Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Bamse baby, venter på forår...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2018 11:32

 

Syntes jeg vil vise et billede af Bamse. Han er født i 2017 og bliver kat. I


Han hedder ikke Bamse på stamtavlen, men det er bare nemmere og passer ham bedre end et meget langt og fint navn.

 

Billede

 

Han er efter Bomgaardens Dooley, DH mor og har den tyske Elitehingst Manolito som morfar. Manolito er efter den kendte elitehingst Matcho AA.

 

Han har et par søskende som klarer sig rigtig godt i sporten internationalt, så mon ikke han kommer til at gøre en dygtig ponyrytter glad en dag.

 

 

Hvad går i og venter på, ud over forår ifht. ungheste?

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

5
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2018 12:40

Udover sommer - så venter jeg ikke på noget, men vil da lige sige, Bamse har et meget smukt hoved!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 Plyspony
Forfatter: 
Dato:  24-02-2018 14:03

Hvor er han fin

 

Venter også bare på forår ... og på at storkonflikten bliver afblæst.

 


Nu med skovtursquarter

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2018 21:46

 

Hvor er Bamse bare skøn, dejlig mildt udtryk Blir spændende hvad han kommer til at præstere i fremtiden.

Herhjemme venter jeg bare på foråret, så min ridebane blir til at ride på igen. Min hest Majjar blev tilredet sidste efterår og har stået stille det meste af vinteren pga at min bane bukkede under for regnmængderne sidste år. Så er ved at gå til af bare spænding, for at komme op på ham igen Men der sidder heldigvis et rigtig godt hoved på ham, så regner med at han ikke har glemt det hele


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

1
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  09-03-2018 17:34

 

Tak for rosen.


Jeg syntes selv at han er en fin bølle. Er nok slet ikke klar over hvor 'fin' han i virkeligheden er. Det er i hvertfald blevet en morsom hobby at opspore hans ½-søskende og læse om deres bedrifter. (Jeg forstår dog ikke altid lige hvad de klasser egentlig betyder som de har startet! )

 

Gik længe og ventede på at der skulle komme sne, sådan et RIGTIG lag sne.

Så Tittede solen frem og jeg tænkte, Forår. Er det dig?

Dét var det så ikke, vi fik nemlig sne, ikke meget men det er noget mærkelig ISkoldt tø'sne. Okay, NU har vi set Frøken Frost så nu må foråret gerne komme. Vil nemlig snart gerne kunne taget nogle nye billeder, hvor der ikke er brun baby i mudder, men brun baby i det grønne.


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er godt
Forfatter: 
Dato:  09-03-2018 18:00

nok en fin fyr

 

Må vi se dine andre heste også? Har du ikke også fjordhest og haflinger, eller hvordan gik det med dem? Kan også huske en frieser?

 

Hilsen en stalker


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd
 
 Sød lille fyr
Forfatter: 
Dato:  09-03-2018 20:56

Han er ret kær, det lille pelsmonster - tror han bliver en rigtig køn en

 

Her ventes der bare på sol og sommer. Med det vejr vi har haft har det trukket lidt ud med at komme i gang med lillehesten, så hun er stadig på mere eller mindre på vinterferie.


 

Mvh Michelle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Snøft.:'(
Forfatter: 
Dato:  09-03-2018 21:30

 

Tak for rosen, stalker.

 

Min elskede Frieser er desværre død.

Vi fik næsten 24 år sammen. Det er lige 2 år siden, men stadigvæk urimeligt hårdt.

 

Min Haflinger er en "sur gammel" mokke.

Elsker hende højt, men ikke i nærheden af Tracy!!

Billede

Hun ses ofte i gang med at spise et eller andet..

Overvejer at ifole hende, da hun er mega jaloux på den anden hoppe som har føl. Men den der super skovturshest fik jeg ikke lige...

 

 

Og så har vi Futte som er dele hest. På vej til de 4 år. Overvejende nem og velopdragen, men er begyndt at arbejde sig op i hirakiet på folden... prøve på, altså.

Den store pige har redet lidt på ham, men der er noget vej endnu og vi skal lige finde ud af hvilken vej vi skal. ;-)

 

 

Tjaaa, sådan er hans indstilling ofte til tingene...

 

Billede

 

Så har jeg haft et langt forløb i forsøget på at finde en pony til min datter. Det lykkedes, både, og. Købte en pony, den er bare ikke rigtig egnet til at ride på, men den har så nogle ret gode gener. Havde haft hende i 2 måneder, inden det gik op for mig at hun rent faktisk var kåret i hovedstambogen.. Så er hun vist også drægtig... Ak, ja.

Og halen er pist væk, spist..

Billede

 

Den yngste havde en lille crembolle som blev solgt. Køber mistede dog ret hurtigt interessen for tilværelsen som rytter så vi købte hende tilbage, så nu har vi (endnu) en som ikke kan bruges til en sk*d. :/

 

Vi har også 2 "Lopper" og min store pige har en Islænder som hun overvejende passer selv. (Y) Hun er 11 år nu i morgen. :)

 

Billede

Billede

 

Min anden Frieser og hendes welsh partbreed føl er her ikke længere, men de er kommet til gode og kompetente hjem. <3

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

1
0
Svar på denne tråd
 
 Sommer
Forfatter: 
Dato:  02-04-2018 03:11

ej hvor har i nogel flotte heste allesammen

jeg venter på luner vejre så min dreng på 2 år kan blive vasket

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Irish cob ??

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider