Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 opdatering - lææænge siden!
Forfatter: 
Dato:  21-02-2018 21:16

Hejsa herinde!
hold fast hvor er det længe siden - og jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte...
Jeg tror faktisk ikke engang der er ret mange der husker mig :P

Men jeg har virkelig lyst til at være her... vise frem og fortælle :D

Jeg har jo stadig verdens bedste Hjalte - min fjordhest som snart bliver 10 år. Han er min bedste ven, og bare en rigtig god dreng. Vi har egentlig ikke nået ret meget af det jeg ville da jeg købte ham.. Vi debuterede i LA med okay resultat sidste år, og lige nu er jeg ved at overveje hvad vej jeg vil med min ridning - mit behov er ændret, og Hjalte vil bare gerne gøre mig glad, så jeg er ved at være nået dertil hvor jeg tænker "hvad er det vi jagter? skal vi ikke bare have det sjovt og fungere godt sammen?" og måske er det for mig ikke forbundet med stævner og resultater...

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Sidste år skete der også noget vildt i mit liv - min barndomsdrøm blev til virkelighed sammen med manden jeg elsker, og den 1/10 flyttede vi ud på vores helt egen lille landejendom med 7 bokse, et dejligt stuehus, gode folde med løsdriftsskure på og meget mere.
Det er alt hvad jeg nogensinde har drømt om og meget mere til.


billedet her er fra vores første jul i egen stald :D

Billede

 

Derudover er der kommet en kæmpe personlighed ind i både mit og Hjaltes liv - Gudenådalens Elna som til hverdag hedder Nuller <3
Nuller er en hoppe på 8 år, og hun er simpelthen den sjoveste lille hest - hun har helt bestemt egne meninger om tingene, men er samtidig en utroligt nem og sød dame som passer perfekt sammen med Hjalte. Hun er med på den værste, og en rigtig hoppe (skrigeballon!), men hun er det på den allerbedste måde.

Billede

 

Billede

 

så der er sket lidt her - og vi elsker det <3


Stald Læhegnet
* Med ponyerne Hjalte og Elna *

13
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  22-02-2018 06:07

Stort tillykke med gården. Det ser meget hyggeligt ud på julebilledet.

 

Dejlige billeder af både store og små, og dejligt at du har mærket efter, og gør det der gør dig glad.


Hilsen Nana

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hjalte..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2018 11:46

... ser vel nok tilpas ud :) - og Nuller er søød! Der er nu noget helt særligt over en velplejet shetter :)

 

Det ser også ud til at være en fin stald. Hvor i landet holder I til?

 

- og der er ingen som siger, at man partout skal ride stævner for at være en "rigtig" rytter. Vi har hestene for vores fornøjelses skyld, og det skal være sjovt, hyggeligt og rart at være sammen med dem, uanset hvad vi laver.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke nogle fine
Forfatter: 
Dato:  22-02-2018 11:55

muler - jeg kan godt huske Hjalte fra tidligere Og Nuller ligner da bare noget, der er taget direkte ud af en Thelwell-tegneserie

 

Tillykke med gården! Lyder virkelig lækkert!


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2018 13:35

Tillykke med det alt sammen ;)

 

Det ser virkelig hyggeligt ud - med julepynt i stalden!!!!

 

Det der stævneræs, har aldrig været mig - men det der TREC, det lyder og ser ud til at kunne fange min opmærksomhed, når/hvis jeg får hest igen engang...

 

Tak for kigget!!!!!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  22-02-2018 20:16

Nana: tak for din kommentar :D ja det er ved at være os-tid frem for ambition-tid tror jeg :D

Sif:
hehe tak for de søde ord :P jah hun holder sig faktisk rigtig fin den bette pony - jeg skyder skylden på noget godt foder og lidt showshine en gang i måneden - for jeg strigler hende faktisk ikke særligt tit...
Vi har nærmest flyttet landsdel, og bor nu i nærheden af Viborg hvor jeg jo ellers har boet i Ikast i 5 år :)

Sine: tak :D jeg tror enten jeg er for ung og uerfaren eller også har jeg ikke fulgt med... jeg googler lige det dér thelwell

Mrsheaven:
det er sjovt du nævner TREC, for en af fremtidsdrømmene her på stedet er en bane med forskkelige forhindringer (TREC forhindringer kunne man jo sige ) - jeg synes nemlig også det ser spændende ud


Stald Læhegnet
* Med ponyerne Hjalte og Elna *

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-02-2018 05:14

jo jeg kan sagtens huske dig og Hjalte, den fine fjolle, dejligt med en update fra jer, og et kæmpe tillykke med gården, det ser skønt ud, og Nuller er da bare for nuser.

 


Mvh Naja

 

Ydmyg tjener for Donna

og lykkelig ejer af Cirkeline

 

Vm's Showtime hingsteføl efter Sunnyboy/Bernstein

er til salg, ved interesse skriv pb

 

Vm's Zolero er pt udlånt til ung springrytter

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thelwell
Forfatter: 
Dato:  23-02-2018 10:18

Hvis du ikke kender Norman Thelwell, så er du VIRKELIG gået glip af noget! - men det tror jeg også at du gør, du kender nok bare ikke navnet ;)

 

Thelwell var for mig en af jordens mest benådede tegnere - og så var han tillige velsignet med en finurlig humor, der gav sig udslag i adskillige illustrerede bøger om heste og ridekunst, men også om alle mulige andre ting, såsom hunde, miljø/forurening, havebrug, golf, bilisme og meget andet godt.

 

Han er - i vore kredse - nok mest kendt for figuren "Pony-Petrine", og hende MÅ du da kende :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-02-2018 21:06

 

Hvor hyggeligt med et gensyn med dejlige Hjalte. Man glemmer ikke sådan en smuk og velplejet fjordhest Og stort tillykke med både gården (det er så fantastisk at have hestene hjemme) og ikke mindst din nye lille smulsak  I øvrigt total hyggelig og flot stald


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan også....
Forfatter: 
Dato:  24-02-2018 09:16

Jeg kan også huske Hjalte - for har et svagt punkt for fjordheste

 

Og hvor er det en lækker gård I har fået - men sådan noget tager også tid fra ridning, så der er ikke noget at sige til, at stævneræset er blevet sat stand-by

 

Og dertil vil jeg også gerne sige, at nogengange oplever man bare, at når man når sine mål.....ja så bliver det nærmest sådan lidt tjaaa bop bop kedeligt - for var det bare det

Der har man så heldigvis alle tiders mulighed for at finde ud af hvorfor man egenligt har hest, og hvad det er man elsker ved sin hest - så det åbner heldigvis bare nye muligheder

Så nyd forårets komme....altså når ugen med døgnfrost er ovre....og se så om det er Trec eller et eller andet der kunne være sjovt for dig, Hjalte og nuller.

 

mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider