Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Ny i hesteverden/Karriere snak?
Forfatter: 
Dato:  04-03-2018 22:22

Hej alle,

Jeg vil starte ud med at sige at jeg er ny i hesteverdenen, og er startet til ridning for nogle måneder siden. DET ER SÅ SKØNT, jeg har dyrket en helvedsmasse sportsgrene, men ridning er simpelthen bare det bedste.

Jeg går virkelig meget op i det, men ville ikke få mit håb for højt oppe, kan jeg mon nå at blive så god at jeg deltager til landsstævner ect.

Jeg må indrømme at jeg starter til sent ind da jeg ligenu kun er 16, men jeg har fået at afvide at jeg udvikler mig hurtigt på ekstremt kort tid.

Er det mon meget for sent nu, hvis jeg vil få en karriere ud af det?

Jeg har desuden også lavet en ny instagram --> Fsrk_rytter


Eat. Sleep. Ride.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen kan vide...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2018 15:41

Tja hvis du har talent og ikke mindst PENGE!!! så kan du måske godt. Det kræver virkelig en god mængde penge for at komme til tops i hesteverdenen.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Træning
Forfatter: 
Dato:  05-03-2018 16:19

Og ud over penge skal du være indstillet på at bruge rigtig meget tid på træning med god undervisning. Fordelen i forhold til økonomien er at man ikke har tid til at bruge penge på at gå i byen og tage på ferier


Kh NinaSt

Min youtube-kanal

3
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan du godt....
Forfatter: 
Dato:  05-03-2018 22:16

Det kan du godt - men det kræver flid, tålmodighed, en god hest, en fantastisk underviser og en familie som bakker op.

 

Evt kan du blive inspireret af Josefine hofmann

www.everhorse.dk/nyhedsarkiv/Fra- hestepasser-til-toprytter

 

mvh Charlotte

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider