Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Nyt fra Hulder
Forfatter: 
Dato:  25-02-2018 16:08

Sidst jeg lavede et herinde, var i forbindelse med, at Hulder havde gjort skade på sig selv - igen
Det viste sig heldigvis "bare" at være en hovbyld - hvordan han så kunne stå i Ansager i over 2 uger, uden at de fandt ud af dette, er så noget helt andet. Nåja, da først feberen og infektionstallet var væk, gik der ikke længe, før han var rideklar igen.

Første gang i over et år, forsøgte vi os med at springe

Billede

 

Men, der kom sne og frost til Vestjylland. Så jeg valgte at lade ham rende rundt uden dækken - vi kunne alligevel ikke ride pga en frossen ridebane.
Han virkede nu også til at hygge sig godt

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Hvad jeg dog aldrig havde troet der ville ske, er blevet til virkelig. Jeg har sat Hulder til salg.

Efter at være blevet mor kan jeg mærke, at tiden - og ikke mindst lysten - bare ikke er der på samme måde længere.

Og dette er Hulder ikke tjent med. Han trænger at komme i hænder og blive brugt dagligt (hvilket han elsker) i stedet for de 3x i ugen, som jeg pt kan tilbyde ham.

Så selv om jeg ikke har været god til at opdatere herinde, synes jeg alligevel, at det også skulle fortælles her. Dette bliver nemlig nok den sidste opdatering fra os på -nettet.

 

Et sidste billede skal der dog til. Taget i sidste uge
Langpelset og beskidt men stadig hammer lækker.
I går blev han klippet og fik dækken på - det var tiltrængt

Billede


Simone & Glibings Hulder 

 

Den smukkeste stjerne på himlen

Madison Søttrupgård

 

Hulder kan nu også følges på Facebook

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-02-2018 16:30

AJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Håber virkelig ny ejer finder vej til HN - for Hulder kan jeg da ikke undvære herinde

 

Når det så er sagt - så tager jeg hatten af for din beslutning - og håber vindene blæser lykke og held til jer begge i det nye liv!!!!

 

Tusinde tak for dine tråde - det har været en stor fornøjelse hver gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lækre Hulder....
Forfatter: 
Dato:  25-02-2018 19:27

Lækre Hulder ( med og uden snavs) er han bare en tæskelækker fjordhest

 

Har set ham været til salg, og har været fristet....men selv uden børn er to heste rigeligt for mig

 

Hatten af for at du mærker efter i dig selv, om hvad prioriteter du har i livet - og tid med børne kommer aldrig igen, og hestene bliver aldrig bedre af at stå år efter år og vente på at børne reelt flytter hjemme fra - så TOP respekt for dit valg.

Og så håber jeg lækre Hulder får en lækker ny ejer.

 

mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 skønne Hulder
Forfatter: 
Dato:  25-02-2018 21:45

Dejligt at høre fra jer igen - han er altså bare så flot et eksemplar af de gule - mums!

 

Noget af en beslutning at sætte ham til salg - du må få skrevet ind i kontrakten at han fortsat skal vises herinde :)

 


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider