigt... Det var mere mig der lige skulle over den her følelse om det nu stadig gjorde ondt, men heldigvis gik det fint, selvfølgelig skulle jeg lige starte stille ud og ikke udfordre skæbnen , måtte ikke smides af de første par gange og helst heller ikke nu, da man så ved værste fald kan brække lårbenet....

Elvis er lidt sin egen herre, og kan han slippe gør han helst det, og når man ikke kender ham så godt, så gider han ikke rigtig lave noget, så det blev mest til motionering .... Derfor lidt forfra....


SKAL RIDNING VÆRE EN FEST , RID FJORDHEST <3 ELVIS <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider