Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Min nye hest!
Forfatter: 
Dato:  26-02-2018 17:32

Hej HN'er,

 

Jeg er oppe og flyve i stjernerne!

Der er sket det vidunderlige, at jeg for første gang i mit liv skal være ejer af en ridehest! Jeg ejer min dejlige shetlandspony, Roar, og jeg har redet i mange år, og haft mange parter og passeheste, men aldrig følt jeg har haft økonomisk eller tidsmæssigt overskud til at eje en ridehest selv. Men nu flytter jeg til Vestjylland fra Aarhus pga. job, og vi skal fandme bo med egne folde lige udenfor døren! (Hvor vi vil bygge løsdrift med mulighed for bokse). Det er nær ved Skjern Rideklub (gå-afstand), så der er mulighed for ridehus. Eftersom jeg ikke kender nogen i Vestjylland, og mine andre hobbyer befinder sig Aarhus, har jeg intet jeg skal når jeg har fri - så NU skal det være.

 

Jeg har i et års tid haft part på en dejlig frieservallak i en lille stald, hvor min egen pony også har været opstaldet. Ejeren af stalden (og frieseren) har også en anden frieser, en tilredet og tilkørt hoppe, som skulle gå i 2-spand med hendes vallak, men hun egner sig ikke godt til dette. Ejeren vil meget nødigt af med hende fordi hun er så skøn, men hun har ikke behov for 2 ridefriesere, og har haft svært ved at få sat hende til salg fordi hun holder så meget af hende - men hun har gået og sagt at "nu skal hun også sælges... det skal bare være til et ordentligt hjem! Ellers beholder jeg hende!" Jeg har altid syntes hun var den skønneste pige, hun er billedsmuk, har super lækre bevægelser, er sindssygt blød og fleksibel i sin krop, er helt enormt sød og rigtig menneskeglad, men mangler at se lidt af verden og lære at man ikke kan vade ind i folk med træskostøvler på (der skal jordtrænes lidt ). Hun er en rigtig glad og dejlig hest... Summa summarum er, at nu skal hun sgu med mig og lille Roar til Skjern! Jeg kan slet ikke få armene ned! Tænk at hun er MIN hest!

 

Sig hej til Senja!

 

Billede

Fine pige (med min Roar under maven )

Billede

Spisetid

Billede

Roar spiller smart. Det gør han lidt altid. De er begge ret vilde med at løbe rundt og smide med deres lækre hår

 

Billede

Ej men se nu lige det fjæs! I can't even

 

Billede

Smukke dame - jeg kommer til at have telefonen fuld af billeder af hende...

 

Billede

Skøn og sød er hun!

 

Jeg håber at kunne holde jer opdaterede med vores rejse vestpå, min nye titel som hesteejer (selvom jeg har været ponyejer længe), byggeriet af folde og løsdrift, ridningen, jordarbejdet og det hele... hvis folk har lyst til at følge med, selvfølgelig :)

 


Anne Sofie

med

Shetlænderen Roar og frieseren Senja

 

15
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2018 18:04

Tillykke!!!!!!!!!!!!!!!

Det er stort og kan godt forstå du ikke helt kan få armene ned!!!!!

 

Kan kun snakke for mig selv - men jeg gider godt have en opdaterings tråd engang i mellem

 

Så for denne gang - tak for kigget, det var en fornøjselse at læse dine glade linjer og se dine flotte heste!!!!!!!!!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

3
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-02-2018 22:07

Det må være dejligt at du ved, at hestene kender hinanden og trives sammen


Kh NinaSt

Min youtube-kanal

2
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-02-2018 05:41

Det er da ualmindeligt forståeligt, at du flyver helt deroppe. Stort tillykke med din nye tittel som hesteejer af en smuk madamme og med jeres nye bolig. Det bliver spændende med jeres kommende projekter.

jeg melder mig i koret over dem der gerne vil se opdateringer.


Hilsen Nana

2
0
Svar på denne tråd
 
 Det lyder som om....
Forfatter: 
Dato:  27-02-2018 11:52

... I har fundet et rigtig dejligt sted at bo - og tænk at få sin første hest :)

 

Tillykke med det! Og ja, vi vil gerne se opdateringer :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2018 16:05

Tillykke - det er jo helt perfekt det hele, sjovt som god karma kan vise sig på en gang

 

Glæder mig at følge alle jeres projekter - både hest, stald, pony M.m.

 

mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-03-2018 10:43

 

Kæmpe stort tillykke med endnu en skønhed. Hun ser rigtig rar og meget smuk ud. Held og lykke med dit nye liv vestpå - det er såå fedt at have sine heste hjemme (alt det ekstra arbejde snakker vi ikke om, men ville ikke bytte) Og ja, ville også være en trofast læser af flere tråde fra dig, Senja og Roar


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider