Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Smuk hest men træls pilot
Forfatter: 
Dato:  16-05-2019 13:04

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Vi har har været afsted til stævne, vi red LB2 og LB3, vi havde lidt en ØV tur vi lagde ud med at ride fejl program i første øvelse i føste klasse, øv øv øv, og i galop programmet kom vi så meget tæt på et reguleret styrt, pga glat hård bane, han snublede ind i en overgang, og gled så han kom helt ned på begge forknæ, og jeg var kun få cm fra at falde af. Vi fik dog redet programmet færdig med hjerter oppe i halsen. Næste program bar præg af oplevelsen, så jeg red med rigeligt lange tøjler, usikkert og knap balanceret nok. Vi hev derfor både 2 4 taller og 2 7 taller hjem, men flest af de kedelig 6 og 6,5 taller. Vi krøb os lige knap op på 61% i begge klasser, den blev vundet på 68,5% de fleste i klassen lå på 64-66%.

En sød amatør fotograf tog lidt billeder af os, og heldigvis ser han jo tros alt flot og lækker ud, men piloten der i mod.....

anspændt, og lidt sur. SMIL FOR POKKER.....DU SIDDER PÅ DEN SMUKKESTE HEST.

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 Op- og nedture
Forfatter: 
Dato:  17-05-2019 09:59

Der vil altid være op- og nedture, men de dage hvor det hele driller, skal du bare tænke på hvor langt I trods alt er nået. Jeg smiler hver gang jeg ser billeder af jer, for jeg kan stadig huske den store, lange og muskefattige hest du startede ud med. I dag er I et helt andet sted.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler.....
Forfatter: 
Dato:  17-05-2019 19:28

Mange tak for din søde kommentar Charlotte. ​​​​​​

Ja det er rigtigt nok, det der med at man skal forsøge at tælle sine succer, fremfor at fokusere på de mindre gode øjeblikke.

Jeg syntes også selv at han er blevet så fin, men vi har også kæmpet for det. Så udtrykket "blod, sved og tåre" passer meget præcist på vores "rejse" mod at blive en "rigtig" dressur ekvipage. Og vi har da et stykke vej endnu, men ja, vi kan tros alt godt være os selv bekendt på stævne pladserne efterhånden.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 godt gået
Forfatter: 
Dato:  20-05-2019 19:45

sikke en øv oplevelse - men sejt gået at I holdt modet oppe og gennemførte! - og sikke nogle skønne billeder!!!

 

Man kan jo se hvor meget han skinner!!!!

 

og piloten - hun må øve sig i at smile til verden :) :) :)

 

Synes I begge gør det rigtig godt!


Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler.....
Forfatter: 
Dato:  20-05-2019 20:10

Tak for input i min billede tråd Svendsen, og tak for de pæne ord til os ​​​​​​

Jeg blir så glad når nogen søde Ænder tager sig tid til at smide en lille kommentar ​​​​​​

Jeg overvejer lidt, hver gang jeg igen forsøge med et indlæg, om det mon er besværet værd? Det er ikke mange kommentare der kommer, på trods af at der jo er flere 100 har set min tråd og andre tråde også. Men så gør jeg det aligevel, det er sjovt at dele sin passion, og lidt i håb om, stædigt at holde lidt liv i HN. Det er jo så hyggeligt med indlæg og kommentare her på H. FB er da også sjovt, men aligevel ikke helt det samme. Så endnu en gang, tak til dig svensen og til dig Charlotte for stadig at være en del af "de stædige aktive Ænder" som jeg selv også tilhøre.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler.....
Forfatter: 
Dato:  20-05-2019 20:11

Tak for input i min billede tråd Svendsen, og tak for de pæne ord til os ​​​​​​

Jeg blir så glad når nogen søde Ænder tager sig tid til at smide en lille kommentar ​​​​​​

Jeg overvejer lidt, hver gang jeg igen forsøge med et indlæg, om det mon er besværet værd? Det er ikke mange kommentare der kommer, på trods af at der jo er flere 100 har set min tråd og andre tråde også. Men så gør jeg det aligevel, det er sjovt at dele sin passion, og lidt i håb om, stædigt at holde lidt liv i HN. Det er jo så hyggeligt med indlæg og kommentare her på H. FB er da også sjovt, men aligevel ikke helt det samme. Så endnu en gang, tak til dig svensen og til dig Charlotte for stadig at være en del af "de stædige aktive Ænder" som jeg selv også tilhøre.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke basse
Forfatter: 
Dato:  20-05-2019 22:30
Selv tak!
Jeg har desværre ikke det store at dele selv...
Tæller ned til mandag hvor vi skal forbi KU Life og forhåbentlig finde ud af hvad der driller hos hyppen....

Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot par :)
Forfatter: 
Dato:  20-05-2019 22:39

Super flot par - træls han snublede - håber han er okay ovenpå det :)

I gør det rigtig godt


Med Fruerlundens Rosita og Ea A Fenris

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  21-05-2019 12:38

smukke smukke hest som skinner så flot :D og super smuk stævnejakke - hvad er det for en?? :D

 

Det ser ud til at du sidder skævt? (måske dybere på venstre sædeben, så du får skubbet højre skulder længere frem end venstre?)


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 smiler...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2019 00:37

tak det var sødt sagt Maria, ja han er helt ok. på søndag skal vi afsted igen, vi skal igen ride LB2 og LB3, så håber vi bare at det går lidt bedre denne gang. Og den 30 skal vi "ride for dommer kursus" hos Peter F, her har jeg planer om at prøve kræfter med LA1, for at teste, hvor langt vi er fra at være klar til det. Han går jo mange af øvelserne helt fint hjemme, så det glæder jeg mig til at teste af.

pøj pøj med hyppen Svensen, jeg krydser finger for at i snart kan få de svar i søger.

tak sandie, det er en Couture hippique, jeg er også glad for den, den har mange smukke detaljer, desværre kan man se på billderene at jeg har taget et par kilo på, siden jeg købte den,det må jeg vist lige få gjort noget ved, så den kommer rigtig til sin ret igen.

og ja jeg sidder nogen gange lidt skævt og trækker højre skulder op. dette kommer nok af mit ret dårlige venstre knæ, med mange oprationer, kunstigt korsbånd og hele minisken fjernet.

At jeg som bekendt også lige brækkede venstre hånd rigtig uheldigt sidste år, har nok ikke gjort det bedre. Min venstre side er derfor lidt svag og knap så koridineret som højre, så jeg kompencere nok lidt. Det bliver tydeligere, når jeg kommer i problemer, feks som til det omtalt stævne. Og desværre forværre det jo ofte hans spændninger og min føelse af kontrold tab,men vi arbejder på det. vi har faktisk lidt overvejet, en lille diskret "tante rem" så jeg bliver tvunget til at holde højre hånd nede på plads

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  27-05-2019 20:08

uhada jeg vil fraråde dig at bruge tanteremmen til stævner i hvertfald.. Især lige nu hvor der er så stor fokus på den i forhold til reglements ændringen osv.. Den er tilladt at have på, men må kun bruges i sikerhedsmæssigt henseende


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler.....
Forfatter: 
Dato:  27-05-2019 21:18

He... He.... Sandie, jeg har virkelig prøver rent mentalt, de sidste 14 dages tid, at rette min højre hånd og skulder, samt at holde mit venstre knæ inde ved ham, og benet "gjort langt" og det har altså hjulpet en del. Så det med tante rem, er sat "på hold"

Vi havde en rigtig fin tur til stævne i søndags, hvor min krob fungerede bedre, også uden rem


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  03-06-2019 16:26

uuuh fantastisk at høre :D Nogen gange skal der ikke mere til end lidt ekstra fokus :D


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pilot...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2019 14:05

I knokler jo sammen, og det bliver bedre og bedre... Så på med ja-hatten, I ser da godt ud.


...100% Oldenborg ... 100% hest...

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider