Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Indendørs terræn spring premiere.
Forfatter: 
Dato:  24-03-2018 23:24

Halløj bag skærmen, Gilbert og mig har i dag været til vores første indendørs terræn træning.

Det var MEGA sjovt, og vi er stolte af os selv. Vi har ikke sprunget siden sidste forår, men det kunne man kun mærke på piloten, hun var lidt rusten, men Gilbert var en gutter mand med stort mod. Særlig den helt smalle kasse er jeg MEGA stolt over, at vi bare fløj over. Gilbert var lidt sløset i opvarmningen, han ramte på et par gang på de helt små 30cm spring. Ingen stop og ingen refuseringer, og da først vi kom i gang med de spring der havde lidt højde og bredde, fik han løfte fusserne. En totalt "glad i låget" oplevelse for mig, jeg elsker min store guttermand, han gør sig altid umage, og pynt på banen, så som store "skræmme" tøjdyr og små juletræer i potter, tager han ingen notits af.

Her først et billede fra da jeg lige har læsset af, og et enkelt inden fra banen, så lidt video stumper,af vores debut med indendørs terræn spring. Håber i kan se vi har en fest.

 

Billede

 

 

Billede

 

Video

 

Video

 

Video

 

Video

 

Video

 

Billede

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 terrænspring
Forfatter: 
Dato:  24-03-2018 23:59

Det ser mega fedt ud, det gad jeg godt prøve engang - lidt noget andet vintertræning end de sædvanlige spring

Og rustne eller ej, jeg synes i gør det godt


 

Mvh Michelle

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 18:42

Tak for svar Michelle, og tak for de rosende komentare. ja det var rigtig fedt, du skulle tage og prøve.

Nu glæder vi os til at udendørs sæsonen starter og vi kan komme ud i solen under de grønne træer og få lidt "luft under spring vingerne.

Og tak for tums Up fra jer andre.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 i har alt mulig grund til at være stolte
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 20:10

Hvor er i seje, og hvor er det altid en fornøjelse at læse om jeres oplevelser. I har en vist en evig fest.

 

Men hvor er han blevet kæmpestor


Hilsen Nana

2
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 23:38

Tak Nana det var sødt skrevet.

Ja han er blevet noget af en basse

Og da jeg jeg jo er en forholdsvis lille @!#$ 160cm og 66 kg, så ser han jo nok endnu større ud, og 174 cm er da også en pæn størrelse, men jo ikke ualmindeligt for en ridehest.

Og så er Gilbert vist bare stor over det hele, så derfor ligner ham lidt af en kæmpe ved siden af mig. Heldigvis er han jo lige så sød som han er stor, det er dog lidt upraktisk, med sådan en stor hest, når han feks skal glo når han kommer ud af traileren og jeg forsøger at give ham trense på he.... He... .

 

Billede

 

 

 

Om


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  27-03-2018 22:19

Så fik jeg lige et par billeder af Bjarne. Det et vildt så smal den kasse var vi kan lige klemme os igennem.

Billede

Vi vandt jo et gavekort til en udendørs træning hos Bjarne

Billede

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke stritte med tæerne
Forfatter: 
Dato:  28-03-2018 13:51

Ja, den kasse ser ud til at give god træning i at holde tæerne inde på plads

Dejlige billeder. I ser ud til at have haft en dejlig træning - både du og hesten.


Kh NinaSt

Min youtube-kanal

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  31-03-2018 15:28

He.. He.... Ja det er nemlig rigtigt Nina, jeg ramte faktisk flaget i venstre side med støvle spidsen i vores første forsøg på smal kasse, men rester af tiden, kom vi snildt igennem *så vi var svært stolte af os selv. Tak for din kommentar.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider