Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Bubbi vender tilbage!
Forfatter: 
Dato:  14-03-2018 21:11

Ja,selvom han nu egentlig aldrig rigtigt har været væk.

Bubbi er nemlig stadig hos mig, nu på 12. år, og her bliver han indtil den dag han bliver til himlens klareste stjerne - forhåbenligt først om 10+ år :-)

 

Bubbi og jeg vil også gerne være med til at forsøge at vække lidt liv i HN.

Igennem flere år lavede jeg mange billedtråde med Bubbi og vores succeser på stævnebanerne.

Sidst jeg lavede et indlæg var i maj 2015, kort inden jeg fødte vores 2. barn. Det er efterhånden noget tid siden, men lad os starte der.... ....og jeg advarer med det samme, der er virkelig mange billeder ;-)

 

Disa kom til verden d. 27. maj 2015.

Men velskabt lillesøster som dukkede op med lynets hast 8 dage over tid.

Fødslen var nem og blot 5 dage senere drog Bubbi og jeg afsted-

Billede

 

Ligesom med storebror Balder, måtte Disa finde sig i at sove lur ved ridebanen. Hun lærte det hurtigt og er faktisk den af ungerne der var allerbedst til det!

Her blot 12 dage gammel.

 

Billede

 

I protest over at alle mente jeg ikke ville få tid til Møgkrikken med 2 små børn, gjorde jeg virkelig alt hvad jeg kunne for at få os begge tilbage i form - med bandager og alting ;-)

 

Billede

 

På trods af hans størrelse er Bubbi verdens bedste børnepony! Han elsker når Balder kommer og hjælper til og har altid passet ost på ham -

 

Billede

 

Billede

 

Hest og barnevogn matcher ;-)

 

Billede

 

Selvom hun var god til det, så lykkedes det ikke hver dag... men sp er en bæresele handy, så kan man passe både babyen og hestens motion ;-)

 

Billede

 

Med små helt små børn i huset kan det være luksus de dage man er bærnefri når det er lyst så man kan nå i skoven...

 

Billede

 

....andre dage må man nøjes med en mørk bane når ungerne sover ;-)

 

Billede

 

Bubbi er og bliver en ener!

Ture som denne elsker han - og vi andre ligeså.

Som de senere billeder viser, har Balder fået sig en ridehjelm med tiden :-)

 

Billede

 

I oktober 2015 brugte Bubbi endnu et af sine mange liv.

Men gedigen gæringskolik sendte ham (igen) på en uges ophold på Højgaard.

Uniddelbart var prognoserne dårlige og jeg blev bedt om at tage stilling til en eventuel operation.

Der var ingen tvivl - var der den mindste chance for overlevelse måtte de åbne :-(

 

Billede

 

Men min gæve ven klarede skærene og i bet af nogle dage var han i bedring.

Smilene var store den dag han kom hjem <3

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Hjemme igen og ud i skoven det gik.

Og inden vi så os om, kunne vi fejre 9 år sammen - min bedste ven og jeg :-)

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Ungerne elsker at komme i stalden, men jeg har også gjort hvad jeg kunne for at hive dem med fra de var små ;-)

 

Billede

 

Lidt træning måtte der til, for min stædighed slog til den dag min mor sagde til mig, at det jo heller ikke gjorde noget vi ikke kom tilbage på stævnebanerne.... ....så jeg meldte til i 2 MB'er :-P

 

Billede

 

Billede

 

Mor trænede....

 

Billede

 

Disa trænede....

 

Billede

 

Og Bubbi vandt naturligvis begge sine klasser ;-)

Så behøvede vi ikke starte flere stævner det år :-D

 

Billede

 

Jeg bliver så glad af at blive mødt af dette yndig fjæs her dag -

 

Billede

 

Og så var der aftenen hvor strømmen gik imens vi red i hallen. Alt lys i stald og hal var væk... ..:men når man har en Bubbi er det ingen sag. Så klarer man det hele med en pandelampe. Bare han får sin mad, så er han glad ;-)

 

Billede

 

Når træningen ikke er så målrettet som den var engang, så må man finde på andet at lave. Dette er ikke ligefrem en spidskompetence, men vi hygger os ;-)

 

Billede

 

Billede

 

Verdens bedste børnepony...

 

Billede

 

Og voksenpony...

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Han er ikke meget for det ham Balder, men nogle gange synes moderen at det er sundt at prøve andre og mindre heste ;-)

 

Billede

 

Billede

 

I april 2016 var vi rigtig godt ridende!

Med ny underviser og flere tilmeldte stævner.

Motivationen var høj og hesten rigtig godt gående -

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Men så dummede Møgkrikken sig!

Lidt vild leg på folden resulterede i en kodeledsforvridning til samlingen, ingen forårsstævner og tidlig sommerferie... ...bubbi beklagede sig naturligvis ikke!

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Men Bubbi gjorde som han heldigvis har for vane at gøre 1 han kom stærkt igen :-)

I juli startede vi årets eneste stævne og rendte en MB til 67%

Lynlåsen i støvlerne sprang og jakken kunne ikke lukkes, men derudover havde vi en hyggelig dag :-D

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Det blev sommer og det blev efterår - og jeg blev gravid igen ;-)

Ridningen blev til hygge og det vi gad på banen.

 

Billede

 

Balder øvede sig i fremmede ponyer.

 

Billede

 

Min mor fik også en tur...

 

Billede

 

Billede

 

Og dagen kom, hvor min 3-årlige proklamerede at nu ville han springe!

Heldigvis for Bubbi var han tilfreds med en bom på jorden ;-)

 

Billede

 

Og kan man springe kan man også ride stævne.

Så det gjorde de, Balder og Bubbi - og det med stor succes.

Som alle de andre små ryttere fik Balder en kæmpe sløjfe med hjem. Han er meget stolt af den endnu ;-)

Og Bubbi var bare glad for at få lov til at komme k byen...

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Det blev vinter...

 

Billede

 

Min søster flyttede endelig hjem til Fyn!

Mig selvfølgelig skulle hun igen være en del af vores hverdag... så moster kom med i skoven. Hun fangede et ganske fint billede til familiealbummet ;-)

 

Billede

 

Billede

 

Bubbi hader nytår ;-)

 

Billede

 

Billede

 

Som 3. gangs gravid, er kroppen ikke helt så gearet til det der ridning som de andre gange.

Så var det godt Anne var hjemme igen. Og ungerne elsker at moster er en del af deres hverdag :-)

 

Billede

 

Det her er Kiki. Verdens sejeste pony!!!

Hende må vi heldigvis låne når vi har lyst :-)

 

Billede

 

I uge 28 med lillesøster Birla bildte vi os stadig ind at vi kunne ride - sådan i 5 minutter ad gange i hvert fald ;-)

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

En lur i en høstak - han er bare verdens bedste ven!

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Det sidste kys til Bubbi, dagen inden han blev storebror for 3. gang...

 

Billede

 

Og knapt 2 døgn gammel, var lillesøster med i stalden <3

 

Billede

 

Sådan en barnevogn kan bruges til meget når babyen ikke vil ligge der ;-)

 

Billede

 

Billede

 

Balders 4 års fødselsdag skulle naturligvis bruges med Bubbi.

"Han er min hest, ikke mor? Din, min og Moster Anne Pandes." Så sandt som der er sagt :-)

 

Billede

 

Billede

 

Nogle ting ændrer sig aldrig, Bubbi elsker stadigvæk mad ;-)

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Verdens sejeste Kiks giver også ture med vognen.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Sådan er jeg på barsel. Baby i barnevogn, tændt alarm og på banen med min hest ;-)

i hvert fald noget af tiden :-)

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Nå, men jeg skulle jo bevise det endnu en gang, så knapt 2,5 mdr. agerer min 3. fødsel, vaskede jeg krikken og satte kursen mod stævnepladsen...

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Og babyen blev sulten. Jeg kan afsløre at stævnetøj ikke er ret ammevenligt ;-)

 

Billede

 

Og selvom benene skreg på at blive lukket ud af støvlerne og jakken ikke kunne lukkes, så gjorde den gæve Bubbi det igen.

68% i MB og vandt.

Han fik selv lov til at klare den sidste fri trav, der havde keg kun tanker på ikke at tisse i bukserne ;-)

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Min søde hesteven, han giver så meget glæde i hverdagen -

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Disa fik en pony i julegave... den er billig i drift ;-)

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Ungerne elsker at hjælpe i stalden.

Det er ofte til mere besvær end hjælp, men det er hyggeligt alligvel :-)

 

Billede

 

Billede

 

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Jeg håber ikke jeg kedede jer med mange ensformige billeder, men det er ikke tit der bliver taget ridebilleder med og intensiteten er la ft fra hvad den var engang :-)

 

vi hygger os og når det vi når.

Bubbi er min bedste ven, mit pusterum. Lige nu er hans vigtigste opgave at holde sig sund og rask og fortsætte med at være en del af familien <3

 

Tak fordi I kiggede med :-)

 

 

Billede

 


Karen

"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

.: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.

39
0
Svar på denne tråd
 
 smuk hest
Forfatter: 
Dato:  14-03-2018 21:28

Sikke en skøn tråd og søde stemningsfuldte billeder.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke Bubbi
Forfatter: 
Dato:  15-03-2018 08:21

Dejlige Bubbi med sin storfamilie


Kh NinaSt

Min youtube-kanal

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skøn tråd...
Forfatter: 
Dato:  15-03-2018 08:39

især når man nu selv er gravid for første gang og håber på ridningen kan blive ved længe endnu selv om maven vokser. Og man håber på at være i sadlen igen hurtigt igen efter fødselen men baby i barnevogn. Ja ja så må vi sætte ambitionerne ned og måske det ikke bliver stævner flere gange om måneden men det betyder heller ikke noget så længe der bare stadig er tid og plads til at nyde hesten i hverdagen.

 

Skønne billeder, håber godt nok jeg kan få lige så mange skønne billeder med hyppen og lille pigen når hun kommer til verden. Og måske også lidt ridebillder når maven er stor om et par måneder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bubbi trolden...
Forfatter: 
Dato:  15-03-2018 10:19

...er simpelthen som du skriver - den bedste Bubbi i verden - og i skarp konkurrence med mine egne heste om 1. pladsen af alle heste

 

Skønne skønne billeder - og selvom INGEN der kender mig vil kalde mig børnevenlig ( ) så er især det billede hvor begge de 2 "store" står og børster Bubbi´s mave da bare et man bliver i skønt humør af

 

Guld værd at have en børnevenlig musse når nu du er gået i avl

 

Min afdøde ( ) Faxa - som ellers ikke just var verdens mest rolige trold - var også extremt børnevenlig, alt kunne ske omkring hende, var der børn så var benene boltet til jorden så man ikke kom til at hoppe de små ned

 

...og ja, det lykkedes selvfølgelig barnet at trille ned af stolen - som væltede - ind under maven på Faxa - INGEN reaktion fra den brune superhest, hun sendte bare et mildt bebrejdende blik mod ungen "Altså - ikke gøre sådan noget klovneri - ikke alle heste er jo lige så rolige og afbalancerede som mig søde ven"

Billede

Stor og lille

Billede

...og fletninger har barnet SELV lavet - SÅ flotte, jeg er vildt imponeret stadig - nu snart 10 år senere!!!

Billede

Størrelsen betyder heldigvis ikke noget når kræet selv bærer benet

Billede

 

Trine (Faxa)

 


4
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig læsning!
Forfatter: 
Dato:  15-03-2018 11:49

Hvor er det et skønt indlæg at læse når man sidder her, med en uge til termin og nærmest kun høre om mødre der ikke når andet end at få dem selv og barnet levende gennem dagen.

Jeg rider stadig dressur et par gange om ugen og håber at kunne kunne komme igang igen hurtigt efter fødslen - faderen ved heldigvis godt hvordan jeg bliver hvis jeg ikke kan ride.:-D



Gitte

1
0
Svar på denne tråd
 
 dejligt Bubbi gensyn
Forfatter: 
Dato:  15-03-2018 17:08

Ih hvor er det da bare fantastisk at se livstegn fra Skønneste Bubbi igen! - og hvor er det dejligt at se at han er så fin en børnepony - fedt at du nyder både unger og hyp :)

Med 3 unger og hest så kender jeg udemærket det der med - hvordan filan kan du dog nå det??? - tjo hesten er netop det frirum der gør at jeg kan nå det :)

Nu er den yngste så 13½ og jeg bruger derfor en del krudt og tid på at være ponymor - for hun vil noget med det der ridning - så jeg har fået kørt en del med pony og trailer de sidste par år - men nøj det er nu også hyggeligt! - Især når det er lykkedes at finde verdens bedste lærepony og ponyven :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-03-2018 22:16

 

Skønne skønne Bubbi

 

Det er da fuldstændig lige meget hvad i laver så ser det bare så hyggeligt ud!!!

 

Dejlige billeder og skønt at se noget fra jer igen


Nu uden hendes fantastiske gyldne stjerne

Golden Fabia

04062000-07022018

Altid og forevigt <3<3<3

Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 de kære heste
Forfatter: 
Dato:  16-03-2018 09:03

dejlige billeder og dejligt du er tilbage..

 

min hjernevaskede datter elsker også at ride de store heste frem for sin pony.. som hun siger de store heste er jo mere velredne og opdragne

nu er hun snart 11 år og ved at vokse fra sin lille 3´er pony, men nu mener hendes underviser at hun er stor nok til at nu skal hun til at ride rigtigt, sidde korrekt og så skal pony altså også til at gå mere korrekt.. de er hårdt for både pony og rytter.. men når de små ting lykkedes, så bliver hun ekstra stolt..

Billede

her et billede efter et stævne hvor de startede LD1 og LD2.. hesten der altid er sød og rar, fandt ud af der er myg og så er der en lille pige på ryggen, så han tøffede rundt som et gammelt øg på banen.. dommerens kommentar var "godt kæmpet" .... rideskolen mente jeg skulle lade ham blive, da de godt kunne bruge sådan en sød hest.. men han kom nu med hjem igen

 


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wuhuuu
Forfatter: 
Dato:  18-03-2018 11:10

 

Endelig en Bubbi-tråd. Må indrømme at jeg altid har haft et hemmeligt crush på ham, har altid syntes at han var så vanvittig smuk Og du skal da også lige have et tillykke med afkommene med på vejen. Skønne unger du har fået Men så dejligt at høre at det går godt både med hest, unger og stævner og fedt at du kan få det hele til at hænge sammen. Det giver håb for os andre som overvejer at ende i samme situation Og nej, man kan ikke lægge for mange billeder op af Bubbi - det har du helt misforstået


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

1
0
Svar på denne tråd
 
 Cool...
Forfatter: 
Dato:  19-03-2018 18:28

Dejlig tråd Jeg er sikker på, at mange bliver inspireret af, at du stadig er lidt seriøs, selv om du har fået tre børn. Og at hesten også kan være en glæde for hele familien

 

Jeg kan godt huske trådene før i tiden...Tror endda, jeg har set dig ride en enkelt gang på Broholm til trakehnernes eliteskue.


Kh. Britt

 

med

den smukke welsh cob, Valhallas Abigail - kaldet Abby

og

hendes vidunderlige datter, Donwell Allegra (wpbr)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-03-2018 14:01

Velkommen tilbage!!!

Det var altid en fornøjelse, at følge med i dit liv, når du smed en tråd og det har ikke ændret sig!!!!!!!!!!!!!!

 

Tak for kigget!!!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 skønne billeder
Forfatter: 
Dato:  21-03-2018 15:56

Jeg kan huske, at jeg læste dit sidste indlæg dengang.

 

Nu sidder jeg på snart 25 og er ved at være babyskruk men absolut ikke færdig med at ride :-P Hvor er det nogle SKØNNE billeder og dejligt at han bliver brugt af hele familien.

 

Du er sej at kunne få det til at fungere - jeg tror, at min mand skal se det her - for han tror ikke på, at man kan ride før/efter graviditet ;)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Så hygge
Forfatter: 
Dato:  21-03-2018 21:22

sikke en hyggelig tråd, som jeg læste råt, og blev så trist da den sluttede! :D det var så inspirerende også

 

Og nøj ham bubbi er lækker!!!


Sagde Maya med lillefis Vito

 

 

 

Følg os på Facebook!

www.facebook.com/VtiosWorld

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  22-03-2018 22:02

Der kan I bare se hvad der sker - jeg bruger HN alt for lidt og havde jo glemt alt om tråden her

 

Tusind tak for alle jeres søde svar!

 

Annika - tillykke med din graviditet :) Selvfølgelig kan det lade sig gøre, det er bare et spørgsmål om at ville det nok og prioritere det nok - og så er det et spørgsmål om at finde sig selv i sin nye morrolle. Måske har man lyst til at ride lige så meget som før, måske er en skovtur i ny og næ nok det første år. Man ved det ikke før man står der. Heldigvis kan baby være med til mange ting i stalden lige fra start, så har man blot lyst til at strigle og smørre hove, så klarer man snildt det med baby i barnevogn eller vikle ;)

 

Trine - sikke nogle dejlige billeder <3

Det er virkelig sjovt som de kære heste fornemmer at ungerne ikke er så store.

I sidste uge havde jeg vendt ryggen til hest og børn i 2 minutter og straks sad min 2-årige under maven på Bubbi "Se mooooooar, Disa under Bubbis mave"

 

Gitte - Sådanne dage er der også, specielt i starten ;) :P

Men for mig er hesten og ridningen også virkelig mit frirum, stedet hvor jeg får lov til at være mig. Min hestetid er STÆRKT ruduceret i forhold til før vi fik børn. Da havde jeg 3 heste i fuld ridning, nu har jeg Bubbi med hjælper... Men jeg vil ikke være det foruden :)

Nyd din sidste tid med maven og nyd fødslen og de første magiske dage! Det er det største i livet <3

Jeg har gjort det 3 gange og jeg kunne gøre det 1000 gange mere :)

 

Svensen - Tak <3

Og ja, lige præcis! Hestene er bare et pusterum og stedet hvor man får lov til at være sig selv! Og selvom det npgle vinteraftener er virkelig hårdt at slæbe sin krop afsted efter en lang dag med job og børn, så er det det hele værd når det brune hoved brummer ved lyden af mors tøffende støvler

 

Karina - Tusind tak

Jeg er virkelig ked af at høre om dit tab af Fabi! Men hvor fik I også mange gode år sammen <3

Håber der er en ny fantastisk hesteven til dig derude.

 

Lene - Haha! Men man behøver da heller ikke en pony når mor har en hest ;-)

Jeg håber dog alligevel at finde en fin pony til dem, hvis de bliver ved med at ville ride. Bubbi er sød og fantastisk, men han er bare ikke så nem at tumle alene når man ikke er så høj :P

 

Pernille - Åh, tusind tak :D Jeg er også ret godt tilfreds med dem allesammen hvis jeg skal være helt ærlig.

Jeg er glad for at jeg kan bringe lidt håb til jer. Selvfølgelig er der tid og plads til hesten også, men det er på bekostning af sofaftener. Men hvad skal man også med dem ;)

 

Britt - jeg er glad for at jeg kan inspirere!

Uh ja, det er nogle år siden vi har redet TAF sidst. Vi var meldt i 2016, men han var underlig til træning torsdag aften op til, så jeg meldte fra :(

Men Anne havde ham faktisk med i sommers hvor de red 2 fine MB'er :)

 

Connie - Tusind tak! Det er hyggeligt at gense nogle af de gamle kendte navne

 

Sabine - Ja, vis ham den da endelig :D ....men det er heller ikke nogen hemmelighed, at Bubbi ofte er kilde til diskussioner og irritation fra min mands side ;) Han er glad for at jeg har Bubbi og han er glad for at børnene også har glæde af ham, men han synes stadig han er både dyr, tidskrævende og lugter

 

Maya - Hyggeligt du også er her endnu! Håber du og Vito har det godt

 


Karen

"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

.: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.

3
0
Svar på denne tråd
 
 Barn under maven...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2018 19:52

...uhhhh giver flashback til da min yngste nevø lige valgte at tage turen under rødes mave (datter af MEGA børneglade Faxa) - på trods af flere formaninger om at alt foregik FORAN hesten!!!

 

Røde er IKKE børnevenlig som sin mor, og hun HADER at blive rørt på maven... Da jeg så ham stikke den vej var jeg allerede begyndt at udtænke hvordan jeg forklarede min bror at jeg havde ødelagt hans barn

 

Heldigvis skete der ikke noget - selv røde så lidt betuttet ud over at hun ikke havde nået at reagere på ninja-barnet

 

Trine (Faxa)


1
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor hyggeligt
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 14:29

Dejligt når der kommer lidt opdateringer fra gamle HN'ere, jeg savner det lidt når vi alle kun er på FB, for jeg synes det er sjovt at læse, men jeg skal følge så meget om avl på FB, så der ikke er plads til andet.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 18:51

Hejsa hejsa, dejlig med en udate fra aller skønneste Bubbi.

Det ser da bare forfærdeligt hyggeligt ud, med børn og Bubbi i skøn forening.

og sejt nok, at du lige nupper et par sløjfer ind i mellem børn og graviditeter.

Mig og Gilbert, ja vi er her jo stadig, vi rider, vi leger og vi nyder livet.

oog det hænder da også at vi smutter her ind forbi og læser, kommentere eller selv laver et opslag.

Men nok om os, dejligt med et gensyn med dig og Bubbi.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak tak tak
Forfatter: 
Dato:  26-03-2018 22:57

Tak for en fantastisk tråd og de skønneste billeder!

Det må være fantastisk at have en så bund stabil hest, så man har mulighed for at kombinerer sin ridning og familie på den måde - jeg er vild med det!

 

Og sikke et overskud du må have.

Tusind tak for kigget - skøn hest og skønne unger :)


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

1
0
Svar på denne tråd
 
 hvor hyggeligt
Forfatter: 
Dato:  29-03-2018 02:00

Bubbi og dig var en af de første mine tanker gik til da jeg læste tråden om hvor dødt der var her på hn efterhånden, og søreme om ikke der kom en dejlig lang tråd med masser af billeder:-)

 


Mvh Naja

 

Ydmyg tjener for Donna

og lykkelig ejer af Cirkeline

 

Vm's Showtime hingsteføl efter Sunnyboy/Bernstein

er til salg, ved interesse skriv pb

 

Vm's Zolero er pt udlånt til ung springrytter

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider