Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Baby og derefter i sadlen igen :)
Forfatter: 
Dato:  25-11-2017 19:51

Skriver ikke så meget mere herinde mere... Der har været travlt... Og ingen fantastiske billeder af dele, for det har man heller ikke altid tid til at få taget... men nu må jeg til det.

Ja jeg er jo blevet mor for første gang :)

Sikke en omvæltning... En dejlig lille dreng. Rune... Men han tager meget af den tid, som man førhen brugte på hestene ;)

 

Det er dog dejligt at kæresten tager sig lidt af ham, når han er hjemme... Og så kan jeg komme ud og lave det jeg savner i øjeblikket... At sidde i sadlen igen .

 

Fik taget lidt billeder :)

 

 

 

Gloa på 6 år :

Billede

 

Billede

 

 

 

Kærestens hest, Feykir på 14år:

 

Billede

 

Billede

 

 

Hvordan får i andre tid og ikke mindst.. overskud til både børn og hest? :)

Til trods for jeg nyder de få ture jeg kommer ud på basserne, så har det også været en stressfaktor ikke at få redet dem... Derudover også pasningen af dem (har dem hjemme). Håber det bliver bedre med tiden ;)

 

Til sidst.. et billede af vidunderet <3

 

Billede

 


Besøg gerne min facebookside: https://www.facebook.com/bettefarm

 

 

En side om mit lille liv på mit lille landsted 

 

 

VH Ditte :)

9
0
Svar på denne tråd
 
 stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-11-2017 20:58

Stort tillykke med din nye titel som MOR :) - åh hvordan får man tid??? - jeg har ikke hest hjemme - men kan godt følge dig.

En sød og forstående kæreste/mand er nok det vigtigste - og så nyde de ture de får :)

Og så må Rune jo bare i gang med at ride :) - så kan du tage ham med på en håndhest :) :) - ok der går nok lige et års tid eller to. Man kan forresten få (eller har kunnet) en tandemsadelpude - så du kan have et barn med på hyppen. Selvfølgelig ikke en baby - men når han bliver liidt større :)

 

Billede

 

mine to yngste til hest - de må være 3 og 6 år her - uha det er maange år siden :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

3
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-01-2018 12:59

Tillykke med ham, hvor ser han sød ud :-)

 

Jeg er ikke selv mor endnu, men bliver det til sommer, så derfor har jeg selvfølgelig også gjort mig nogle tanker.

 

Min hest står på fuldpas, og har 1-2 parter, der rider ham 2-3 dage om ugen i alt, så hvis der er perioder, hvor jeg ikke kan komme derud, overlever han nok.

 

Mit håb er dog, at jeg som min. kan komme derud 2 dage om ugen. 1 dag sammen med manden, hvor jeg kan få redet imens han går en tur med barnevognen og 1 dag alene, hvor jeg måske med lidt held kan få baby til at sove i barnevognen, imens jeg longerer på banen.

 

Det største problem bliver nok køreturen, da jeg har 35 min. i bil hver vej ud til hesten, men jeg håber, vi får et barn, der er ok med at køre i bil :-)


 

 

Mvh. Julie

 

---

 

Nu som ponyejer af Frederiksminde Mickey.

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej i to
Forfatter: 
Dato:  04-02-2018 22:21

Tak for jeres svar :) og undskyld mit sene svar... Igen... tiden flyver i øjebikket

 

Men ja, lille rune må med ud på vores shetlænder, når han er større (det håber jeg ihvertfald at han vil) ellers må han med ud med sin far på værkstedet imens jeg rider :D

 

Jeg vil så sige, at jeg synes det bliver nemmere. Rune er nu 5 mdr og andre kan nu passe ham i længere tid. Han er også begymdt at tage længere lure i løbet af dagen, i stedet for powernaps... Så når jeg (forhåbentlig) får min ridebane til foråret, tænker jeg lidt at jeg kunne nå en træning, i hans lur.

Ellers har min søde svigermor passet ham nogle dage, hvor hun har fri, hvor jeg kan komme ud og motionere flæskedyrene ;) Og min kæreste passer i weekenden når jeg er ude. Men nej, jeg rider ikke ligesp ofte mere, men heldigvis heller ikke gået i stå.

 

Og tillykke med graviditeten Julie, håber du får en køreglad baby ja (vi gjorde ikke), men de fleste jeg hører om, siger deres babyer altid sover i bilen :D

 

Og ponymor - deeejligt billede :D

 

Til sidst et billede af Rune, med ude og hilse på heste på folden....

 

Billede

 

og dette her... Når far er på kursus og jeg må morgenfodre alene... så må Rune med....

Billede

 


Besøg gerne min facebookside: https://www.facebook.com/bettefarm

 

 

En side om mit lille liv på mit lille landsted 

 

 

VH Ditte :)

4
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2018 12:50

Skønt det går meget bedre end du havde frygtet

Feykir kunne du ellers have smidt herhen

 

Rune er godt nok en bette køn knægt!!!

 

Mine piger var store, da jeg fik hest første gang - så har ikke stået med det "problem"

 

Tak for kigget!!!!!!

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider